ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

علی رغم بازخورد منفی رسانه ها، The Order: 1886 به صدر جدول فروش انگلستان دست یافت

عنوان جدید انحصاری سونی The Order: 1886، چند روز پیش منتشر شد اما برخلاف انتظار عموم با موفقیتی گسترده رو به رو نشد. تا به این لحظه، مجموع امتیازات این عنوان در وبسایت متاکرتیک روی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

عنوان جدید انحصاری سونی The Order: 1886، چند روز پیش منتشر شد اما برخلاف انتظار عموم با موفقیتی گسترده رو به رو نشد. تا به این لحظه، مجموع امتیازات این عنوان در وبسایت متاکرتیک روی 65 قرار دارد. معمولا امتیازات زیر 70 به بازی های ضعیف داده می شود اما پرسش اینجاست که آیا The Order: 1886 بازی ضعیف و بی ارزشی است؟

برخی معتقدند این عنوان با تمام کم و کاستی هایی که دارد فوق العاده هنرمندانه ساخته شده و به قدری زیباست که چشمان تان از دیدن مناظر آن خسته نمی شود. اما آیا شما یک بازی ویدیویی را به این جهت تهیه می کنید یا هدف تان سرگرم شدن با محتوای آن است؟

اما به نظر می رسد مردم نظری متفاوت دارند و تبلیغات سونی حداقل تا اینجای کار کاملا پاسخگو بوده. The Order: 1886 در همین چند روزی که وارد بازار شده موفق به کسب رتبه اول فروش در انگلستان شده است که البته چندان هم غیر قابل پیش بینی نبود اما امتیازات و موج منفی که این عنوان به دنبال داشت اندکی ما را به شک واداشت.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Call of Duty: Advanced Warfare که حضوری چند ماهه را در بازار تجربه می کند همچنان قصد پایین آمدن ندارد و در رتبه دوم جدول ایستاده است. پایه ثابت دیگر تمامی جداول، FIFA 15 هم مثل هفته گذشته در رتبه ششم جای خوش کرده در حالی که نسخه پلی استیشن بازی ماینکرفت همچنان در لیست 10 عنوان پرفروش قرار دارد.

uk_charts_feb_23

Evolve که دو هفته پیش توسط 2K Games منتشر شد هم پس از The Order: 1886 و CoD: AW در رتبه سوم جدول قرار گرفته و پس از آن به ترتیب Far Cry 4 و Grand Theft Auto V حضور دارند. احتمالا با عرضه نسخه پی سی GTA V در ماه مارس، شاهد حضور دوباره این عنوان در لیست باشیم اما از آنجایی که فروش روی پی سی عمدتا دیجیتالی صورت می گیرد، باید در نظر گرفت که احتمالا عرضه بازی برای پی سی، تاثیر چندانی روی جدول نخواهد داشت.

The Order: 1886 یک بار دیگر مبحث امتیازات و وبسایت متاکرتیک را مطرح کرده. بازی سازان مختلفی همچون کلیف بلزینسکی، خالق Gears of War نظر خود را در مورد بازی منتشر کرده اند و رسانه ها هم عمدتا نقدهای منفی داشته اند. اما به هر حال جمعیت بزرگی از طرفداران پلی استیشن 4 و این بازی معتقدند، The Order: 1886 چندان هم بازی ضعیفی نیست و به قدری سرگرم کننده هست که مایل به انجام دادن آن باشیم.

رسانه ها اغلب از واژه خسته کننده و تکراری استفاده کرده اند، به این شکل که مکانیزم ها پشت سر هم تکرار می شوند، بدون اینکه خلاقیت خاصی در بازی وجود داشته باشد.

در هر صورت، The Order: 1886 اولین بازی مهم امسال پلی استیشن 4 بود و این مسیر با عناوین دیگری همچون Bloodborne پیگیری خواهد شد تا اینکه در انتهای سال به Uncharted 4: A Thieve's End ختم شود.

نظر شما چیست؟ اکس باکس وان تا انتهای سال 2015 انحصاری های بهتری خواهد داشت یا پلی استیشن 4؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    ها این کامنت که اینجا نوشتم و چیکارش کردین خوب معلومه دیگه خرزو خان برد

  • Mehdico
    Mehdico | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    بازم یه بازی فراماسونری دیگه! این بار زیرکانه تر.

    برای تشریح بیشتر این ویدیو به چندتا از نشانه ها اشاره کرده (زبان انگلیسی) :

    http://www.youtube.com/watch?v=qPyXATHlh5M

  • AlirezAK47
    AlirezAK47 | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    بچه ها گول نخورید خیلی سایتا نمره 90 به بالا دادن خیلی سایت ها مثل گیم اسپات که پول میگیره نمره میده انگار دمشو ندیدن 65 داده!
    کلا تجربه شخصیم و دیدن 2 ساعت فیلم گیم پلیه بازی به من ثابت کرد این عنوان رو حتما باید تجربه کرد فقط چون اسم سانتا مونیکا روی این بازی هست باید تجربش کرد! اساسین کردید و کلافم هرکی میگه تکراری شده لطفا نخره بازی نکنه کسی اجبارشون نکرده انقده انقاد نکنید الکی! ولی بدون شک بهتریم و مورد انتظارترین بازی سال شاهکار سی دی پروژکت یعنی ویچره 3 هستش!

    • sam09ft
      sam09ft | ۵ اسفند ۱۳۹۳

      گیم اسپات به TLOU نمره 8 داده دیگه معلومه به این بالاتر نمیده

  • بهزاد
    بهزاد | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    یه گوشه چشمی داشتم به اینکه اقای وفانژاد واسه جریان ۱۸۸۶ احتمالا مطلبی بذارن، ولی خوب بنظرمیاد اشاره بهش توی مطلب چارت فروش روکافی دونستن؛ درمورد بازی فقط میتونم بگم حیف این همه منابع ! ادم تو بازی فقط میگه ولم کننن بذار میخوام بازی کنم ولی این سناریوها که توتمام بازی هست دست ادم و بسته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی