ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن تصویری از ساعت هوشمند پبل با نمایشگر رنگی

تنها یک روز تا اعلام خبری مهم از سوی پبل باقی مانده و ظاهرا قرار است که یک ساعت هوشمند در کنفرانس خبری آن رونمایی گردد. جمعه گذشته سایت 9to5Mac گزارش داد که ساعتی جدید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

تنها یک روز تا اعلام خبری مهم از سوی پبل باقی مانده و ظاهرا قرار است که یک ساعت هوشمند در کنفرانس خبری آن رونمایی گردد.

جمعه گذشته سایت 9to5Mac گزارش داد که ساعتی جدید از این کمپانی همراه با نمایشگر رنگی شبیه به «e-paper» در راه است و امروز صبح هم وبسایت مذکور به عکسی اشاره کرد که در سایت کمپانی سازنده رؤیت شده و این خبر را تأیید می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از روی این عکس می توان حدس زد که ساعت مورد نظر اندکی از مدل قبلی بزرگ تر بوده و دارای یک صفحه نمایش رنگی خواهد بود.

نمی توان مشخص نمود که آیا رزلوشن نمایشگر این اسمارت واچ بیشتر از صفحه نمایش نسخه پیشینش خواهد بود یا خیر (در هر صورت باید به یاد داشته باشیم که این عکس متعلق به یک نمونه اولیه بوده) و مشخص نشده که تنوع رنگی آن چقدر است.

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید تنها رنگ های زرد، مشکی و سفید در محتویات صفحه نمایش این ساعت به چشم می خورد. حتما به یاد دارید که نمایشگر اسمارت واچ قبلی این برند، تنها رنگ مشکی را نمایش می داد و اگر این تصویر واقعی باشد، به نظر می آید که گامی بزرگ از سوی پبل برداشته شده باشد.

مارک گورمن از سایت 9to5Mac روز جمعه گزارش داد که ساعت جدید پبل، باریک تر بوده و نمایشگر روشن تری دارد. طبق ادعای گورمن، باتری آن نیز دوام بیشتری در مقایسه با مدل قبلی خواهد داشت.

براساس شایعات منتشر شده، صفحه نمایش گجت مورد بحث از نوع تاچ اسکرین نخواهد بود اما گفته می شود که یک میکروفون برای آن در نظر گرفته شده (که از دیگر تغییرات سخت افزاری عمده در این محصول است) و احتمالا امکان ارائه فرامین صوتی را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

گورمن همچنین گزارش داده که سیستم عامل این ساعت به خاطر تلاش های تیم قبلی توسعه دهنده WebOS، دستخوش تغییرات فراوانی شده و تصور می شود که بیشتر روی نوتیفیکیشن ها و زنگ هشدار تمرکز داشته باشد که از این لحاظ شباهت زیادی به عملکرد Android Wearخواهد داشت.

قیمت این محصول، براساس آنچه در سایت 9to5Mac آمده برابر با 199 دلار است و احتمال می رود که به زودی عرضه شود.

پبل هنوز هم اعلام نکرده که قرار است در مراسم پیش رو چه محصولاتی را رونمایی کند. اگر به سایت این شرکت مراجعه نمایید تایمری را مشاهده خواهید کرد که شمارش معکوس برای 10 صبح فردا به وقت اروپای شرقی را آغاز کرده و این مسأله شایعه عرضه یک ساعت جدید از سوی آن را تقویت می کند.

زمانی که نخستین ساعت هوشمند کمپانی مورد بحث عرضه گردید، بسیاری پیش بینی کردند که روزهای بسیار خوشی پیش روی آن قرار دارد، اما حالا انگار شرایط جور دیگری رقم خورده و به نظر، موانع زیادی پیش روی موفقیت آن قرار دارند.

این روزها دیگر، سخن از رقیب سرسختی مانند Android Wear در میان است که از لحاظ قابلیت، کمتر حریفی برای آن پیدا می شود و اپل واچ نیز به زودی با امکانات و قابلیت های فراوان به گود مبارزه می آید.

از این رو، اگر ساخت چنین ساعتی توسط پبل صحت داشته باشد، به نظر نمی رسد که بتواند رقیبی سرسخت برای بازیگران اصلی این صنعت باشد.

البته ساعت هوشمند این برند مزایایی هم دارد که مورد توجه کاربران قرار می گیرد، عمر باتری از جمله مواردی است که باعث باعث شده، بسیاری به خرید آن روی بیاورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگل نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی