ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا در MWC امسال شاهد رونمایی یک هدست واقعیت مجازی از اچ تی سی خواهیم بود؟

گفته می شود که غول تولید کننده تلفن همراه تایوان، اچ تی سی، در نظر دارد یک هدست واقعیت مجازی را در ماه مارس (اسفند ماه) رونمایی کند. براساس شایعه ای که اخیرا منتشر گشته، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۳

گفته می شود که غول تولید کننده تلفن همراه تایوان، اچ تی سی، در نظر دارد یک هدست واقعیت مجازی را در ماه مارس (اسفند ماه) رونمایی کند.

براساس شایعه ای که اخیرا منتشر گشته، این هدست قیمتی برابر با 300 دلار دارد و این در حالی است که تا ساعاتی دیگر، پرچمدار جدید کمپانی مورد بحث نیز رونمایی خواهد شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حال، با انتشار این خبر، برخی پیش بینی کرده اند که در MWC امسال احتمالا شاهد رونمایی محصولات بیشتری از سوی این کمپانی تایوانی خواهیم بود.

ناگفته نماند که شرکت مورد بحث پیشتر ورودش را به بازار محصولات مرتبط به مقوله خانه هوشمند و اینترنت اشیاء اعلام کرده بود و همچنین در نمایشگاه CES 2015 هم اعلام کرد که قصد دارد دستی در حوزه سرگرمی داشته باشد.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، هدست واقعیت مجازی که در ابتدای خبر به آن اشاره شد، نخستین گامی خواهد بود که از سوی اچ تی سی در این راستا برداشته شده است.

واقعیت مجازی از جمله حوزه های امید بخش امید بخش در تکنولوژی های مدرن کنونی به شمار می رود. در واقع هدف از ارائه این فناوری آن است که کاربر سهم بیشتری از رابط کاربری را در اختیار بگیرد و در نتیجه کل فرایند تعامل با برنامه (معمولا بازی یا ویدئو) با ایجاد نوعی محیط سه بعدی شکل می گیرد و فرد می تواند به شکلی که شباهت زیادی هم با واقعیت دارد با برنامه تعامل داشته باشد.

یک هدست واقعیت مجازی مانند آنچه اچ تی سی در نظر دارد ارائه نماید، نوعی نمایشگر است که روی سر سوار می شود و محیط سه بعدی ایجاد شده را در مقابل چشمان کاربر منعکس می کند.

Gear VR از سامسونگ یکی از همین هدست هاست که تا پایان امسال وارد بازار خواهد شد و اگر اچ تی سی هم محصول خود را رونمایی کند، قطعا آن را در تقابلی مستقیم با رقیب سامسونگی اش قرار خواهد داد.

علاوه بر این، گفته می شود که اچ تی سی در صدد توسعه راهکارهای جدیدی برای تماشای ویدئو است که در آینده در کنار هدست واقعیت مجازی آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

البته تاکنون این خبر به صورت رسمی از سوی کمپانی مورد بحث به تأیید نرسیده و حتی اطلاعات یا عکسی هم از آن در فضای مجازی لو نرفته، بنابراین مشخص نیست که آیا در MWC 2015 شاهد رونمایی این محصول خواهیم بود یا خیر.

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    هستیم

  • peyman
    peyman | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    ایشالا اچ تی سی امروز میترکونه

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    کاربردی ترین هدست که دیدم هدست مایکروسافت بوده.......

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی