ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به MWC 2015 می رود

این روزها تب کنگره جهانی موبایل در دنیای فناوری داغ است. همین وضعیت در کشور ما نیز برقرار بوده و بسیاری از کارشناسان، مسئولان، کاربران و مخاطبان تکنولوژی پیگیر این رویداد جهانی هستند. وزیر ارتباطات ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۰

این روزها تب کنگره جهانی موبایل در دنیای فناوری داغ است. همین وضعیت در کشور ما نیز برقرار بوده و بسیاری از کارشناسان، مسئولان، کاربران و مخاطبان تکنولوژی پیگیر این رویداد جهانی هستند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز همراه با هیاتی در کنگره جهانی موبایل که 11 تا 14 اسفند در بارسلون اسپانیا برگزار می شود، شرکت می کند.

محمود واعظی که به دعوت رسمی مدیر MWC در این کنگره شرکت می نماید، علاوه بر بازدید از آخرین دستاوردهای فناوری همراه، در حاشیه این رویداد مهم با برخی از وزرای ارتباطات کشورهای حاضر در اجلاس دیدار کرده و ملاقات های دو جانبه خواهد داشت.

با توجه به حضور هزاران مدیر اجرایی بخش ارتباطات از سراسر جهان در این رویداد، شرکت در این کنگره فرصت مغتنمی جهت بحث و مذاکره با مقامات و شخصیت های کشورها و صنعت جهانی موبایل در قالب موضوعات ویژه رگولاتوری است که توسعه تلفن همراه را در کشور ساماندهی می کند.

از جمله موضوعات مهم دستور کار همایش های کنگره جهانی موبایل، انتخاب برنده جایزه رهبری دولتی تلفن همراه است. در MWC سال گذشته 139 هیأت دولتی و نهاد بین المللی به همراه بیش از یک هزار فعال صنعت موبایل در این رویداد مهم شرکت کردند.

بنا بر اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در غرفه کشورمان برخی از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه خدمات همراه ارائه خواهد شد.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید
taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • حامد لند
    حامد لند | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    دمش گرم...خیلی آدم حسابیه!

    من نمیدونم بعضی از دوستان چرا اینطوری برخورد میکنن؟ بابا یه بار یه وزیر آدم حسابی اومده داره اینکارا میکنه، سعی میکنه ایران رو نزدیک کنه به اینجور نمایشگاه ها، با وزیرای کشورای دیگه اونجا جلسه داره.کجاش بده؟! آقای واعضی که خودش مخالف فیلترینگه، به خدا ما هم اگه فیلترینگ درست انجام بشه و الکی سایت های شبکه های اجتماعی رو فیلتر نکنن راضی هستیم.

    وزیر ارتباطات باید همین کارارو بکنه دیگه پس بره دیدار علمای حوضه علمیه قم؟نجف؟

    بعضیا هر چی میشه انرژی منفی میدن!

  • Hossein_S
    Hossein_S | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    آره، برو اونور بگو ما فیلترینگ هوشمند داریم اینترنت لوکس داریم (منظور گرون قیمت)، شما ندارید!! دلتون بسوزه به شما هم نمیدیم!!

  • واقعیت مجازی
    واقعیت مجازی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    خیلی خوبه حداقل مثل وزیر قبلی نباشه که مدرکشو از کره شمالی گرفته بود.!!!
    باورتون میشه؟
    وزیر ارتباطات یه کشوری در کشور کره شمالی تحصیل کرده باشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی