دوربین های Light-field، تکنولوژی واقعیت مجازی را یک گام جلوتر می برند
دوربین های پلنوپتیک یا لایت فیلد، وسایلی هستند که از میکرولنزهای سازمان یافته ای جهت گرفتن تصاویر مخصوص استفاده می کنند. پیش از این، لایترو چنین تکنولوژی جالبی را برای تولید دوربین هایش استفاده کرد ...
دوربین های پلنوپتیک یا لایت فیلد، وسایلی هستند که از میکرولنزهای سازمان یافته ای جهت گرفتن تصاویر مخصوص استفاده می کنند. پیش از این، لایترو چنین تکنولوژی جالبی را برای تولید دوربین هایش استفاده کرد و دارنده دوربین می توانست پس از گرفتن عکس، فوکوس را تغییر دهد. حالا نوبت به پروژه NextVR رسیده است تا پا را فراتر بگذارد.
این شرکت اخیرا پتنتی را به ثبت رسانده که تولید مدل 3 بعدی یک صحنه را ممکن کرده است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، تمامی یک محیط می تواند قابل مشاهده باشد (تصویر بالا توسط کمپانی ارائه شده است).
برای مثال، وقتی گفته می شود شما می توانید از طریق هدست خود یک کنسرت یا بازی فوتبال را تماشا کنید، یعنی از یک نقطه ثابت. اما این تکنولوژی جدید می گوید که حرکت در تمام نقاط امکان پذیر خواهد بود.
اگر این طرح ثمره ای داشته باشد، نفع آن برای تمامی فعالیت حوزه VR خواهد بود و محدود به یک شرکت خاص نخواهد شد. تا کمتر از 24 ساعت دیگر، استیم و Valve از تکنولوژی خود و همچنین کنترلر مخصوص شان پرده برخواهند داشت و هیچ بعید نیست که این رقیب جدید، بتواند قدرتمندترین بازیگر حوزه VR باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چقدر سایت خلوته کسییییی نیستتتت
اون حالت 3 بعدیش خیلی بحاله ها امیدوارم موفق بشه
بر اساس نتايج بنچمارك گلكسي اس ٦ هنوز بايد ٧٠ درصد فريم بهتر شود در بازيها تا به فريم آيفون ٦ برسد
منبع هم بنچمارك بازيها تو حالت آن اسكرين هستش
http://digiato.com/article/2015/03/02/با-قدرت-گلکسی-s6-و-s6-اج-بیشتر-آشنا-شوید؛-بنچ/
آيفون ٦ طرحي مانند آيفون نسل اول دارد منتها با آنتهاي مشابه آيفون ٤ و هر كي بهش بگويد كپي از دو حالت خارج نيست:
يا خودش را زده به ندونستن پس بحث باهاش بي فايده است
يا اطلاعاتش كمه كه من هم براي اون عده ميگويم و جواب ميدهم وگرنه براي متعصبها حاضر نيستم وقت پر ارزشم را بگذارم...
آيفون 3G هم پشتش خميده بود و HTC ONE از روش كپي شد محض اطلاع
دوست عزیز به تفاوت تعداد پیکسل ها اشاره نمیکنی؟
این استیم رو خدا بهش خیر بده که باعث 50درصد از پیشرفت کنسول ها توی این چند سال بوده
دوستان عزیز
نظرسنجی "مهمل ترین ادعای قرن"!
با جاییزه یک عدد عینک تخته ای برای جناب کاپیتان جرالد
.
لطفا نظر بدید چون انگار چشم ایشون استیگمات زیاد داره!
آیا در کل آیفون6 شباهتی از 925 میبینید؟!
http://upload7.ir/uploads//e55c23422671b7467272265c02fff4f2643194d6.jpg
شباهتش اینه که دوتاشون صفحه جلوشون مشکیه:)))
بعضی وقتا بعضی مهمل ها میگند دوستان اینجا که حیو ان دراز گوش بعد از شنیدندش تانگو میر قصه!
:)
منم یه ایده داشتم که بجای بازی که محیطش غیرواقعیه تو یه محیط طبیعی با شخصیتهای واقعی بازی کنی.کلاًهمه چیزطبیعیی باشه..
اینم خیلی باحاله. یه چندوقت دیگه اسمشوزیادمیشنوم.