ویدئوهای جدید سامسونگ در مورد طراحی، سخت افزار و دوربین گلکسی S6 و S6 اج توضیح می دهند [تماشا کنید]
سامسونگ با انتشار ویدئوهایی سه گانه و رسمی سعی کرده است به اختصار در مورد طراحی، سخت افزار و دوربین دو پرچمدار کهکشانی جدیدش یعنی گلکسی S6 و S6 اج توضیح بدهد و کاربران را ...
سامسونگ با انتشار ویدئوهایی سه گانه و رسمی سعی کرده است به اختصار در مورد طراحی، سخت افزار و دوربین دو پرچمدار کهکشانی جدیدش یعنی گلکسی S6 و S6 اج توضیح بدهد و کاربران را قبل از عرضه رسمی این محصولات به بازار بیش از پیش در مورد آنها آگاه نماید.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
یکی از قابلیت های جالب ارائه شده در گلکسی S6 اج که آن را در ویدئوی منتشر شده از جانب کمپانی تولید کننده نیز مشاهده می نماییم، People edge است. بر اساس این قابلیت به پنج مخاطب مهم تر ذخیره شده بر روی تلفن هوشمند شما یک رنگ خاص اختصاص می یابد و وقتی اعلانی را دریافت نمایید که مرتبط به یکی از این مخاطبین باشد، اج یا لبه های S6 رنگ اختصاصی پیش تر تعیین شده را به نمایش در خواهند آورد. بدین ترتیب سرگرم هر کاری که باشید متوجه می شوید، فردی که برای شما اهمیت زیادی دارد، فعالیتی را انجام داده که لازم است از آن آگاه گردید.
در ویدئویی دیگر ذکر می شود آلومینیومی که در بدنه ی دو پرچمدار جدید کره ای ها مورد استفاده قرار گرفته از جنس آلومینیومی است که در ساخت بدنه ی هواپیما کاربرد دارد. همین امر باعث بالا رفتن به مراتب بیشتر کیفیت محصول نهایی شده است و البته این جسارت را به مدیران سامسونگ هم داده که در رویداد خود با طعنه بگویند موبایل های تازه شان خم نمی شود.
بحث بعدی به آنچه که ما نمی توانیم ببینیم ربط دارد، یعنی سخت افزاری که به گلکسی های S6 قدرت می بخشد. این محصولات از چیپست های ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اگزینوس ۷۲۴۰ بهره مند هستند که بر اساس تکنولوژی ۱۴ نانومتری توسعه یافته اند و به همراهی ۳ گیگابایت حافظه ی رم DDR4 می توانند یکی از بهترین تجربه های ممکن در حین کار با بازی ها و برنامه های سنگین را فراهم نمایند.
در ویدئوی آخر که تمرکز آن بر دوربین نهاد شده، توضیحاتی در مورد دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی گلکسی های تازه وارد سامسونگ داده می شود. هر دوی این دوربین ها دارای گشادگی دهانه لنز f/1.9 هستند، که این موضوع سبب می گردد در نور کم هم عملکردی مطلوب را از خود به نمایش بگذارند.
دو بار زدن دکمه ی خانه در هر شرایطی باعث می شود اپلیکیشن دوربین فعال شده و موبایل آماده ی تصویربرداری گردد و البته توانمندی لرزشگیر اپتیکال پیاده سازی شده در S6 نیز از دیگر مزایایی است که به تصویر کشیده می شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
تنها مشکل این گوشی حافظه ی باتری هست که یکم مایوس کنندست
اگه 3000 بود واقعا عالی میشد !
کــــــــــــار خوب نیاز به توضیح نداره....
این همه توضیحات چگونگی ساخت و نمیدونم چگونگی عملکرد چیه؟؟؟
سامسونگ جان بزار مردم خودشون تصمیم بگیرن....
مردم باید بدونن که تصمیم بگیرن:| شما یه چیز توپ بساز بزار تو خونه تبلیغشم نکن ببین چند نفر صف میکشن بخرنش!
حقیقته
یه نکته توی ویدیو دوم در مورد دوربین ... فیلمبرداری آهسته مثل آیفون ۲۴۰ هست که خیلی خوبه ... اما چرا اینقدر پا به پا ؟!
اپل روی 5s فیلمبرداری HD با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه گذاشت بعدش سامسونگ دقیقا همون ۱۲۰ فریم رو اضافه کرد ... بعدش اپل ۲۴۰ فریم رو روی آیفون ۶ گذاشت الان سامسونگ ۲۴۰ اضافه کرد !!!
نمی گم این کپی یا چیزی هست چون تکنولوژیش مال هیچ کدوم نیست اما چرا میاد دقیقا همون امکانات اپل رو بعدش میزاره ؟! حداقل مثلا یک درجه بالاتر خوب بزاره نه دقیقیا همون بعد از اینکه آیفون روش کلی مانور بده ... به خدا من خودم موندم الان سامسونگ داره چکار میکنه ؟! گوشی خیلی خوبی معرفی کرده اما DNA نداره ... اصالت نداره ... یه حورایی بیشتر جهت گوشی چینی گرفته تا گوشی اصیل ... گوشی چینی ها هم که ماشالا روی کاغذ بعصی هاشون آپولو هوا میکنن ولی وقتی باهاشون کار میکنی پشیمون میشی ...
نکته آیفون این بود که طرفدار های برند های دیگه هم راضی به خرید آیفون های دیگه کرد حالا به نظرتون سامسونگ هم میتونه همین کار رو بکنه ؟ آیا کسی که مثلا M8 داره سمت گوشی های سری جدید گلکسی میره ؟ من خودم نمیدونم ولی من یکی که آیفون رو هنوز با تموم خوبی ها و بدی هاش بیشتر میپسندم و G3 الجی رو خیلی دوست دارم و اگه قرار باشه به جای G3 گوشی اندرویدی دیگه ای بگیرم Z3 رو خیلی دوست دارم و اینکه این وسط ویندوز فون ها هم خیلی چشمک میزنن و اگه ماکروسافت خودش مثلا با برند سرفیس یه گوشی بزنه خیلی خوب میشه ... الان با یه نگاه ساده به بازار میشه فهمید که رقابت چقدر برای سامسونگ سخت شده تا زمان معرفی S2 و S3 ...
دوست من ، من گلگسی اس ۴ دارم و شش ماه قبل از آیفون ۵ اس معرفی شده و دارای قابلیت فیلمبرداری آهسته یک هشتم هست. این قابلیتی نیست که سامسونگ از اپل ایده برداری کرده باشه.
دوست عزیز منم گفتم که فیلم برداری آهسته هیچ کدوم اول نبودن اما نرخ ۱۲۰ HD رو اول اپل استفاده کرد و بلافاصله سامسونگ همون نرخ ۱۲۰ HD گذاشت ... بعدش اپل ۲۴۰ HD گذاشت و بلافاصله سامسونگ ۲۴۰ HD اضافه کرد ... فیلمبرداری آهسته با کیفیت 720p در هیچ گوشی استفاده نمیشد و کیفیت پایینی داشت
آقا من با اجازت حرفتو كپي كردم گزاشتم پيج انستاگرامم راضي باش
حرفات با این که سعی کردی مثلا منطقی بگی جواب داره
اما حالشو ندارم یکیشو دوستمون جوابتو داد بقیش هم جواباش هست فقط لازمه بچه ها دنبالش باشن
احسنت حامد جان
بهترین نقد ممکن بود
کاش مردم هم انقدر آگاه میشدند از این جریان ها...افسوس
جعبه سفید ساده رو هم اسکی رفت !
اج ! عالی !
سوتابایت ............................
بدون شرح !!
قویترین و بهترین گوشی دنیا و زیباترین گوشی ساخته شده توسط سامسونگ
یک گوشی کاربردی که درعین بدنه زیبا نشون داد فقط اهن رمز موفقیت نیست و در عین توجه به زیبایی به نرم افزار و کیفیت سخت افزار هم اهمیت داد.
افرین به سامسونگ واقعا گل کاشت
من که چیز خاصی ندیدم ؛ حالا از رو تعصب هر قدر هم منفی می خواین بدین
اگه شما توی این ها چیزخاصی ندیدی ئس کلا گوشی هارو بذار کنار
حتما چرخش صفحه ایفون و ده دقه کنفرانس اچ تی سی چیز خاصی داشتن نه؟؟؟
من s4 دارم ؛ با اپل و اچ تی سی هم نسبتی ندارم ؛ بی طرف نظرم میگم
مطمئنم یه عده بهشون برمیخوره از کامنت بالایی اما حقیقته
قدرت سخت افزاری و سرعت حافظه و کیفیت دوربین و غنی بودن از نظر نرم افزاری و ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بالا هیچ شکی باقی نمیذاره
اچ تی سی که همزمان عرضه شد تا همین الان مشکل حرارت بالا رو داشته در حالی که قدرتش در حد اس6 نیست.
جای شکی میمونه ایا؟
کسی به کامنت های شما توجهی نمیکنه که بهش بر بخوره ؛ شما هم تا گوشی نیومده بازار زیاد خودتو اذیت نگن ؛ واسه s4 هم همین تبلیغ رو می گردن ولی با یه دقیقه بازی کردن نمیشه تو دست نگهش داشت مخصوصا نسخه اکزینوس ؛ من یکی از اولین کسایی بودم که واسه لانچر سامسونگ تم ساختم ؛ لینکش هم تو xda هست اگه باور نمی کنی من سامسونگ داشتم و دارم
اره شما که با اپل و اچتی سی هیچ نسبتی نداری و کاملا بی طرفی راس میگی....
متاسفم برا دروغگو های ترول منشی مثل شما
من نمیگم اکسینوز توی اس4 خوب بود اما هر شرکتی جاهایی گند زده
من اس4 داشتم اما ناراضی نبودم ازش زمان خودش بهتر از بقیه بود
الان صحبت اس6 هست ترول گرامی وگرنه شما بگو سامی کجا خراب کرده من از بقیه برات دوتا میارم
در ضمن لانچر ساختن کار سختی نیست.لانچرمناسب ساختن سخته
در عین حمایت از بعضی برنامه نویس های ایرانی اما باید بگم الکی افتخار نکن به این که فقط یه تم ساختی
اونو نصف بچه های این سایت هم بلدن....
با یه تم ساختن خودتو چی میدونی؟
خوبه حالا لانچر نساخت ...والا
من هیچ وقت به ساخت تم افتخار نکردم چون تخصصم عمران هست ؛ همین تم و مد هایی هم که می سازم واسه خوشی دله خودمه ؛ با اینکه ساخت تم کاره زیاد سختی نیست ؛ فقط طراحی و زمان می خواد ولی از طرز حرف زدنتون معلومه شما حتی ویرایش یک فایل ساده سیستمی هم بلد نیستد چه برسه به ساخت فایل ؛ و در اخر عرض کنم که دیجیاتو هم به خاطر کاربری مثل شما و کسایی که از روی تعصب هم دیگر رو پشتیبانی میکنند به فراموشی می سپارم ؛ جایی که احساس از شعور جلو بزنه باعث میشه انسان احمق تر بشه ؛ خدانگه دار
نمیدونم رو چه پایه و اساسی این حرف و میزنی اس 5 من که صبح تا شب باش کار میکنم داغ نمیکنه
عاشق اینکار سامسونگم یک قابلیت هرچند ضعیف رو انقد خوب جلوه میده مه آدم دلش میخواد حتما اونو تو گوشیش داشته باشه ، اس ۶ هم که دیگه خداییش ثر از قابلیتای عالی