ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شهرداری تهران از اپلیکیشن “تهران نما” رونمایی کرد

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در آستانه نوروز 94 از اپلیکیشن اختصاصی تهران گردی خود با عنوان "تهران نما" رونمایی کرد. تهران نما که بر پایه نقشه رسمی شهرداری تهران طراحی شده، امکاناتی از قبیل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در آستانه نوروز 94 از اپلیکیشن اختصاصی تهران گردی خود با عنوان "تهران نما" رونمایی کرد.

تهران نما که بر پایه نقشه رسمی شهرداری تهران طراحی شده، امکاناتی از قبیل اطلاعات نقشه ای، جستجوی اماکن، تصاویر ماهواره ای از پایتخت، Street View یا تصاویر 360 درجه و راهنمای مسیرهای گردشگری تهران را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تهران نما برای مسافرین نوروزی و حتی خود پایتخت نشینان، نقشه ای ساده، زیبا و ایده آل را فراهم نموده تا یافتن اماکن مختلف، مسیریابی و جستجوی آدرس ها ساده تر از همیشه صورت بگیرد.

از امکانات ویژه این اپلیکیشن می توان به Street View اشاره نمود که با ورود به این حالت، تصاویر پانورامای 360 درجه ای را از خیابان های سراسر تهران مشاهده خواهید کرد. برای تهیه این عکس ها، شهرداری تهران حدودا 10 هزار کیلومتر مربع از مساحت پایتخت را تصویربرداری نموده است.

3

تور گردشگری تهران، بخشی از اپلیکیشن تهران نماست که مختص تهران گردی در نوروز 94 تدارک دیده شده است. با مراجعه به این بخش، قادرید مسیرهای ویژه تهران گردی را یافته و پیش از بازدید از هر مسیر، از طریق Street View از وضعیت جاده و اماکن موجود بر سر راهتان به صورت مجازی مطلع شده و دیدن نمایید.

امکانات اشتراک گذاری تهران نما نیز قابل توجه هستند. با ثبت نقاط دلخواه در نقشه تهران نما، می توانید موقعیت یا نمای نقشه را از طریق اپ های مختلف همچون گوگل مپ، وایبر و امثال آن به دوستانتان ارسال کنید.

2

اگر در کار با اپلیکیشن دچار مشکل شدید، بخش راهنمای نرم افزار به صورت مصور شما را در استفاده درست از تهران نما یاری خواهد کرد.

تهران نما فعلا برای گجت های اندرویدی عرضه شده و به زودی شاهد انتشار آن برای سیستم های عامل iOS و ویندوزفون نیز خواهیم بود. تهران نما برای اندروید را می توانید با حجم حدودا 4.5 مگابایت از این لینک دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • Between the Rays
    Between the Rays | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    بسیار

  • محسن
    محسن | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    ضمن تشکر لطفاً لینک دانلود را اصلاح کنید. در سایت شهرداری لینک دیگری قرار داده شده است.

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

    سلام خیلی عالیه
    ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی