ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اتودسک اپ Tinkerplay برای طراحی و پرینت سه بعدی اسباب بازی ها را عرضه کرد

پرینترهای سه بعدی از پس ساخت هر چیزی بر می آیند؛ از اعضای مصنوعی و آلات موسیقی گرفته تا شیرینی و شکلات. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی پرینت سه بعدی، حالا شاهد ورود آن به عرصه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

پرینترهای سه بعدی از پس ساخت هر چیزی بر می آیند؛ از اعضای مصنوعی و آلات موسیقی گرفته تا شیرینی و شکلات. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی پرینت سه بعدی، حالا شاهد ورود آن به عرصه ساخت اسباب بازی و دنیای کودکان هستیم.

Tinkerplay، اپلیکیشن جدید اتودسک برای پرینت سه بعدی، به همه افراد از هر گروه سنی اجازه طراحی اشیاء برای پرینت سه بعدی را داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.  

اتودسک که عمده شهرتش را مدیون نرم افزار طراحی اتوکد بوده، با تکامل بخشیدن به Modio، اپلیکیشن آیپد مخصوص پرینترهای رومیزی، اقدام به طراحی تینکر پلی نموده است.

تینکرپلی کودکان و افراد بزرگ تر را قادر می کند تا از میان کاراکترهای پیش فرض و از قبل طراحی شده اپلیکیشن، یکی را انتخاب کرده و با اعمال تغییرات روی آن، نسخه مورد علاقه خودشان را خلق کنند.

کاربران می توانند اعضای مختلف را به بدن کاراکتر چسبانده یا از آن جدا کنند و یا بخش های مد نظر خود را طراحی کرده و از طریق بافت ها و رنگ های مختلف، شخصی سازی اش نمایند. همچنین برای انجام این کار، می توان از طریق پورتال تحت وب طراحی سه بعدی Tinkercad اقدام کرد.

پس از اتمام طراحی، پرینتر سه بعدی بخش های هم رنگ را برای ساخت یک قالب فیزیکی از آن پردازش خواهد کرد. تینکرپلی با هدف تشویق کاربران برای طراحی در خانه برای iOS، اندروید، ویندوزفون و ویندوز عرضه شده است.

Tinkerplay

Tinkerplay

سازنده: .Autodesk Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید، ویندوزفون و ویندوز حجم: 141 / 95 / 73 / 69 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محسن
    محسن | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    چرا وقتی توش میره دیتا دانلود نمیشه

  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی