نگاهی به اجزای درونی تلفن هوشمند گلکسی S6 از سامسونگ
وب سایت MyFixGuide مجموعه تصاویری را منتشر کرده که طی آنها نحوه ی باز کردن و جدا نمودن اجزای تلفن هوشمند گلکسی S6 به نمایش در آمده اند. طبق این عکس ها شیوه ی جدید طراحی موبایل ...
وب سایت MyFixGuide مجموعه تصاویری را منتشر کرده که طی آنها نحوه ی باز کردن و جدا نمودن اجزای تلفن هوشمند گلکسی S6 به نمایش در آمده اند. طبق این عکس ها شیوه ی جدید طراحی موبایل مورد بحث و ترکیب قاب فلزی به همراه کاور های شیشه ای، سبب گشته تا دسترسی به قطعات درونی، به مراتب نسبت به نسخه های پیشین تلفن های هوشمند گلکسی دشوارتر گردد.
اکنون برای برداشتن پانل پشتی لازم است دو تا ۳ دقیقه آن را با یک هیت گان (Heat Gun) حرارت بدهید، با باز شدن پانل البته هنوز هم دسترسی به باتری و تعویض آن به سادگی امکان پذیر نخواهد بود و ابتدا باید قاب میانی را از سر راه برداشته، سپس چیپست NFC را از محل استقرار خود خارج کرده و در نهایت پیچ های مادربرد را باز کنید تا قادر گردید باتری را عوض نمایید.
در ادامه ی مطلب می توانید مجموعه تصاویر یاد شده به همراه توضیحات آنها را مطالعه کنید.















دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



قبلنا میگفتیم عیب ایفون اینه که باتری رو نمیشه در اورد حالا سامسونگ هم همینطور شده
حالا باید یه تجدید نظری در مورد الویت انتخاب هام بکنم
http://www.digikala.com/BlueSmile/default.aspx?refId=c575bcba-ffbb-454e-80fd-e6b4037b5c06
سلام دوستان
مشخص نشد که بیاد تو بازار قیمتش چنده ؟
منم میتونم بازش کنم فقط مال خودم نباشه وصاحبش هم باجنبه باشه اگه گوشیش دوباره سرهم نشد نیاد منو کتلت کنه.
اشتباه نوشتید تو عکسم نوشته 2550 ma
دمت گرم که اشتباهو تذکر دادی
اگه با این باطری 2250 mA بتونه 1.5 روز دووم بیاره
واقعا میشه گفت آفرین سامسونگ
فک کن ینل نوت4 رو داری با این تغذیه میکنی
واقعا مدیریت باطریش و بهینه سازی رو کاملا اجرا کرده
انگار داره راکتور هسته ای رو باز میکنه!:|
چه قد کار داره لامصب
۱۱۰۰ دلت میاد؟یه زمین میزنی همه چیش واست بیرون میریزه! D:
زیاد خالی نکردن.
آی فیکس بهتر بود.اون کاملا تشریح میکنه.
.
دیجی بازی رو همین الان بزارخو. امشب بزارش
این زیاد کامل نبود که! حسگر اثر انگشت کو؟ چرا کامل دل و روده ش رو در نیاوردن؟ :( سوسولا!
اینا بچه ان ! فقط ifix!
آره واقعا! :D
شاید بتونم بازش کنم اما قطعاً دیگه نمیتونم دوباره سرهمش کنم :D
دوربینش خیلی بیرون زده.طراحی و متریالش هم که کپی از Z3 و ایفون 6 هستش.
ببخشید اینجوری میگم ولی چون رستم انیمیشنه باعث شده دیدم اینجوری بشه.
این جور افراد رو دارن خاک میکنن هم دستشون ور از خاک میزنم بیرون از او نزیر داد میزنن کپی آیفونو زی 3 بوووووود بعد یهو جان به جان آفرین تسلیم میکنن.
ناراحت نشو رفیق، اینو گفتی یهو ذهنم ساخت اینو