ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت های هوشمند جدید Vector با ۳۰ روز عمر باتری، معرفی شدند

ساعت های هوشمند را این روز ها می توان به دو دسته تقسیم کرد. گروه اول آن هایی هستند که از قابلیت هایی بی شمار بهره می برند و هر روز احتیاج به شارژ شدند ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

ساعت های هوشمند را این روز ها می توان به دو دسته تقسیم کرد. گروه اول آن هایی هستند که از قابلیت هایی بی شمار بهره می برند و هر روز احتیاج به شارژ شدند دارند، و گروه دوم محصولاتی هستند که از عمر باتری بالایی برخوردار هستند و در عوض امکانات محدودی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

اکنون شرکت Vector آمده تا عمر باتری بالا را بدون قربانی کردن قابلیت های بسیار، در ساعت های جدیدش به معرض نمایش بگذارد.

در ادامه مطلب با این محصول آشنا خواهیم شد.

Vector ساعت های جدیدش را Luna و Meridian نام گذاشته است. این ساعت ها با موبایل های مجهز به iOS، اندروید و ویندوز فون همخوانی دارند و آزادی عمل بالایی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

این محصولات کلیه اعلان های دریافتی توسط موبایل را بر روی نمایشگر مونوکروم خودشان به تصویر در می آورند. Meridian و Luna همچنین قادر هستند تا فعالیت های ورزشی شما را ثبت کنند و کیفیت خوابتان را اندازه بگیرند. کاربران همچنین قادر هستند تا اخبار سایت های مورد علاقه خود را از طریق RSS بر روی صفحه ساعت ها، دنبال نمایند.

Vector برای اینکه عمر باتری این محصولات را به ۳۰ روز رساند، تصمیم گرفته تا نمایشگر آن ها را از نوع غیر لمسی تولید نماید. با این تکنیک، علاوه بر عمر باتری بالا، خوانایی نمایشگر در زیر نور مستقیم خورشید نیز بهتر می گردد.

gsmarena_002

اپلیکیشن مخصوصی که برای این ساعت ها طراحی شده، به شما اجازه می دهد تا ظاهر های متفاوتی را برای نمایشگر دستگاه انتخاب کنید و آن را با سلیقه خود تطبیق دهید.

مدل Luna مجهز به نمایشگر گرد است و از ظاهری لوکس تر بهره می برد. این ساعت قرار است با قیمت ۳۵۰ دلار در بازار به فروش برسد. از سوی دیگر Meridian نمایشگری مستطیلی دارد و با قیمت ۲۰۰ دلار، یکی از رقبای Pebble به شمار می رود.

Vector قرار است این محصولات را در تابستان به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    جانم چند روز!!!

  • hadi
    hadi | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    دوستان این سایت یکی از بچه های فعال دیجیاتو هست

    برا خرید و فروش بیت کوین میتونید ازش کمک بگیرید
    www.webpurse.org

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی