تبلیغات جدید لنوو برای موبایل P90 [تماشا کنید]
در روزهایی که قدرت سخت افزاری محصولات مختلف، از زوایای بسیاری با یکدیگر برابری می کند، این هنر تبلیغات است که سهم بازار شرکت ها را شکل می دهد. اپل با خوش ذوقی های همیشگی ...
در روزهایی که قدرت سخت افزاری محصولات مختلف، از زوایای بسیاری با یکدیگر برابری می کند، این هنر تبلیغات است که سهم بازار شرکت ها را شکل می دهد.
اپل با خوش ذوقی های همیشگی و سامسونگ با بودجه های کلان تبلیغاتی، پیشروان این عرصه هستند و با جادوی خود، توجه کاربران بسیاری را جلب می کنند.
اما این موضوع دلیل نمی شود که دیگر شرکت ها دست از تلاش بردارند؛ لنوو به عنوان یکی از شرکت هایی که به تازگی در حوزه موبایل فعالیت خود را گسترش داده، اخیرا تبلیغاتی عجیب را برای موبایل P90 منتشر کرده است.
در این تبلیغات، که شخصیت اول آن یک خرس ( ! ) است، نشان داده می شود که P90 با قابلیت های خود چگونه می تواند زندگی افراد را متحول نماید.
ویدیوهای تبلیغاتی لنوو را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
لنوو متاسفانه هر چی موبایل تولید میکنه بازم انگار مطرح نیست ! بنظرم بهتره کمی برند سازی کنه و یا گوشی هاش رو تهت برند موتورولا عرضه کنه
بعد از دیدن تبلیغ خداییش جذاب بود بخصوص که وقتی موبایله رسید دستش داشت میرقصید :D
به به مانی جان ۹۴ از پشت صحنه دل کندی و بیشتر میبینمت
سالی که نکوست از بهارش پیداست ....
یک خرس :D
آدم قحط بود لامصب
--------------------
ال کلاسیکو عجب بازی شده انصافا بازی باحالی بود بریم برا نیمه دوم
بی مزه !
:D
ببین بی پدر چجوری طراحی سونی Z را رو این پیاده کرده!
هرکی مخالفه یا سونی زد ندیده، یا چشاش مشکل داره!!
آخه چرا ازش شکایت نمیکنه سونی!!!
خوب بود در کل فقط کاش خرسه یک تماسی چیزی میگرف یا یه لمسی میکرد صفحه گوشی رو که یه تست خش هم گرفته باشیم !
همینجوری دوره همی :D
با عرض پوزش از مانی قاسمی راستش ویدیو این برند ارزش خرج کردن چند مگ هم برای تماشا نداره
آفرین
میگن فلان شرکت آمریکایی و چمیدونم ibm و فلان رو خریده شده این!
خب بخره تهش مال چینه! طبق استاندارد چین پیش میره! اینا نوآوری و انحصار گرایی و این چیزا براشون بی معنیه!
بابا آخه یه خلاقیت از خودت نشون بده
یه چیز جدید بساز
چقد دیجیاتو خلوت شده ها
گمونم همه رفتند مسافرت
...................................
خیلی خیلی زیبا و خلاقانه بودن، خیلی وقت بود از این تبلیغایی که آدم دلش میخواد تا آخر نگاشون کنه! ندیده بودم :D