ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تبلیغات جدید لنوو برای موبایل P90 [تماشا کنید]

در روزهایی که قدرت سخت افزاری محصولات مختلف، از زوایای بسیاری با یکدیگر برابری می کند، این هنر تبلیغات است که سهم بازار شرکت ها را شکل می دهد. اپل با خوش ذوقی های همیشگی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در روزهایی که قدرت سخت افزاری محصولات مختلف، از زوایای بسیاری با یکدیگر برابری می کند، این هنر تبلیغات است که سهم بازار شرکت ها را شکل می دهد.

اپل با خوش ذوقی های همیشگی و سامسونگ با بودجه های کلان تبلیغاتی، پیشروان این عرصه هستند و با جادوی خود، توجه کاربران بسیاری را جلب می کنند.

اما این موضوع دلیل نمی شود که دیگر شرکت ها دست از تلاش بردارند؛ لنوو به عنوان یکی از شرکت هایی که به تازگی در حوزه موبایل فعالیت خود را گسترش داده، اخیرا تبلیغاتی عجیب را برای موبایل P90 منتشر کرده است.

در این تبلیغات، که شخصیت اول آن یک خرس ( ! ) است، نشان داده می شود که P90 با قابلیت های خود چگونه می تواند زندگی افراد را متحول نماید.

ویدیوهای تبلیغاتی لنوو را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Mr. Android
    Mr. Android | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    لنوو متاسفانه هر چی موبایل تولید میکنه بازم انگار مطرح نیست ! بنظرم بهتره کمی برند سازی کنه و یا گوشی هاش رو تهت برند موتورولا عرضه کنه

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    بعد از دیدن تبلیغ خداییش جذاب بود بخصوص که وقتی موبایله رسید دستش داشت میرقصید :D

  • طــــــــــــــــــــــــــــوسي
    طــــــــــــــــــــــــــــوسي | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    به به مانی جان ۹۴ از پشت صحنه دل کندی و بیشتر میبینمت
    سالی که نکوست از بهارش پیداست ....

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    یک خرس :D
    آدم قحط بود لامصب
    --------------------
    ال کلاسیکو عجب بازی شده انصافا بازی باحالی بود بریم برا نیمه دوم

  • احمد
    احمد | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    بی مزه !
    :D

  • تایسون
    تایسون | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    ببین بی پدر چجوری طراحی سونی Z را رو این پیاده کرده!
    هرکی مخالفه یا سونی زد ندیده، یا چشاش مشکل داره!!
    آخه چرا ازش شکایت نمیکنه سونی!!!

  • SaEiD
    SaEiD | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    خوب بود در کل فقط کاش خرسه یک تماسی چیزی میگرف یا یه لمسی میکرد صفحه گوشی رو که یه تست خش هم گرفته باشیم !
    همینجوری دوره همی :D

  • بهداد
    بهداد | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    با عرض پوزش از مانی قاسمی راستش ویدیو این برند ارزش خرج کردن چند مگ هم برای تماشا نداره

    • تایسون
      تایسون | ۳ فروردین ۱۳۹۴

      آفرین
      میگن فلان شرکت آمریکایی و چمیدونم ibm و فلان رو خریده شده این!
      خب بخره تهش مال چینه! طبق استاندارد چین پیش میره! اینا نوآوری و انحصار گرایی و این چیزا براشون بی معنیه!
      بابا آخه یه خلاقیت از خودت نشون بده
      یه چیز جدید بساز

  • احمدM2
    احمدM2 | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    چقد دیجیاتو خلوت شده ها
    گمونم همه رفتند مسافرت
    ...................................

  • Gublin
    Gublin | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    خیلی خیلی زیبا و خلاقانه بودن، خیلی وقت بود از این تبلیغایی که آدم دلش میخواد تا آخر نگاشون کنه! ندیده بودم :D

مطالب پیشنهادی