تنها یکی از لبه های نمایشگر Galaxy S6 edge می تواند فعال باشد
گلکسی اس 6 اج با آن لبه های خمیده نمایشگرش حسابی در حال تاخت و تاز است و به زودی پیش فروشش آغاز می شود تا شروعی طوفانی را برای سامسونگ به ارمغان بیاورد. اما ...
گلکسی اس 6 اج با آن لبه های خمیده نمایشگرش حسابی در حال تاخت و تاز است و به زودی پیش فروشش آغاز می شود تا شروعی طوفانی را برای سامسونگ به ارمغان بیاورد.
اما می دانستید که تنها یکی از این لبه های خمیده برای قابلیت های کلیدی همچون People Edge (دسترسی سریع به مخاطبین) و Edge Lightning (نمایش نوتیفیکیشن ها با نور مخصوص در لبه نمایشگر) قابل استفاده است؟
به بیان واضح تر، نمایشگر Galaxy S6 edge به راحتی با دو لبه به طور همزمان کار می کند اما قابلیت های کلیدی لبه ها تنها برای یکی از آن ها به طور همزمان قابل اجرا است. و این شمایید که با توجه به راست دست یا چپ دست بودنتان، جهت لبه مورد نظر خود را بر می گزینید.
شما کدام لبه را انتخاب می کنید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شما کدام لبه را انتخاب می کنید؟
سوال خوبیه بیاد دستمون خودمون میدونیم باهاش چیکار کنیم!
http://www.digikala.com/BlueSmile/default.aspx?refId=c575bcba-ffbb-454e-80fd-e6b4037b5c06
هر دو طرفش میشد خوب بود
اهواز فروشگاه دیجی لند اس ۶ اورده برای تست و فروش با گارانتی مایکروتل
واقعا؟!!! من هر چن هفته میرم دیجی لند
ههههه :))
پس فردا هم دیجیاتو تیتر میزنه :
آیا میدانستید گلکسی s6 اصلا کار نمیکند و فقط برای دادن حس آیفون و اکسپریا تولید شده است ؟ !
:D
شما به عکس ایفون نگاه کن که چگونه خم میشود .
اگر هر دو طرف کار میکرد شاید کار باهاش سخت بود اما اینجوری بهتره دیگه هرکس بنا بر دست اختصاصیش اون قسمت و فعال میکنه
نوت اج سر این مورد کاملا مضخرف وار عمل کرد! و دست چپ ها رو به دردسر انداخت! و درستش همینه!
این جور که سامسونگ داره پیش میره . فروش galaxy s6 edge بیشتر از s6 میشه .
اشکال نداره، به احتمال زیاد برنامه نویس های XDA زحمتش رو میکشن و یه مُد برا اکتیو شدن دو طرف هم مینویسن. اندروید هست و رام های کاستوم و امکانات متعدد... :-)
یک شاهکار دیگه از سامسونگ :)
اتفاقن best buy داشت جای محل نمایش گلکسی های جدید رو اماده می کرد فکر کنم فردا بتونم ببینیمش البته تا اونجایی که می دونم اسمش edge نیست داخل پوستر های نوشته galaxy s6 appeal
نه ! شعار تبلیغاتی بوده:
Six appeal
روی تیزر های قبل معرفی این نوشته می شده!