ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوستر جدید و عکس های لو رفته از شیائومی خبر از رونمایی یک ترازو را می دهند

همانطور که احتمالا می دانید شیائومی فردا پنجمین سالگرد تاسیس خود (31 مارس) را جشن می گیرد و در همین راستا نیز اخیرا خبرهایی در رابطه با آن منتشر شده که نشان می دهد احتمالا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

همانطور که احتمالا می دانید شیائومی فردا پنجمین سالگرد تاسیس خود (31 مارس) را جشن می گیرد و در همین راستا نیز اخیرا خبرهایی در رابطه با آن منتشر شده که نشان می دهد احتمالا در این مراسم شاهد رونمایی از نسل تازه تبلت Mi Pad خواهیم بود.

جالب است بدانید که دو روز پیش هم دو پوستر عجیب از سوی این شرکت چینی سازنده تلفن های همراه منتشر شد و امروز هم تصویر مبهم دیگری از آن در فضای مجازی انتشار یافته که خبر از ساخت محصول تازه ای را می دهد.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید این پوستر جدید یک تیر را نشان می دهد که به سیبل اصابت کرده و تاریخ عرضه محصول هم در قسمت انتهایی آن به نمایش درآمده و عبارت TZC هم روی آن به چشم می خورد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

علاوه بر اینها تعدادی عدد (0.1، 0.2، 0.3 و غیره) نیز در این تصویر مشاهده می شود. هرچند که نمی توان با اطمینان در این رابطه سخن گفت اما هدفی که مورد اصابت تیر قرار گرفته شباهت زیادی به یک ترازو دارد.

Xiaomi-TZC-weighing-scale-teaser

چندی پیش هم تعدادی عکس از این دستگاه که گفته می شود قابلیت اتصال به تمامی تلفن های همراه مبتنی بر اندروید 4.4 یا نسخه آبنبات چوبی و همچنین iOS 7 و نسخه های بالاترش را دارد، در چین لو رفت. ناگفته نماند که این ترازو قادر خواهد بود وزن اجسام در محدوده 5 تا 150 کیلوگرم را اندازه گیری کند.

همانطور که مشاهده می کنید لوگوی شیائومی درست در مرکز بدنه دستگاه قرار دارد و ترازو هم تماما سفید است. وزن اجسام نیز از طریق تعدادی لامپ LED مشخص می شود که در بالای بدنه محصول قرار گرفته اند و انرژی مورد نیازشان را از طریق باتری های قلمی 1.5 ولت تامین می کنند.

اگر نگاهی به آخرین عکس موجود در گالری بیاندازید متوجه خواهید شد که شماره مدل دستگاه XMTZC01HM است و حروف TZC که در پوستر منتشر شده از شیایومی به چشم می خورند نیز بخشی از این شماره مدل هستند.

پیش بینی می شود که ترازوی یاد شده در کنار تعدادی محصول دیگر فردا در پنجمین سالگرد تاسیس شیاپومی رونمایی گردد که هنوز اطلاعات دیگری از قبیل قیمت یا تاریخ عرضه آن منتشر نشده.

Xiaomi-weighing-scale-leak_1

Xiaomi-weighing-scale-leak_2

Xiaomi-weighing-scale-leak_3

Xiaomi-weighing-scale-leak_4

Xiaomi-weighing-scale-leak_5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

    چیزی مونده این کپی نکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی