ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موسسه مالی Raymond James خبر از عدم موفقیت ساعت اپل می دهد

Tavis McCourt یکی از محققان موسسه مالی Raymond James است که پس از روز اول ثبت سفارش برای فروش اپل واچ، در ارزش گذاری اخیر خود، سهام کمپانی مذکور را کمتر از میزان قبلی ارزیابی نموده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۶

Tavis McCourt یکی از محققان موسسه مالی Raymond James است که پس از روز اول ثبت سفارش برای فروش اپل واچ، در ارزش گذاری اخیر خود، سهام کمپانی مذکور را کمتر از میزان قبلی ارزیابی نموده است. وی در گزارشش ذکر می کند که محصول جدید اپل، نمی تواند انتظارات سرمایه گذاران و سهام داران این شرکت را برآورده سازد. او بر این باور است که با توجه به بررسی های تازه ای که این روزها از ساعت هوشمند اپل در فضای مجازی منتشر گشته، خریداران کمتری به اپل استورها برای انتخاب این محصول قدم خواهند گذاشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در بررسی های تازه ای که از ساعت اپل به عمل آمده، همه بررسی کنندگان به شکل کلی نظرشان این است که این محصول عالیست و دوست دارید آن را داشته باشید، اما به آن نیازی نخواهید داشت و بدون آن نیز زندگی شیرین خواهد بود.

آقای McCourt معتقد است: «تاثیر مالی فروش ساعت اپل در اینجا مطرح نیست؛‌ در صورتی که این شرکت نتواند میزان قابل توجهی از جدیدترین محصول خود را به فروش رساند، این ترس در ذهن سهام داران به وجود خواهد آمد که اپل به طور کلی در ارائه محصولات نو در دسته بندی های جدید، ناتوان است.»

وی همچنین اعتقاد دارد که در صورت عدم استقبال از ساعت اپل، این کمپانی قادر نخواهد بود روند رو به رشد مالی سالانه خود را افزایش دهد. McCourt گزارش خود را در حالی ارائه داد که صرفا چند ساعت از ثبت سفارشات برای اپل واچ گذشته بود.

ساعت مذکور از تاریخ ۲۴ آوریل به شکل رسمی به فروش می رسد و تاریخ عرضه اولین پیش سفارش ها، مربوط به ۲۴ آوریل الی ۸ ماه مِی شده است؛ افرادی که حالا بخواهند ساعت را سفارش دهند، باید تا ماه ژوئن برای دریافت آن انتظار بکشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • 
    | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    تا جایی که ما میدونیم تمام موجودی بعد ۶ ساعت فروش رفت و رفت تا ۲ هفته دیگه که موجود بشه پس ناموفق هم نبوده

  • SamanSJ
    SamanSJ | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    عمرا خوب میفروشه
    مطمئنم
    س سوزنی شک ندارم فروش ساعت های اپل بهتر از همه ساعت ها خواهد بود
    چرا؟؟؟
    به همون دلیلی که آیفون خریدند این رو هم میخرن
    مگه آیفون چیز اضافه داشت؟؟؟
    کیفیت مگه داشت؟؟؟
    نه..هر نسخه با کلکسیونی از باگ و ایرادات متنوع از آنتن بگیر تا خم شدن و فریم فلزی نادرست و...
    اما هواداراش میخرن چون براشون اصلا کیفیت و کارایی مهم نیست...یه چیز میخوان پز بدن...بگن مام اپل داریم...والا...#حقیقت تلخ

    • leo
      leo | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

      افرادی مثل شما چنین فکری می کنن.والا تا اونجایی که معلومه اندروید پر از باگ و هنگیه.من خودم هم آیفون دارم هم اندروید.اونایی هم که برای پز دادن آیفون می گیرن هم خوب دیگه معلومه .و اینو بدون که هستن افرادی که علت خرید محصولات اپل پز دادن نیست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی