ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش دیجیاتو از مراسم معرفی رسمی گلکسی اس 6 در ایران

سامسونگ امروز طی مراسمی که در تهران برگزار کرد، به صورت رسمی ورود پرچمداران جدید خود به بازار ایران را جشن گرفت. در حالی که حدود یک ماه قبل گلکسی اس 6 برای اولین بار ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۶

سامسونگ امروز طی مراسمی که در تهران برگزار کرد، به صورت رسمی ورود پرچمداران جدید خود به بازار ایران را جشن گرفت.

در حالی که حدود یک ماه قبل گلکسی اس 6 برای اولین بار در بارسلون معرفی گشت، امروز این بازار چارسو بود که به صورت رسمی از محصولات جدید سامسونگ پذیرایی به عمل آورد. شرکت کره ای در صبح چهارشنبه با دعوت از اصحاب رسانه به معرفی پرچمداران جدیدش پرداخت و تشریح قابلیت ها را در دستور کار قرار داد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو و گزارش این مراسم همراه باشید.

IMG_8480-w600

دوک پارک، مدیر عامل سامسونگ در ایران، در ابتدای مراسم طی سخنانی کوتاه، چنین گفت: «ما توانسته ایم با تکیه بر تعهدات خود به ارائه محصولاتی نوآورانه، به اهدافمان دست یابیم. اما در این راه تنها نبوده ایم. ما موفقیت هایمان را نتیجه گوش دادن به نیاز مشتری هایمان و آموختن از گذشته می دانیم، و پیوسته رو به جلو حرکت نموده نموده ایم.»

وی ادامه داد: « گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج جدیدترین محصولات سامسونگ هستند که در آن ها زیبایی کاربردی به بهترین شکل تجلی یافته است. آینده اینجاست و ما آن را نزد شما آورده ایم.»

پارک همچنین خاطرنشان کرد که : «موبایل های جدید به گونه ای طراحی شده اند که از ظاهر و حسشان گرفته تا قابلیت های قدرتمندشان، به مصرف کنندگان تجربه بی نظیری از یک کالای لوکس را می دهند. از نظر من این خود یک هنر است و ما می دانیم که ایرانیان چقدر برای هنر و طراحی ارزش قائل هستند.»

علی جعفریه مدیر ارشد موبایل سامسونگ ایران ali jafarieh samsung

در ادامه این مراسم علی جعفریه، مدیر ارشد موبایل سامسونگ در ایران، به امنیت بالای گلکسی اس 6 به لطف سیستم Knox اشاره کرد و گفت: «گلکسی اس 6 محصولی فراتر از یک فرد است و می تواند در قالب یک دستگاه فردی-سازمانی به ایفای نقش بپردازد.»

جعفریه سپس به قابلیت اتصال اس 6 به شبکه LTE اشاره کرد و عنوان نمود که سامسونگ در طول چند ماه گذشته همکاری خوبی را با اپراتورهای ایران آغاز کرده تا بتواند سرویس هایی خاص را در اختیار دارندگان اس 6 قرار دهد. به گفته جعفریه ، و همانطور که دیروز در دیجیاتو خواندید، شرکت کره ای هم اکنون با ایرانسل به توافق رسیده و همراه پرچمدار جدید خود یک عدد سیم کارت این اپراتور را نیز به کاربران اهدا خواهد کرد. شایان ذکر است که علاوه بر سیم کارت، خریداران اس 6 می توانند از بسته های ویژه و رایگان اینترنت ایرانسل نیز بهره مند شوند.

در نهایت مراسم معرفی Galaxy S6 (بررسی دیجیاتو) و Galaxy S6 Edge (بررسی دیجیاتو) در ایران با توضیحاتی فنی در رابطه با این محصولات به پایان رسید.

مدل ۳۲ گیگابایتی گلکسی اس 6 همراه با گارانتی، در بازار ایران قیمتی بالغ بر ۲ میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان دارد. گلکسی اس 6 اج نیز با قیمتی نزدیک به ۲ میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان به بازار عرضه می گردد.

در ادامه می توانید تصاویری از این رویداد را مشاهده نمایید. در صورتی که تمایل دارید هرچه بیشتر در جریان رخدادهایی اینچنینی قرار بگیرید، از شما دعوت می کنیم که دیجیاتو را در اینستاگرام دنبال نمایید.

IMG_8490-w600

IMG_8503-w600

IMG_8510-w600

IMG_8499-w600

IMG_8470-w600

IMG_8472-w600

IMG_8473-w600

IMG_8495-w600

IMG_8500-w600

IMG_8507-w600

IMG_8505-w600

IMG_8512-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • Ali20
    Ali20 | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من به عنوان یک مشتری که قصد خرید نسخه ۶۴ گیگی s6 با رنگ مورد علاقه ام رو داشتم الان یک ماهه بلاتکلیفم و واقعا از این وضعیت ناراحتم و حتی دارم کم کم ترغیب میشم که برم از غیر نمایندگی تهیه کنم حالا چرا؟.چند تا نکته رو واقعا باید بهش اشاره کنم و در واقع مسئله ای بوده که همیشه این مشکلات در بازار ایران وجود داشته.
    ۱-نمایندگی هایی که خودشون عین دلالا و حتی بدتر از اونا عمل میکند اول از همه قیمت رو کلی بالا بردن مثلا همین جا میتونید ببینید که اواخر فروردین که این گوشی اومد در خبر بالا ببینید نسخه S6 قیمتش رو دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومن اعلام کردند اما الان حتی یک ماه هم نگذشته که خود فروشگاه مرکزی سامسونگ با گارانتی دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومن قیمت زده یعنی که نمایندگی ها اول از همه گوشی رو با قیمت بالا میارن که به سودشون برسن.
    ۲-اگه دقت کرده باشید تمام گوشی های موجود s6 در بازار ویتنامی هستند ونه کره ای حتی اونهایی هم که نمایندگی با گارانتی اورده ویتنامی هستن که بازهم اینجا به فکر سودشون هستن.
    ۳-الان بعد از یک ماه فقط نسخه ۳۲ گیگ رو با رنگ های محدودی هم نمایندگی وغیر اون توی بازار دارن که اینهم برای اینه که اینا رو به فروش برسونن
    و بعدا(که معلوم نیست کی باشه)بقیه رو بیارن که فقط به فکر سود و فروششونن.
    اینجا فقط مشتری های ایرانی هستن که ضرر میکنن نه میتونن گوشی ساخت کره رو داشته باشن ونه نسخه ۶۴ گیگ و ۱۲۸
    وظیفه یک نمایندگی رسمی وقتی هست اینه که بتونه این مسائل رو پوشش بده وگرنه فرقی با مدل های قاچاق های توی بازار نداره.
    حالا کی جوابگوی این وضعیته؟
    اما اینکه نمایندگی از خود کره و نسخه های ۶۴ و ۱۲۸ رو بیاره بنظر من ضرر نمیکنه بلکه میتونه علاوه بر گارانتی که ارائه میده وجه تمایزی با خود قاچاق های بازار ایجاد کنه و هم با تبلیغات اینکه اصل کره هست اصلا مشتری های بیشتری رو جلب کنه وسلیقه های مختلفی که حافظه های بیشتری رو هم نیاز دارن به طرف خودش جلب کنه که اصلا به طرف خرید کالای قاچاق نرن.

  • محمد
    محمد | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    با سلام میخواستم در مورد قیمت ها نظرم رو بگم

    اول اینو بگم من تو روسیه - مسکو زندگی میکنم . اینجا قیمت ها خیلی بالا تر از ایران هستش . شما فکر میکنید گوشی سامسونگی که سامسونگ اعلام میکنه امریکا 600 دلار برای امریکا 600 یورو برای اروپا (مدل 32 گیگ اس 6) فقط همینه شما اگه بخوای به صورت انلاک بخزی 600 دلار + مالیات + گارانتی + بیمه باید پرداخت کنی اینجا مالیات خیلی زیاده حدود 15% حالا بشینید حساب کنید
    گارانتی 2 ساله 60 $ بیمه 50$ البته بیمه رو میتونی نگیرین . 600+150=750 *3400=2475000 قیمت امریکا حالا ایران مالیات 8% هستش ولی گارانتی همون مقداره

  • علی
    علی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی خیلی خیلی بالاست. فقط صبر. البته اگه عجله واسه پز دادن ندارید. قیمتش شک نکنید تا 4 ماه دیگه به زیر 1600 میرسه. من هم خوشم اومد اما نه به این قیمت. اپل هم که ... دست مارو بسته.

  • آرش خداداد
    آرش خداداد | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من تو خراسان شمالی زندگی میکنم این مهسول اینجا هم اومده ؟ میتونم پیدا کنم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی