ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
ویجیاتو - بازی

فیل هریسون از مایکروسافت جدا شد

فیل هریسون، مدیر سابق شرکت سونی که چند سال پیش به مایکروسافت پیوست، حالا این شرکت را به دلیل نبودن فرصت ارتقا ترک کرده است. هریسن به مدت سه سال در شعبه اکس باکس اروپا، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

فیل هریسون، مدیر سابق شرکت سونی که چند سال پیش به مایکروسافت پیوست، حالا این شرکت را به دلیل نبودن فرصت ارتقا ترک کرده است. هریسن به مدت سه سال در شعبه اکس باکس اروپا، سمت معاونت را داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نظر می رسد که مجادلات بین هریسون و مایکروسافت چند ماهی بالا گرفته بود و هفته پیش شایعه جدایی وی از این شرکت شنیده شد اما مایکروسافت به تازگی این اتفاق را تائید کرده است.

فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس مایکروسافت در مصاحبه ای با GI.biz، علت خروج هریسون را دنبال کردن علایق وی در خارج از چهارچوب مایکروسافت اعلام کرد.

وی گفت: "پس از مدیریت موفقیت آمیز در بخش معاونت اکس باکس اروپا، فیل هریسون تصمیم گرفت علایق تجاری خود را بیرون از مایکروسافت دنبال کند. فیل، رهبری برجسته برای تیم اروپایی ما بود."

هریسون نیز در پاسخ به این وبسایت گفت: "من به طرز فوق العاده ای از کار کردن برای مایکروسافت طی 3 سال گذشته لذت بردم و این امتیازی برای من بود که با تیم های با استعداد اروپایی استودیوهای مایکروسافت شامل Rare، لاینهد، لیفت، سوهو و Press Play کار کنم. من برای آن ها و بسیاری از دوستانم در دنیای اکس باکس آرزوی موفقیت مداوم را دارم و می دانم که بازی های مایکروسافت، تحت رهبری فیل اسپنسر به موفقیت خواهند رسید.

قرار است مصاحبه ای کامل از هریسون روز دوشنبه منتشر شود. احتمالا جزئیات بیشتری از اتفاقات پیش آمده و همچنین آینده شغلی وی متوجه خواهیم شد.

شایعات مربوط به جدایی وی از مایکروسافت تقریبا حوالی GDC 2015 شروع شد و تا روز گذشته ادامه یافت. هریسون حالا هم مدیر سابق سونی است، هم مدیر سابق مایکروسافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • amir_bahari
    amir_bahari | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    این همون مرده نیست که سونی رو نابود کرد؟؟

  • تایسون
    تایسون | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    این مردک چه بلاهایی که سر سونی نیاورد
    خوب گورشو گم کرد بیرون

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    این همونیه که سونی رو نابود کرد؟
    اوپس
    پس با الوپ جنسشون جور بوده!

    • erfaan
      erfaan | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

      نه بابا الوپ یه اعجوبه س تو این زمینه .. بندازنش تو اقیانوس بعد چن سال اقیانوس خشک میشه

  • حامد حامدی
    حامد حامدی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    این جدایی ها یه حس معرکه ای به آدم میده ، حس اینکه شخصی مانند ایشون در ذهنش چیزی داره که از هر سازمان بزرگی در جهان بزرگ تره ، یعنی یه حس خوب پیشرفت...

    متاسفم برای هر کارمندی که در چهارچوب کاری خود سالیان سال غرق شده و از هر حرکت متفاوتی در زندگی خود بیم داره ...

  • mohammad shobeiri
    mohammad shobeiri | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    خدا وکیلی ادب حال می‌کنید ... طرف مشکل داشته با کارش و عدم ارتقاش با این حال هم شرکت از اون تعریف و تمجید می‌کنه و هم اون از شرکت ...

    • مرتضی توسلی
      مرتضی توسلی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

      وقتی فیل اسپنسر فروش کنسول و بازی بلادبورن سونی را به اونا تبریک می گه،یعنی شعور کاریشو به روی بعضی ها نمایان می کنه.

      • jak
        jak | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

        فقط شرکت ها رو به ضرر و به گند میشکشه و تعریف تمجید میکنه .

  • shs77
    shs77 | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    مدیر کل سونی بوده؟

    ******************************

    دوستان بنظرتون z4 میتونه یک انقلاب مثل آیفون ایجاد بکنه؟؟؟

    با توجه به عکس ها میشه به هم رنگ شدن صفحه نمایش هنگام خاموشی با بنده پی برد واقعا خیلی عالیه اگر اتفاق بیفته

    حسگر اثر انگشت در دکمه پاور

    گفته میشه گیرنده دیجیتال هم داره

    سنسور کروی یا imx230

    بنده تمام فلزی

    سیستم جدید برای مقابله با گرمای تولیدی که خود سونی بهش اشاره کرده

    درپوش نداشتن پورت ها با اینکه ضد آب هست

    باتری فوق العاده

    سخت افزار عالی ( اسنپ دراگون 810 یا بالاتر) و رم 4 گیگ

    صفحه نمایش Quad HD با فناوری های سونی

    و رابط کاربری جدید که در عکس ها بهش اشاره شده



    من خودم z2 دارم و واقعا خیلی گوشی خوبی هست ولی بی صبرانه منتظر z4 هستم که بخرمش

مطالب پیشنهادی