ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل

رئیس دفتر چین نوکیا: موبایل های اندرویدی ما سال آینده وارد بازار می شوند

از آن زمان که مایکروسافت برند نوکیا را خریداری کرد، محدودیت های فراوانی را برای تولید تلفن های همراه جدید بر این شرکت فنلاندی تحمیل نمود و به موجب قراردادی که میان طرفین به امضا رسید، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از آن زمان که مایکروسافت برند نوکیا را خریداری کرد، محدودیت های فراوانی را برای تولید تلفن های همراه جدید بر این شرکت فنلاندی تحمیل نمود و به موجب قراردادی که میان طرفین به امضا رسید، نوکیا پذیرفت که برند مایکروسافت را روی محصولات خود مورد استفاده قرار دهد.

با این همه، قرارداد همکاری این دو شرکت در سال آینده میلادی به اتمام می رسد و مدیران کمپانی فنلاندی مورد بحث اعلام نمودند که به زودی با تولید تلفن های هوشمند جدید به این صنعت باز خواهند گشت.

حالا اما، آنطور که ریاست دفتر چین نوکیا اعلام کرده، این شرکت در تلاش است تا رویای طرفدارانش را محقق نماید و در همین راستا نیز در نظر دارد که به زودی پروسه ساخت موبایل های اندرویدی خود را احتمالا در سیچوان چین آغاز کند و طبق گفته وی، مرکز توسعه و تحقیق این شرکت نیز به سرزمین اژدهای سرخ منتقل می گردد.

همانطور که اطلاع دارید نوکیا پیشتر هم با تولید تبلت اندروید N1 بخت خود را در حوزه کالاهای مبتنی بر این سیستم عامل آزموده بود اما قدم نهادن این شرکت به بازار تلفن های هوشمند اندرویدی قطعا حرف و حدیث های فراوانی را در سال 2016 میلادی به وجود خواهد آورد و مخالفان و موافقان خود را خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ آیا نوکیا می تواند در این حوزه موفق باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    برگرد سالار منتظرتماااا

  • ★Saeed ★saye
    ★Saeed ★saye | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    الان دیگه از نوکیا فقد اسمش مونده هر چی داشته داده به مایکروسافت امیدوارم هرچی هست مث n1 کلا الهام نباشه با قدرت بیاد مث یه برند خاص نه این چینیا

  • میراندا
    میراندا | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خدایا یعنی میشه .

    دوربین فوق العاده نوکیا + نقشه های فوق العاده نوکیا + رابط کاربری

    اختصاصی + صفحه نمایش عالی + ساپورت عااااااالی نوکیا

    چه شود .....

    • ★Saeed ★saye
      ★Saeed ★saye | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

      نقششم که داره میفروشه

  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    متاسفانه باید بگم، ی گپ بزرگ درست شده برای نوکیا! مایکروسافت که دیگه نوکیا تولید نمیکنه، نوکیاهای سابقش هم صرفا برای برندسازی خود مایکروسافت بود. اندروید خانواده ایکس هم خیلی خوب بود ولی ادامه پیدا نکرد. دقیقا وقتی رفت که تلفن هوشمند به اینجا رسید و فروش بی‌سابقه‌ای پیدا کرد. نباید این استفان آلوپ (که البته شاید جاسوس مایکروسافت باشه) دنبال پلتفرم جدید میگشت. و آخرسر هم میسپرد به مایکروسافت.

  • sisil
    sisil | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چه شود ...

    ای کاش نوکیا با رابط اختصاصی نوستالوژیک اندروید رو مزین کنه و حال کنیم .......

    این کانسپت تقدیم به طرفدارای نوکیا ....

    • persis
      persis | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

      من ک چشم بسته میخرم ، نوکیا انگار مال ی کره دیگس ، لومیا ها رو ببینید میفهمین ظرافت و کیفیت ینی چی

  • میطی
    میطی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این همه زحمت کشید تا ویندوز الان داره کم کم به یه جاهایی میرسه. امیدوارم در کنار اندروید، ویندوز رو هم فراموش نکنه.
    حیفه ویندوز بدون نوکیا یا نوکیای بدون ویندوز.

  • علی سعیدی
    علی سعیدی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بازگشت نوکیا
    برگرفته شده از فیلم 'بازگشت اژدها'
    ببینیم نوکیا میتونه مثل بروسلی عمل کنه یا نه؟

  • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)
    كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!) | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بياد ببينيم چيكارس!رقابت داره داغ تر و جذابتر ميشه!

  • دونباله رو
    دونباله رو | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من :|
    مایکروسافت :|
    استفان الوپ D:
    استیو بالمر :|
    مریم موسوی :/
    نوکیا O-o ( شکل مهران غفوریان)

    • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)
      كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!) | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

      چپ

  • se7en
    se7en | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سالار برس تا این بندهای گمنام نخوردنمون
    محاصره شدیم با این برندهای تازه کار
    با قدرت بیا

    • se7en
      se7en | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

      برند
      چند وقته این ویرایش کار نمیکنه واسه من

    • erfaan
      erfaan | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

      سالار اون موقع اون همه در مقابل اندروید مقاومت کرد تا اخرش کارش به وضعیت امروز رسید .. هنوزم برام قابل تفسیر نیست که این شرکت دقیقا چیو به مایکروسافت فروخته یکی بیاد روشنم کنه .. بعد حالا داره به اندروید سلام میکنه .. خااااک توووو سرررررررت واسه کاری که کردی

      • se7en
        se7en | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

        سیاستش گنگ بود
        حیف شد انصافا
        کیفیت قابل قبول و خوبی داشت
        ولی خب در دنیای رقابتی امروز باید بجنگی برای اهداف

      • iMAN
        iMAN | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

        ملت اعصاب ندارن هاااا!! حالا چرا اینجوری؟ چرا توهین!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی