برندگان سومین دوره مسابقه برنامه نویسی بیان مشخص شدند
همانطور که دیروز در دیجیاتو خواندید، فینال سومین دوره از مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان با حضور ۲۰ شرکت کننده خارجی و ۴۰ برنامه نویس ایرانی، در هتل آزادی تهران برگزار شد. دقایقی پیش برندگان ...
همانطور که دیروز در دیجیاتو خواندید، فینال سومین دوره از مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان با حضور ۲۰ شرکت کننده خارجی و ۴۰ برنامه نویس ایرانی، در هتل آزادی تهران برگزار شد.
دقایقی پیش برندگان این رویداد در جشن اختتامیه مسابقات، معرفی شدند و جوایز خود را دریافت نمودند. برنامه نویسانی که توانستند بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهند به شرح زیر هستند:
- نفر اول: اِوجِنی کاپون از روسیه
- نفر دوم: علی حقانی از ایران
- نفر سوم: نیکولا جوکیچ از سوئیس
کاپون یک برنامه نویس ۲۵ ساله است که در شهر سن پترزبورگ روسیه اقامت دارد. او از ۷ سالگی برنامه نویسی را با ویژؤال بیسیک آغاز کرده و سپس در مدرسه پاسکال را فرا گرفته است. او سپس وارد دانشگاه ارتباطات و تکنولوژی شهرش می شود و در آنجا زبان های ++C و جاوا را می آموزد. کاپون در سال ۲۰۱۴ توانست رتبه دوم مسابقات معروف گوگل کد جم را به خود اختصاص دهد.
همچنین باید اشاره کنیم که حضور علی حقانی از ایران در رتبه دوم، یکی از نقاط مثبت این دوره از مسابقات است. اگر به خاطر داشته باشید در سال گذشته به علت اینکه هیچ یک از برنامه نویسان ایرانی موفق نشده بودند رتبه درخوری را کسب کنند، شرکت بیان مجبور شد سیستم اهدای جوایز خود را به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم نماید.
البته علی حقانی تنها برنامه نویس ایرانی در میان رتبه های برتر به شمار نمی رود. پیمان جبارزاده و پویا ظفر دیگر شرکت کنندگانی هستند که موفق شدند رتبه های پنجم و ششم را به خود اختصاص دهند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
البته بایستی اضافه کنم که این اول افتخار آفرینی های آقای حقانی هستُ چون ایشون عضو تیم ملی المپیاد کامپیوتر ایران برای مسابقات امسال هستن و انشالله که مدال خوشرنگی برای کشورمون میارن
پ.ن: این سه شنبه و چهارشنبه مرحله دو هست (کامپیوتر) دعا کنید قبول شم :D
خيلي هم عاالي
به اميد پيشرفت روز افزون همشون
خیلی خوبه!
خیلی دوست دارم تمرین کنم واسه دوره های آینده
دمش گرم ...
کارش ایول داره .
علی حقانی دمت گرم!
از ان الان خودم رو اماده میکنیم تا مسابقه بعدی من هم جزو رتبه برگزیده بشم مثل سال 93 نشه
اقا اون جا که مدیر بیان گفت با یکی از برگزیدگان ژاپنی ارتباط برقرار کردیم که بیاد ایران برای فینال بعد یاروگفت که شتر سواری بلد نیست(فکر میکرد اینجا با شتر اینور اونور میریم) اصن نابود شدم...
اونجایی که گفت رفتیم مجوز گرفتیم برای فیلمبرداری سطح شهر بعد موقع فیلم برداری اومدن گقتن که مجوز کافی نیست که دیگه هیچی...
بیانو خیلی دوست دارم دمش گرم :X
جدی می گی؟!؟!
داداش اونو کجا گفته ؟ یه لینکی چیزی میدی ؟
کلی گشتم چیزی پیدا نکردم
یه تبریک ناب به علی آقا
ایشالله تو دوره بعدی موفقتر باشه
سپاس از دیجیاتو بابت پوشش دادن همه جوره این مسابقات جوری حس کردیم تو سالن مسابقات هستیم
به به مبارکه
مخصوصا اقای حقانی که امسال سربلندمون کردن
زرد زرد زرد زرد زرد زرد زرد زرد زرد زرد زرد زرد زرد زرد زرد همش زرد!
عالی بود! ممنون! لامصب مدیر بیان دل پریداشت!!