ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسمارت سوئیچ سامسونگ؛ اپلیکیشنی برای انتقال سریع‌تر اطلاعات بین اندروید و iOS

شرکت سامسونگ الکترونیکس همزمان با رونمایی از تلفن‌های هوشمند جدید خود GALAXY S6 و GALAXY S6 Edge، نسخه به‌روز شده اپلیکیشن اسمارت سوئیچ (Smart Switch) را روانه بازار کرده است. این اپلیکیشن که مختص انتقال ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۵۸

شرکت سامسونگ الکترونیکس همزمان با رونمایی از تلفن‌های هوشمند جدید خود GALAXY S6 و GALAXY S6 Edge، نسخه به‌روز شده اپلیکیشن اسمارت سوئیچ (Smart Switch) را روانه بازار کرده است.

این اپلیکیشن که مختص انتقال داده‌ها بین سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله اندروید و iOS به حساب می آید، با امکانات جدیدی در دسترس کاربران خواهد بود. در همین راستا از شما دعوت به عمل می آوریم تا بیانیه خبری که دفتر روابط عمومی سامسونگ در تهران در رابطه با اپ مذکور برای دیجیاتو ارسال نموده است را در ادامه ی مطلب مطالعه نمایید.

اسمارت سوئیچ، اپلیکیشنی است که برای انتقال اطلاعات موجود در تلفن های هوشمند سامسونگ و سایر اسمارت فون ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان اطلاعات موجود روی سیستم‌عامل‌های iOS را به‌ راحتی به اندروید انتقال داد یا به مبادله اطلاعات از جمله عکس، ویدئو، یادداشت (Note)، دفتر تلفن و ... بین اسمارت فون های اندرویدی پرداخت.

سامسونگ برای ساده‌تر کردن هر چه بیشتر عمل انتقال داده‌ها بین دو تلفن هوشمند، یک کابل مخصوص (On-The-Go) طراحی کرده که به‌ وسیله آن دو اسمارت فون تحت iOS و اندروید را مستقیماً به هم متصل می‌کند.

با استفاده از این کابل و نصب اپلیکیشن اسمارت سوئیچ روی موبایل اندرویدی، به‌ سادگی می‌توان اطلاعات روی iOS را به محصول تحت پلتفرم موبایلی گوگل منتقل کرد. همچنین با استفاده از این کابل، سرعت انتقال اطلاعات نسبت به روش انتقال از طریق آی‌کلود (iCloud) پنج برابر افزایش می‌یابد.

برای انتقال اطلاعات بین iOS و سامسونگ، نصب این اپلیکیشن تنها روی اندروید کفایت می‌کند، اما برای تبادل بین دو تلفن هوشمند اندرویدی، نصب اپلیکیشن روی هر دو موبایل الزامی است. این اپلیکیشن روی نسخه iOS 5 و بالاتر و همچنین اندروید 4 و مدل‌های بالاتر قابل‌نصب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد اپلیکیشن مورد بحث می‌توانید به صفحه مرتبط به اسمارت سوئیچ در وب‌سایت سامسونگ مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    برعکسش به کار من میاد...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی