زندگی هیجان انگیز نیک وودمن، پردرآمدترین مدیرعامل آمریکایی
همانطور که قبلا در خبرها آمده بود نیک وودمن بنیانگذار و مدیر عامل شرکت GoPro که در زمینه ساخت دوربین های ورزشی فعالیت می کند، در سال 2014 بیشترین دستمزد را به عنوان مدیر عامل ...
همانطور که قبلا در خبرها آمده بود نیک وودمن بنیانگذار و مدیر عامل شرکت GoPro که در زمینه ساخت دوربین های ورزشی فعالیت می کند، در سال 2014 بیشترین دستمزد را به عنوان مدیر عامل در ایالات متحده آمریکا دریافت نمود.
موفقیت های مالی وودمن بیش از یک دهه است که ادامه دارد. وی در سال 2004 میلادی شرکت GoPro را تاسیس کرد و در ابتدا صرفا قصد داشت که در زمینه ساخت مچبند برای دوربین های کوچک فعالیت نماید و عاقبت شاخه و برگ بیشتری به کسب و کارش داد و تصمیم گرفت سخت افزار مورد نیاز برای این کار را نیز خودش تولید کند.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
از آن زمان تا کنون، زندگی وودمن هیچگاه روال کندی پیدا نکرد و در کنار فعالیت های حرفه ای اش سعی نمود تفریحاتی مانند اسنوبرد، دوچرخه سواری در کوهستان، مسابقات اتومبیلرانی و موج سواری را نیز دنبال کند.


















دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اینا زندگی میکنن ما فکر میکنیم داریم زندگی میکنیم !!
چقدر شبی سوارز بازیکن بارسلوناس مخصوصا دندوناش :D
هیچ نظر خاصی ندارم
.
.
.
فقط اون پیست مسابقه ( عکس ششمی ) توی بازی real racing هم بود
اوفففف ایول بهش / 1 ماه دیگه عالیه برای موج سواری
یه سوالی تو ذهنمه که منو خیلی وقته درگیر خودش کرده :
چرا هر چی ادم موفقه تو حوزه تکنولوژی از کالیفرنیا (قلب تکنولوژی جهان) شروع به بزرگ شدن میکنن.
مگه کالیفرنیا چی توشه ها؟؟؟؟؟؟
منم بخوام برم کالیفرنیا کی رو باید ببینم
کالیفرنیا معروف به golden state
ساعت پنج صبح بیدار میشده تا قبل از کلاس موجسواری کنه!!!
حالا ما کل کلاس رو خوابیم ...
بعله دیگه .. اون میشه ایالات متحده .. اینجا هم میشه ایران!
منظورم فقط شما نیستا .. منظورم امثال خودمه که به همین روش زندگی میکنیم!
ما هم زندگی میکنیم اینا هم زندگی میکنن
اونوقت ما تو کف بهشت ساختگی تو ذهنمون هستیم اونا دارن بهشت رو لمس میکنن :(
تفاوت تا کجا ؟ ....
شاید شما اعتقادی به بهشت و جهنم نداشته باشی ولی نباید به اعتقاد دیگران توهین کنی
در ضمن مثبت دادن به خود فکر نکنم کار جالبی باشه
ممنون
دوست من ایشون به اعتقاد کسی توهین نکرده :| ، کسی نگفت که چرا اعتقاد داری !!!
مثبت دادن به خود هم قابلیتی هست که سایت خودش گذاشته ، فک نمیکنم حرکت زشت یا چیز دیگه ای بشه تلقی ش کرد :| مطمعنن کسی که حرفی میزنه خودشم تاییدش میکنه و فک نکنم این جور مسایل به افراد دیگه ارتباطی داشته باشه . اینو گفتم چون یه سری میان اینجوری میگن .
داداش کجاش توهین به اعتقاد کسی بود ؟ !!!!!!!!!
شما اصلا برو مثل بعضی از هنوها گاو رو پرستش کن به من چه ربطی داره ؟ !!
من یاد گرفتم به اعتقادات یک نفر دیگه هرچند بی ارزش هم باشه احترام بزارم
مثبت دادن هم فکر نکنم به کسی ربطی داشته باشه :)
ولی منفی دادن به تو کار درستی است که توهم اعتقاد داری !
همکلاسی های دوره دبیرستان وودمن او را به عنوان فردی پرانرژی می شناسند که راس ساعت ۵ صبح از خواب بلند می شد تا پیش از حضور در کلاس موج سواری کند. او در مصاحبه با مجله داخلی دانشگاه کالیفرنیا گفته بود: «کودکان سراسر دنیا حالا به محتوی حرفه ای دسترسی دارند و می توانند از این طریق علائق خود را دنبال کنند، درست همانطور که من با الهام از بریده های مجله Surfer که روی دیوارها چسبانده می شد، به دنبال موج سواری رفتم.»
کم مونده بغض کنم :(