ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن اطلاعاتی جدید در رابطه با Galaxy Note 5

در حالی که هنوز فاصله زیادی تا زمان معرفی Galaxy Note 5 باقی مانده، اطلاعات جدیدی در مورد این محصول در اینترنت منتشر شده است. بر اساس شنیده ها سامسونگ در حال آزمایش دو پنل ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۴

در حالی که هنوز فاصله زیادی تا زمان معرفی Galaxy Note 5 باقی مانده، اطلاعات جدیدی در مورد این محصول در اینترنت منتشر شده است.

بر اساس شنیده ها سامسونگ در حال آزمایش دو پنل مختلف برای نمایشگر نسل بعدی فبلت خود است. گلکسی نوت 5 یا با نمایشگر QHD به بازار عرضه می شود و یا در اقدامی کم نظیر، نمایشگر 4K را با خود به همراه می آورد.

این دستگاه قرار است با چیپست Exynos 7422 به بازار عرضه شود. این چیپ اولین قطعه تولیدی توسط سامسونگ است که پردازنده، پردازشگر گرافیکی، رم، حافظه و مودم را در داخل تنها یک چیپ، جای می دهد.

از سوی دیگر Galaxy Note Edge نیز در دست تولید است. این محصول که هم اکنون با اسم رمز Project Zen شناخته می شود، مانند S6 Edge دارای دو لبه خمیده در کناره ها است و با قلم S Pen در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نکته جالب اینکه دیگر مشخصات سخت افزاری Note Edge با Galaxy Note یکسان نخواهد بود و سامسونگ قصد دارد این دستگاه را با نمایشگری ۵.۵ اینچی یا ۵.۴ اینچی به همراه سخت افزاری ضعیف تر به بازار عرضه نماید.

طبق اطلاعات منتشر شده انتظار می رود که این دستگاه از پردازنده Snapdragon 808 استفاده کند و به دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز باشد.

پیش بینی می شود که دو فبلت جدید سامسونگ در نیمه دوم سال و در نمایشگاه IFA 2015 معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • saee
    saee | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    نوت 5 مذخرفه شبیه اس 6 متفاوت نیست اصلا ولی نوت اج و نوت فور خدای گوشی ان لامصبا به خصوص اججججججج

    • Arvin
      Arvin | ۴ بهمن ۱۳۹۴

      دوست عزیز قشنگ اطلاعات جمع کن من خودم الان نوت 4 دارم قبلا نوت 3 داشتم نوت 4 بدترین گوشی نوت درامد وقتی راجع به چیزی نمیدونی الکی نظر نده

  • moahamad
    moahamad | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    واقعا سامسونگ با این سری نوت ترکونده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی