ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو 5 بازی موبایل تا پایان مارس 2017 منتشر می کند

اولین بازی موبایلی نینتندو اواخر امسال منتشر می شود و عناوین بعدی نیز پشت سر هم به صورت منظم عرضه خواهند شد. ساتورو ایواتا در جلسه ای با سرمایه گذاران شرکت گفت که تا پایان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

اولین بازی موبایلی نینتندو اواخر امسال منتشر می شود و عناوین بعدی نیز پشت سر هم به صورت منظم عرضه خواهند شد. ساتورو ایواتا در جلسه ای با سرمایه گذاران شرکت گفت که تا پایان ماه مارس 2017، قرار است 5 بازی موبایلی توسط نینتندو ساخته و توسط DeNA منتشر شود.

ایواتا می گوید: "شاید فکر کنید 5 بازی تعداد کمی است. اما وقتی تلاش ما این است که هر بازی را تبدیل به عنوانی قابل توجه کنیم، و می خواهیم هر بازی را به مدت طولانی پس از عرضه پشتیبانی کنیم، اصلا و ابدا تعداد شان کم نیست و نشان دهنده تعهد جدی ما به تجارت بازی های موبایل است."

در ادامه، وی به کیفیت باز ها اشاره می کند: "حتی با بازی های محبوب، شانس موفقیت بسیار اندک است اگر کیفیت کار را مشتریان تائید نکنند." وی قویا معتقد است که پورت بازی های قدیمی برای دستگاه های موبایل ثمره ای نخواهد داشت و طبق تجربه های پیشین نیز باید این حق را به وی داد.

ایواتا در نهایت اعلام کرد نینتندو مجموعا 10.5 میلیون مجسمه مجهز به NFS که Amiibo نام دارد فروخته است و برنامه دارد تعداد بیشتری از آن ها را تا پایان سال روانه بازار کند. تقاضا برای این مجسمه ها شدیدا بالاست. دیروز نینتندو آمار مربوط به فصل مالی گذشته خود را اعلام نمود و متوجه شدیم که پس از 4 سال، این شرکت به سوددهی رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهدیار
    مهدیار | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    حرفش درسته.
    اما اگه اینجوری باشه انگری برد از 3 الی 4 سال پیش اومد هنوزم اپدیتاش داره میاد.
    هرسال هم حدود یه یا دو نسخه جدید معرفی میکنه.

  • Mehdia_St
    Mehdia_St | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    منتظر ماریو هستم :) بعدش یه عده ..... با کپی برداری و کمی تغییرات بگن ساخت بازی از خودمون بوده با کمال پورویی توکافه بازار درپیت بفروشن .

    • ali
      ali | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      واااااقعا اکثر برنامه های بازار از بی اطلاعی مردم به فروش میرسه.من گاهی میرم اونجا کامنتای مردمو میخونم و به پولی که خرج میکنن تاسف میخورم...

مطالب پیشنهادی