آواتارهای مجازی آکیلس قادر به نشان دادن احساسات واقعی هستند

آواتارهای مجازی آکیلس قادر به نشان دادن احساسات واقعی هستند

یک بازی واقعیت افزوده را تصور کنید که آواتار شما در آن می تواند بخندد، قهقهه بزند یا حتی اخم کند و با بازیکن های دیگر تعاملی واقعی داشته باشد. ظاهرا محققینی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی با همکاری شرکت آکیلس موفق به ساخت روشی برای تبدیل حرکات صورت به داده های ۰ و ۱ و ترجمه آن به حرکات مجازی شده اند.

برای اندازه گیری میزان حرکت قسمت بالایی صورت که توسط هدست به طور کامل پوشانده شده، فشارسنج هایی در قسمت های خاص بالشتک قرار می گیرد. اما برای حرکات قسمت پایینی صورت، دوربینی سه بعدی لازم است.

هائو لی، مدیر پروژه می گوید پروژه می تواند در ابعاد وسیع تری در آینده مورد استفاده قرار بگیرد. برای مثال فضایی ایجاد شود و افراد در آن با یکدیگر به گفتگوی رو در رو بپردازند در حالی که چهره های یکدیگر را می بینند.

ویدیوی زیر به خوبی مراحل تهیه تصاویر را به نمایش می گذارد.

نظرات ۲
وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

Digiato

رمزتان را گم کرده‌اید؟

Digiato