ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

خداحافظی ادوبی با اپلیکیشن فتوشاپ تاچ و معرفی جانشین آن Project Rigel

ادوبی همواره خود را در عرضه اپلیکیشن های جدید موبایل مشتاق نشان داده، با این حال کمپانی مذکور امروز اعلام نمود که یکی از محبوب ترین محصولات نرم افزاریش به پایان راه خود رسیده است. تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۵

ادوبی همواره خود را در عرضه اپلیکیشن های جدید موبایل مشتاق نشان داده، با این حال کمپانی مذکور امروز اعلام نمود که یکی از محبوب ترین محصولات نرم افزاریش به پایان راه خود رسیده است.

تا هفته آینده، دیگر اثری از اپ Photoshop Touch در آیتونز، گوگل پلی و سایر پایگاه های میزبانی اپلیکیشن ها نخواهید دید و ادوبی نیز آن را بروزرسانی نخواهد کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

آخرین بروزرسانی بزرگ فتوشاپ تاچ در زمستان 2012 عرضه شد و از آن زمان تاکنون، ادوبی از اپلیکیشن Photoshop Mix به همراه ابزارهای طراحی Ink and Slide رونمایی نموده است. ضمنا در این بازه زمانی Lightroom نیز برای کاربران موبایل در دسترس قرار گرفت.

با توجه به اعمال اخیر ادوبی، به نظر می رسد که کمپانی یادشده تمرکز خود را بر ارائه اپلیکیشن های جداگانه برای کارهای تخصصی گذاشته، نه اپلیکیشن جامعی مثل فتوشاپ تاچ که از پس تمام کارها بر می آید.

جانشین فتوشاپ تاچ که هم اکنون از آن با اسم رمز Project Rigel یاد می شود، امکان ویرایش تصاویر حجیم با کیفیت 50 مگاپیکسل را به موبایل ها خواهد آورد. پیش بینی ها حاکی از آن است که احتمالا این امکان از طریق دسترسی به آرشیو Creative Cloud میسر خواهد شد، با این حال جزئیات بیشتر تا این لحظه در پرده ای از ابهام قرار گرفته است.

در ویدئویی که از عملکرد Project Rigel منتشر شده، اعمال ویرایشی به نرمی صورت می پذیرند، با این حال باید قضاوت در مورد آن را به پس از عرضه اپلیکیشن نهایی موکول کنیم. ادوبی اعلام کرده که اپ جدید را هم برای iOS و هم اندروید عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    دیجی جان مقایسه دوربین جی 4 با دی اس ال آر کنون رو بزار خیلی جالبه نتیجه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی