ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عینک هوشمند Cool Glass One؛ جایگزینی چینی برای گوگل گلس

بی شک اهالی دنیای تکنولوژی، با گوگل گلس آشنایی دارند؛ محصولی که با قیمت بالای ۱۵۰۰ دلار، صرفا به توسعه دهندگان فروخته می شد. در ابتدای سال میلادی جاری، گوگل عنوان کرد که پروژه ی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

بی شک اهالی دنیای تکنولوژی، با گوگل گلس آشنایی دارند؛ محصولی که با قیمت بالای ۱۵۰۰ دلار، صرفا به توسعه دهندگان فروخته می شد.

در ابتدای سال میلادی جاری، گوگل عنوان کرد که پروژه ی گلس، با فرم ظاهری که ما می شناختیم دیگر وجود نخواهد داشت و آن را برای بازطراحی مجدد و رفع اشکالات اساسی، به آزمایشگاه اکس فرستاد.

هنوز اما برخی از دوستداران دنیای تکنولوژی و گجت های پوشیدنی به این محصول علاقه ای بیش از حد داشته و تمایل به خریدش دارند؛ همین امر موجب شده تا یک شرکت چینی به نام Beijing Palo Alto تصمیم گیرد تا آن را مجددا طراحی نموده و با نام Cool Glass One به فروش برساند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی مذکور، عینک هوشمند Cool Glass One را در مراسم CES آسیا معرفی کرد. همانند گوگل گلس، One نیز از یک پد لمسی در کنار عینک برخوردار است که توسط آن، کاربر می تواند در محیط کاربری فعالیت کند.

عینک مذکور همچنین از یک دوربین برخوردار است که می تواند تصاویر و ویدیو ها را با کیفیت 1080p به ثبت رساند. نکته ی مهم تر اینکه شما قادر خواهید بود محصول مورد بحث را به موبایل اندرویدی خود متصل نمایید.

محصول شرکت چینی که شباهت بسیار زیادی به گوگل گلس دارد، می تواند یک تصویر را در برابر دیدگان کاربر به نمایش بکشد، بدون اینکه مانع از دید کلی وی گردد؛ همچنین کاربر می تواند دوربین تعبیه شده در عینک را به وسیله ی یک کلید لمسی، فعال نماید.

کمپانی مذکور اعلام داشته که کاربر می تواند با این عینک به ثبت ویدیو برای مدت ۴۵ دقیقه مشغول شود؛ رقمی که دست کم از خود عینک هوشمند گوگل (۳۰ دقیقه) اندکی بیشتر است.

Cool Glass One در رنگ های مختلفی عرضه می گردد و قیمتی بسیار ارزان تر از گوگل گلس دارد؛ می توانید محصول فوق الذکر را با قیمت ۳۳۰ الی ۵۰۰ دلار خریداری نمایید. لازم به ذکر است که Beijing Palo Alto عنوان کرده عینک خود را در ماه آگوست برای عرضه عمومی، آماده فروش آنلاین خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • پدر دکتر نیما افشار
    پدر دکتر نیما افشار | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    مرگ بر کنسرو سنگ دار

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    اینا برای عینکشون api خاصی هم ارائه دادن؟ اصلا برنامه ای برای توسعه اپلیکیشن مخصوص این دارن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی