ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت مجموعه ای از سخت افزارهای آماده شده برای ویندوز ۱۰ را در کامپیوتکس به نمایش گذاشت

مایکروسافت حضور نسبتاً پر رنگی را در نمایشگاه امسال کامپیوتکس تایوان داشته و امروز طی کنفرانسی نمونه های مختلفی از کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ ها و تبلت هایی که به منظور کار با ویندوز ۱۰ طراحی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

مایکروسافت حضور نسبتاً پر رنگی را در نمایشگاه امسال کامپیوتکس تایوان داشته و امروز طی کنفرانسی نمونه های مختلفی از کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ ها و تبلت هایی که به منظور کار با ویندوز ۱۰ طراحی و پیاده سازی شده اند را به نمایش درآورده است.

علاوه بر ترنسفورمر بوک T100HA ایسوس که در ابتدای این هفته معرفی شد، اهالی ردموند همانطوری که امروز نوشتیم مدل تازه ای از سری لپ تاپ های XPS دل با عنوان XPS 15 را هم رونمایی کردند که همانند نسخه ی کوچک ترش یعنی XPS 13 نمایشگری منحصر به فرد در خود جای داده است. ناگفته نماند که در کنار این نوت بوک دل، یک تبلت HP با "قابلیت های یادداشت برداری انقلابی" نیز به عموم نشان داده شد.

نیک پارکر، مدیر بخش تولید محصولات مبتنی بر تکنولوژی های مایکروسافت، به یک ابزار هیبریدی ساخته شده ی دیگر توسط HP نیز پرداخت که دارای لولاهایی مغناطیسی و منعطف بود و در وضعیت تبلت به کاربر اجازه می داد تا در مرورگر اینترنتی جدید ردموندی ها با نام Edge به سادگی نسبت به حاشیه نویسی و درج یادداشت اقدام نماید.

توشیبا هم یک دیوایس هیبریدی دارای نمایشگر 4K را در دستور کارش دارد که ویژگی امنیتی شناسایی چهره بر اساس Windows Hello را نیز در خود گنجانده است.

از جمله دیگر محصولاتی که پارکر در مورد آنها صبحت کرد نیز می توان به دو کامپیوتر All-in-One اشاره داشت؛ ایسوس  Zen AIO 240 با یکی از به روزترین پردازنده های i7 اینتل، دوربین سه بعدی و پردازشگر گرافیکی GT6960M به عنوان گزینه ای مناسب برای گیمرها مطرح شد در حالیکه Acer Aspire Z3-710 با صفحه نمایش دارای لمس ده نقطه ای و مشخصه های سخت افزاری منعطف می تواند کاربردهای بسیار وسیع و گوناگونی را پاسخگو باشد.

بسیاری از این سخت افزارهای جدید برای ۲۹ جولای (هفت مرداد) و همزمان با عرضه ویندوز ۱۰ در دسترس خواهند بود، اما از همه ی این موارد که گذر کنیم در کامپیوتکس امسال خلا عدم معرفی دیوایس های تازه از جانب خود مایکروسافت به شدت احساس می شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • امیرپارسا
    امیرپارسا | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    اولا ایول به ایسوس که چه ایمک های خوشکلی ساخته!
    :)
    .
    دوما این محصولا قلم دار وقتی دیجیتایزر ندارند خیلی روی نوشتنش نمیشه حساب کرد
    جز پرو3 بقیه محصولات هرکدوم رو دیدم دیجیتایزر ندارند
    مثله سرفیس3
    واسه همین بیشتر بدرد همون دایره کشیدن میخورن تا مطلب نوشتن
    البته در اینده احتمالا محصولات بهتری میسازند اگه از وین10 استقبال بشه
    و این اول راهه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی