ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت آسان سفارشات در رستوران ها و مراکز خدماتی با “نرم افزار سفارشات”

اگر از دوستان خود در مورد کیفیت سرویس دهی یک رستوران خاص بپرسید، مطمئنا از زمان آوردن سفارش بر سر میز به عنوان یکی از برگ های برنده آن رستوران نام خواهند برد. مسلم است ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر از دوستان خود در مورد کیفیت سرویس دهی یک رستوران خاص بپرسید، مطمئنا از زمان آوردن سفارش بر سر میز به عنوان یکی از برگ های برنده آن رستوران نام خواهند برد.

مسلم است که هر چه روند دریافت سفارش و رساندنش به آشپزخانه سریع تر باشد، سفارش زودتر آماده شده و سریع تر به دست مشتری خواهد رسید.

"نرم افزار سفارشات" اپلیکیشنی است که برای صاحبان مراکز خدماتی، واسطه ها را در ثبت و ارسال سفارشات به حداقل رسانده و با مکانیزمی جالب مدیریت بر سفارشات را آسان تر از همیشه می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

ایده اپلیکیشن یادشده در اصل کاهش رفت و آمدهای اضافی و رسیدن سریع سفارشات به آماده کنندگان آن بوده. به طور مثال یک رستوران بزرگ را فرض کنید که ده ها گارسون دارد و در هر دقیقه چندین سفارش می گیرد.

با نصب چنین اپلیکیشنی در تبلت یا تلفن هوشمند هر یک از این گارسون ها، دیگر نیازی به مراجعه تک تک آنها به آشپزخانه نیست. همگی آنها با یک اشاره قادر خواهند بود که سفارشات را در لحظه به دستگاه گیرنده ای که در آشپزخانه مستقر شده ارسال نمایند.

نرم افزار سفارشات را می توان به دو شیوه استفاده کرد: یکی شیوه "تکی" که در آن سفارش را در یک دستگاه ثبت می کنید (که صرفا برای عدم نیاز به کاغذ و قلم برای ثبت سفارش طراحی شده) و دیگری حالت گروهی است که چندین گجت می توانند با اتصال به وای فای هات اسپات یک گجت گیرنده (که می تواند در آشپزخانه باشد)، سفارشات خود را برای آن ارسال کنند.

mr.sefareshat2

البته امکانات نرم افزار سفارشات فقط به مواردی که گفتیم محدود نیست، بلکه با آن می توان فروش روز و نمودارهای مربوط به هر محصول را ملاحظه نمود. مدیر رستوران با مراجعه به منوی "همه سفارشات امروز"، "تاریخچه سفارشات" و "نمودارها" می تواند از آمار و ارقام فروش خود مطلع گردد.

هر محصول را نیز می توان به صورت دستی ذخیره کرد. به طور مثال می توان برای غذایی مثل قورمه سبزی یک پروفایل اختصاصی ایجاد کرد و قیمت مشخصی برای آن گذاشت. سپس از منوی اپلیکیشن شماره میز گیرنده سفارش را وارد نموده و روی قرمه سبزی کلیک کرد تا سفارش با ذکر شماره میز به دستگاه گیرنده ارسال شود.

نرم افزار سفارشات در عمل بسیار کاربردی است و تاکنون بسیاری از باگ های آن به مدد گزارشات کاربران رفع شده، با این حال رابط کاربری چندان جالبی را در آن نمی بینیم. به طور مثال نمی توان برای هر محصول آیکن رنگی متفاوتی در نظر گرفت و حقیقتا رنگ قرمز تند منوها پس از مدتی استفاده آزاردهنده می شود.

مشکل دیگر نبود امکان سوئیچ بین حالت تکی و گروهی است. برای این کار حتما می بایست دیتای اپلیکیشن را از منوی تنظیمات پاک کنید. ضمن این که امکان گرفتن نسخه پشتیبان از سفارشات در اپ وجود ندارد که بودنش می تواند تجربه استفاده از آن را بیشتر از پیش ارتقا دهد.

اما در مجموع عملکرد نرم افزار سفارشات را می توان قابل قبول ارزیابی نمود. اگر صاحب رستوران یا کافه ای هستید و در آن کار می کنید، بد نیست که یک بار نرم افزار سفارشات را در محل کار خود استفاده کرده و میزان کاربردی بودنش را در عمل بسنجید.

نرم افزار سفارشات

نرم افزار سفارشات

سازنده: گروه نرم افزاری ام آر قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    ی چیزی بگم این تنبلی خیلی بده ها!!! یکی از ایده‌هام بود ولی ننوشتم و نوشتن

  • Moh7n
    Moh7n | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان.. میخواستم راهنماییم کنید..
    من یک ایده ایی دارم که تاحالا نه تو ایران نه هیچ جای دیگه پیاده سازی نشده. حالا من چطور میتونم از ایدم حفاظت کنم تا زمان عملی شدنش؟ واقعا ب هیچ چیز و هیچکس نمیشه اعتماد کرد. مثلا این ایده ایی که من دارم برای عملیاتی کردنش نیاز به مهندس برنامه نویس و طراح سایت و سیستم دارم. خودمم درحال حاضر دانشجو ترم دو نرم افزار هستم چیزی هم بلد نیستم سنمم کمه و کاری از دستم بر نمیاد. فقط نمیدونم چطور میشه اعتماد کرد و ایده ت دزدیده نشه؟؟؟! یه اشاره ای هم کنم ب ایده م که یجور موسسه مالی بانکیه که میتونه زیرنظر بانک مرکزی یا هر نهاد دیگه ایی انجام بشه و حتما هم باید مجوز ذیربط و نماد اعتماد رو داشته باشه .. ولی بگم که صرفا یه موسسه مالی اعتباری نیس خعلی متفاوته گفتم ک موضوع رو فقط درک کنید.. حالا چی کار کنم؟ کجا باید ثبت پتنت کرد؟ فردا نیای ببینی یکی همین کارو کرده؟؟؟؟ :|

  • سوتابایت منتظر...
    سوتابایت منتظر... | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی اپ جالبی ! آفرین توسعه دهنده نیاز درک کن :-!

  • steve
    steve | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    خوبه خوشمان امد :) يه اپي بود اگه اشتباه نكنم اسمش فيديليو بود اون همين كارو نميكرد؟

    • TROOL
      TROOL | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

      داش ایمیل رسید؟
      چک کن
      فدا

    • iPooya
      iPooya | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

      نه داش اون اطلاعات رستوران ها بود

  • عیسی
    عیسی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی به درد رستوران ها و فست فود های بزرگ می خوره

    ایده ی خوبیه

مطالب پیشنهادی