ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن اسکانو رونمایی شد؛ دسترسی به بازار املاک ایران با تلفن‌ های هوشمند

امروز دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ طی نشستی خبری اپلیکیشن هوشمند جستجوی املاک در ایران، با عنوان اسکانو رسماً رونمایی شد. اپ یاد شده فعلا برای کاربران دارای اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی پیاده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

امروز دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ طی نشستی خبری اپلیکیشن هوشمند جستجوی املاک در ایران، با عنوان اسکانو رسماً رونمایی شد. اپ یاد شده فعلا برای کاربران دارای اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی پیاده سازی گشته و به زودی در اکثر استورهای مرتبط به این پلتفرم در دسترس خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نیما ترابی، مدیر عامل اسکانو، در همین رابطه و ضمن اشاره به اهداف شرکت متبوعش به منظور ارائه راه حلی در راستای ساده سازی فرآیند جستجوی ملک به ویژه در کلان شهری همانند تهران اظهار داشت: «طبق مطالعات انجام شده توسط مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت، ضریب نفوذ شبکه جهانی در بین ایرانیان بیش از 53 درصد محاسبه شده و به روایتی، حدود 40 میلیون ایرانی به فضای مجازی دسترسی دارند. لذا این شرایط مناسبی برای فرهنگ‌ سازی و ایجاد فرصت به منظور انجام امور روزمره با استفاده از خدمات اینترنتی محسوب می شود.»

وی تاکید کرد: «اپلیکیشن اسکانو به همه متقاضیان بازار مسکن کمک می‌کند پیش از اینکه برای یافتن ملک مناسب، راهی آژانس‌های املاک شوند یا روزنامه بخرند، از طریق تلفن همراه خود از املاک قابل معامله در شهر شان با خبر شوند و با مشاهده تصاویر مرتبط، فرآیند انتخاب مسکن را سرعت بخشند.»

اپلیکیشن مورد بحث ابزاری کارآمد و دقیق برای جستجوی ملک بر مبنای مولفه های گوناگونی همچون قیمت، محله، متراژ، تعداد اتاق خواب، پارکینگ، انباری، بالکن و... محسوب می شود.

همچنین در اسکانو ویژگی با عنوان "گوش به زنگ" گنجانده شده که با استفاده از آن متقاضیان قادر هستند با درج ملک مورد نظر خود در سیستم جستجو، به محض ورود موردی مطابق نیازها و در خواست شان، در اسرع وقت از آن آگاه گشته و به فایل مرتبطش دسترسی پیدا کنند.

Eskano

کاربران اپلیکیشن اسکانو با وارد شدن به حساب کاربری خود می‌توانند از هر دستگاهی به فهرست املاک ذخیره شده شان دسترسی داشته باشند و از طریق ارسال پیام یا تماس تلفنی به طور مستقیم با فروشندگان ملک ارتباط برقرار کنند.

این اپ حجمی بسیار اندک داشته و بر روی همه دستگاه های اندرویدی با نسخه ۴.۲ به بالا قابل استفاده است. علاقه مندان در حال حاضر می توانند اسکانو را از طریق این آدرس دریافت نمایند هر چند که اعلام شده به زودی شاهد حضور آن بر روی پلی استور و کافه بازار نیز خواهیم بود و گفته می شود نسخه ی مناسب iOS نیز پس از دریافت بازخوردهای کاربران اندرویدی آماده و عرضه خواهد گشت.

ناگفته نماند کلیه ی خدمات اپ مورد اشاره در بالا از طریق وب سایت اسکانو به آدرس www.eskano.com نیز در دسترس هستند. سایت و اپ یاد شده کوشش دارند ضمن فرهنگسازی فرآیند فروش و تهیه ملک را تا حدی از شیوه سنتی خارج نموده و همچنین سبب صرفه جویی در وقت کاربران گردند.

در همین راستا اسکانو سرویس عکاسی رایگان از ملک را هم راه اندازی نموده و سعی دارد تمامی آگهی های درج شده در سایت خود را نیز به صورت مداوم و از طریق پیگیری ها زمانبندی شده به روز نگه دارد.

این سایت خدمات متعددی را به آژانس های املاک نیز ارائه می کند و با ارائه گزارش‌های لحظه‌ ای و هفتگی قدرت پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل بازار را برای فعالان این حوزه راحت‌ تر می نماید. ضمناً عرضه‌ کنندگان ملک در اسکانو می‌ توانند از مزایایی چون شیوه‌ های بازاریابی و تبلیغات ویژه در فضای آنلاین همچون بنرها و کمپین‌های تبلیغاتی برای ارائه بهتر فرصت‌ های سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • bahman dehchi
    bahman dehchi | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    گروه اسکانو به واقع یک سایت کپی پست مطالب برای بیشتر کردن بازدید سایت خود است


    برای ما همیشه مشکل ساز بودن و حتی در آخرین تماسم با دفترشون بهشون تذکر دادم که اگه دست از کپی کردن مطالب سایت رسمی گیلان املاک رشت بر ندارن چاره ای جز شکایت و ایجاد روندحقوقی توسط وکیل گروه گیلان املاک ندارم

    این سایت بدون اجازه تمام آگهی های سایت رو با شماره خودمون در سایت خودش قرار میداده و حالا وقتی سایت گیلان املاک آگهی رو حذف میکرده و روند وظعیت خرید و فروش ملک عوض میشده گروه اسکانو بدون نادیده گرفتن وضعیت ملک به ثبت بودن آگهی در سایتشون اهمیت میدادن و کاربران با تماس های متعدد خواستار شرایط خرید ملک مربوطه بودن

    امیدوارم در سال جدید شیوه کاری این گروه عوض بشه و دید بهتری نسبت به تبلیغ و ایجاد بازدید پیدا کنند

    با تشکر مشاورین گیلان املاک رشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی