ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Gravity Screen؛ اپلیکیشنی برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش بدون نیاز به دکمه پاور

دکمه فیزیکی پاور در اغلب تلفن های هوشمند بسیار ظریف است. در صورتی که زیادی از آن استفاده کنید مستهلک می شود و حتی ممکن است به طور کامل از کار بیفتد. اما اگر روزی دکمه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

دکمه فیزیکی پاور در اغلب تلفن های هوشمند بسیار ظریف است. در صورتی که زیادی از آن استفاده کنید مستهلک می شود و حتی ممکن است به طور کامل از کار بیفتد.

اما اگر روزی دکمه پاور گجتمان از کار افتاد باید چه کنیم؟ راه های زیادی برای رفع این مشکل وجود دارند. یکی از این راه ها، جایگزین نمودن حسگرهای حرکتی به جای دکمه های فیزیکی است و اپلیکیشن Gravity Screen که امروز به معرفیش می پردازیم به خوبی از پس این کار بر می آید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Gravity Screen می تواند به شیوه های مختلفی صفحه نمایش را روشن و خاموش کند که مکانیزم عمل تمامی آنها وابسته به حسگرهای مجاورت (Proximity Sensor) و ژیروسکوپ گجت شماست.

روش های مختلف شامل Pocket Sensor (خاموش شدن صفحه با گذاشتن موبایل در جیب و روشن شدن مجددش پس از خارج کردن)، Table Sensor (فعال و غیر فعال شدن صفحه با خواباندن موبایل روی سطوح صاف)، روشن کردن و فعال نگه داشتن صفحه با تکان دادن گجت و پشتیبانی از Smart Lock در اندروید لالی پاپ هستند.

Gravity Screen 2

هر کدام از این گزینه ها را می توان در منوی تنظیمات فعال یا غیر فعال کرد و برای هر یک تنظیمات جداگانه ای در نظر گرفته شده. به عنوان مثال در حالت Pocket Sensor قادرید با تعیین زاویه ای مشخص، میزان حساسیت اپلیکیشن برای خاموش کردن صفحه را تعیین کنید. مثلا به اپلیکیشن دستور دهید که تا وقتی گجت با زاویه 70 درجه در جیبتان قرار نگرفته صفحه را خاموش نکند.

Gravity Sensor ضمنا 4 ویجت اختصاصی برای قرارگیری در صفحه دسکتاپ نیز دارد که در نقش دکمه پاور ظاهر شده و می توانند صفحه را خاموش کنند. در صورتی که گجت شما از قابلیت دابل تپ برای روشن نمودن مجدد صفحه پشتیبانی کند، با وجود این ویجت ها دیگر عملا نیازی به دکمه پاور نخواهید داشت و این یکی از مزایای عالی استفاده از Gravity Sensor به شمار می آید.

برخی از گزینه های اپلیکیشن یادشده تنها با پرداخت درون برنامه ای آزاد می شوند که از مهم ترین آنها می توان به تعیین رفتار Gravity Sensor در صفحات افقی (تبلت ها) و تنظیم جداگانه عملکردش در اپلیکیشن های مختلف اشاره کرد.  نکته قابل توجه در مورد این اپلیکیشن، عدم نیاز آن به روت بودن گجت اندرویدی است. هر چند اگر دستگاه شما روت شده باشد می توانید به گزینه های بیشتری در آن دسترسی داشته باشید.

گزینه های تنظیمات در Gravity Sensor بسیار زیادند و شاید برای بسیاری از کاربران گیج کننده باشند. اما کمی که با آن کار کرده و تنظیمات مختلفش را امتحان کنید، آن را اپلیکیشنی بسیار ساده و کاربردی خواهید یافت.

اگر خواستار کاهش استهلاک دکمه پاور موبایل خود هستید، یا اینکه می خواهید صفحه نمایش را با روشی بسیار شیک و بی دردسر روشن و خاموش کنید، به هیچ وجه Gravity Sensor را از دست ندهید.

Gravity Screen - On/Off

Gravity Screen - On/Off

سازنده: Plexnor قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • MASOUD AZIZZADEH
    MASOUD AZIZZADEH | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

    چرا وقتی قفل میکنی با اثر انگشت باز نمیشه؟!؟
    ممنون میشم جوتب بدین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی