ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی 4castr؛ یک اپلیکیشن هواشناسی کاربردی برای ویندوزفونی ها

مشاهده و پیش بینی وضعیت آب و هوا از لازمات برخی مشاغل است و بدون آگاهی از داده های هواشناسی، ممکن است در بعضی کارها ایجاد اختلال یا حتی وقوع حادثه را شاهد باشیم. اپلیکیشن های هواشناسی با دریافت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

مشاهده و پیش بینی وضعیت آب و هوا از لازمات برخی مشاغل است و بدون آگاهی از داده های هواشناسی، ممکن است در بعضی کارها ایجاد اختلال یا حتی وقوع حادثه را شاهد باشیم.

اپلیکیشن های هواشناسی با دریافت اطلاعات وضعیت جوی هر شهر، در جلوگیری از مشکلاتی که گفتیم بسیار کاربردی ظاهر می شوند. اپ 4castr نمونه بسیار خوبی از آنهاست که تنها برای کاربران سیستم عامل ویندوزفون در دسترس قرار گرفته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

امکانات 4castr تفاوت چندانی با سایر اپ های هواشناسی در ویندوزفون ندارد. اما دلیل برتری و منحصر به فرد بودن آن، رابط کاربری دلنشینی است که برای کاربرانش در نظر گرفته.

کلیه داده های هواشناسی 4castr در پنل های مختلف تقسیم بندی شده اند و برای دسترسی به آنها، یک سوایپ ساده به طرفین کافیست. به طور مثال اگر در حال دیدن داده های مربوط به روز یکشنبه باشید، با یک سوایپ ساده به راست به اطلاعات هواشناسی روز دوشنبه منتقل می شوید.

4castr 2

4castr اپلیکیشنی وابسته به ژست های حرکتی است و کمی زمان می برد تا به کاربرد این ژست ها عادت کنید. البته منوی تنظیمات اپ می توانید از راهنمای تصویری به منظور یادگیری ژست ها بهره ببرید.

نمایش اطلاعاتی همچون دمای لحظه ای هر شهر، سرعت باد، درصد رطوبت، نقطه شبنم، فشار اتمسفر، نمایش وضعیت تابش آفتاب به طور ساعتی، وسعت میدان دید، پیش بینی روزهای آینده، احتمال بارش و حتی نمایش میزان بارش به میلی لیتر از داده های دقیقی هستند که می توانید از 4castr دریافت کنید.

کاشی های زنده نقاط عطف 4castr هستند. این کاشی ها را می توانید در صفحه اصلی ویندوزفون به کار ببرید و به دلخواه خود شخصی سازی نمایید. بزرگترین این کاشی ها می تواند وضعیت آب و هوای پنج شهر مختلف را به طور لحظه به لحظه برایتان به نمایش دربیاورد.

نوتیفیکیشن های لحظه ای (برای آگاه سازی از وقوع بارش) هم از امکانات بسیار کاربردی 4castr محسوب می شود. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان و با حجم 32 مگابایت در گجت های ویندوزفونی خود نصب کنید.

4castr

4castr

سازنده: Bailey Stein قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • پیمان
    پیمان | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    با درود
    دوستان در ویندوز فون وقتی نرم افزار اپدیت بشه نیازی به دانلود همه نیست فقط بخشی که تغییر یافته دانلود میشه. به شرطی که برنامه نویس در تنظیمات پروژه این مورد رو فعال کنه

    یه چیز دیگم اینکه نمیشه تعداد دانلود رو جعل کرد :d

  • اسمیگل
    اسمیگل | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    امیدوارم مشکل اپ های ویندوز موبایل حل بشه. این سیستم عامل واقعا داره حیف میشه.
    #سرعت
    #تجربه
    #پشتیبانی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی