کیبورد پنهان در iOS 9 بتا، توسعه «آیپد پرو» را از سوی اپل تایید می کند
تا کنون شایعات بسیاری در خصوص آیپد بزرگ تر کمپانی اپل ملقب به «آیپد پرو» شنیده ایم و در موردشان نیز برایتان در دیجیاتو مقالاتی را به رشته ی تحریر در آورده ایم. اکنون بر ...
تا کنون شایعات بسیاری در خصوص آیپد بزرگ تر کمپانی اپل ملقب به «آیپد پرو» شنیده ایم و در موردشان نیز برایتان در دیجیاتو مقالاتی را به رشته ی تحریر در آورده ایم. اکنون بر اساس خبری جدید، به نظر می رسد که iOS 9 از حالا برای چنین محصولی آماده و بهینه شده است.
یک توسعه دهنده به نام Steve Troughton-Smith، در اکانت توئیتر خود خبر می دهد که یک کیبورد عریض تر در iOS بتا پنهان شده که به نظر می رسد مخصوص آیپد پرو طراحی شده باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
چنین مواردی پیشتر نیز روی داده اند. برای مثال در iOS 6 بتا، دیده می شد که برخی عناصر به یک نمایشگر ۴ اینچ اشاره دارند، از همین طریق نیز حدس هایی زده می شد که آیفون ۵ قرار است با نمایشگر ۴ اینچ به جای ۳.۵ اینچ به بازار عرضه گردد. همین اتفاق برای iOS 8 و البته آیفون ۶ نیز افتاد و توسعه دهندگان خبر می دادند که آیفون های بزرگ تر در راه هستند.
به طور کلی اینگونه به نظر می رسد اپل مشکلی ندارد که توسعه دهندگان بدانند چه محصولاتی در آینده از سوی این شرکت ارائه می گردند و اینگونه، بدون یک تایید رسمی، اخبار را به دست آنها رسانده تا خود را آماده نمایند.
کیبور جدید، به هیچ عنوان جدید نیست و صرفا برخی از کلید ها کشیده تر شده و بعضی از قابلیت ها نیز به آن اضافه گشته اند. همانگونه که در تصاویر می بینید، صرفا یک ردیف کوچک در بالای کیبورد اضافه شده که می توانید از طریق آن به علامت ها نیز دسترسی داشته باشید. کلید هایی به نام Redo، Tab و همچنین یک caps lock نیز به آن اضافه شده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



فک نمیکنم اپل همینجوری یه سینی بزرگ معرفی کنه بگه اینم پرو..احتمالا نقشه هایی رو در سر داره..و اینو زمان مشخص میکنه..
جالبه سايز صفحه نمايش هم از كدهاي اي اوس
مشخص شد:١٢.٩٣اينچ
با و رزلوشن 2,732×2,048
خوش اومدي :D به سايت خودتون البته !
خوب بايد باتراكم پيكسلي ٢٦٤ اينقدر باشه !! يعني اينطوري محاسبه كردند با اجازتون البته تو همون منبعي كه گفتم
نمايشگر ١٣ اينچ واقعا زياده !! اپل حان يك ربات هم بساز تا اين سيني را برامون نگهداري كنه ! آخه اين چيه ؟!
از وقتي استيو رفت فهميدم كي بوده ! وقتي بود نميدونستم كي هستش !!
اينا دلشون براي داد زدن تستيو جابز تنگ شده انگار !
اومدن سوراخ هدفون را گذاشتن پايين آيفون چيزي نگفتم !!
اومدن گند زدن به ios زياد حرف نزدم
ولي ديگه اين تبلت خانواده را كجاي دلم بگذارم
من مثل بعضيها نيستم شركت محبوبشون دستبند سلامتي با ارگونومي دستبند زنداني بسازه بگند لازم بوده !!!
اپل جون حداقل اگه بزرگش می کنی جون مادرت ای او اس نریز خیلی ضایع هستش فکر کن تو 13 اینچ فاصله ایکون ها چقدر میشه
اگه می تونست از قلم و سیستم عامل مک استفاده میکرد می تونستیم بگیم میشد رقیب سرفیس ولی در کل رقیب سرفیس فقط خودشه
..................................
راستی یک تبریک به فن های سونی که هیچی برای گفتن نداشتن اینو من نمی گم IGN Verge می گن
به كوري چشم حسودها همون ios 9 را ميريزد
قلم براي زمان نيوتون بود كه يك كامپيوتر جيبي اپل با قدرت سخت افزاري يك كامپيوتر بودش و قلم هم كنترش نصب ميشد و ٢٠ سال بعدش سامسونگ كپيش كرد اندازش هم از آيفون پلاس كمي بزرگتر بودش
خخخخ جوابی نداری چرا داغ می کنی بزار ویندوز 10 بیاد بهت نشون می دم تبلت واقعی چیه عزیز من ما با تبلت کارهای مهمتر از بازی کردن انجام میدیم
امسال سال کپی برای اپل بود چه زیبا تمام دسترنج های مایکی و شرکت های دیگرو یک شبه قورت داد اگه استیو بود که می گفت ما اینها رو بوجود اوردیم
حتی اگر اپل دزد هم باشه شما در مقامی نیستین که شاکی قضیه باشین
اگه یه درصد این داستانا صحت داشت مطمعن باش مایکروسافت اب دستش بود میزاشت زمین میرفت پیش قاضی
ورج ازکی برای فن های مایکروسافت مهم شده ؟
فقط موندم بعضیا چ دل شادی دارن برای فن بودنشون انقد تعصب دارن که به نویسنده یه مطلب میگن متوهم و خیلی هم برای خودشون ارزش قائلن
من که نگفتم ورج برام مهم شده میگم خیلی از سایت ها و کارشناس ها میگن سونی خوب نبود مخصوصا ورج و حتی تو تویتر تام وارن هم سونی رو مسخره میکرد ب
تام وارن طرفدار مایکروسافته و یکی از دلایلی که سونی رو مسخره کرده همینه. این مقاله اش رو بخونی یه جورایی می فهمی مثل بقیه ی نویسندگان ورج نیست.
http://dgto.ir/1GwqcKL
به هر حال من هم فکر می کنم مایکروسافت برنده بود چون بازی های PS4 خیلی هاش برای PC هم قراره عرضه بشن و انحصاری های XBOX خیلی بیشتر بود.
البته به نظرم 4 Uncharted عالیه.
نمیدونم چرا انقد برای مایکروسافتی ها مهمه که سونی چی برای طرفدارای خودش ارائه کرده لطف کنید در مورد انحصاری هایی که از نزدیک ندیدین نظر ندین
اینو هزار بار گفتم بازم میگم انحصاری چیزی هست که صاحب یه پلتفرم میتونه در موردش نظشر بده چون اسمش روشه انحصاریییی
طرفدارا که خیلی راضی هستن انشالله مایکی هم طرفداراشو بتونه راضی نگه داره
ماشالله نه اینکه ورج سایت تخصصی بازیه الان برای بعضی ها شده معتبر ترین سایت دنیا!! خیلی باحاله واقعا اومده تو جمع بندی کنفرانس سونی نوشته نیتن دریک یه عوضی تمام عیاره!! چرا؟چون رفته با ماشین خونه مردم رو خراب کرده! نه حرفی از گیم پلی نه حرفی از گرافیک یا صدا گذاری. هیچی!
اخرش ما با انحصاری هامون حال میکنیم حالا بد خواهان تا صب ...
البته اين را بگم كه اپل از اول روي نمايشگر ١٢ اينچ براي تبلت كار ميكردن در يك دهه قبل و وقتي آيپد اومدش در حقيقت نسخه كوچكترش اومدش ! ولي به نظر من 9.7 اينچ آيپد بزرگترين اندازه براي تبلت هستش چون واقعا نميشه بزرگتر از اين ابعاد را مثل تبلت باهاش كار كرد ! چون وقتي با دو دست نگهش داشتين نصف صفحه را نميشه لمس كرد !! ولي توي اير شما كل صفحه توي دستتون هست و خيلي كار كردن باهاش طبيعيتر هست تا يك نمايشگر ١٣ اينچ
اولین کلمه پاراگراف آخرو اصلاح کنید.
دیگه خوشم از اپل نمیاد،فقط به فکر پوله،باید به شعار خودش وفادار میموند:
""متفاوت باشید""
الآن دنباله روی بقیست،از آیفون 5.5 اینچی و اون افتضاح ios 9(از لحاظ تقلید میگم)،اینم آیپد پرو. اه اه اه :(
اولا آيفون پلاس اصلا تقليد نيستش !! و ios 9 هم از كسي كپي نكرده
دوما ios اون هم تو نسخه ٧ با اون طراحي گل من گلي افتضاح شد رفت !
قبلا گفتم كه كت و شلوار ios با شلوارك و پيرهن گل گلي عوض شد !!
در آخر هم بگم شايد استيو جابز هم بود با اين حجم گوشيهاي بالاي ٥ اينچ يكي ميساخت و نبايد ايراد گرفت
ببخشید شما یادتون میاد ما اپلیا به نوت سامسونگ میگفتیم گلکسی سینی؟حالا چی شد؟
اگه تقلید از سامسونگ نیست پس چیه؟
news,music streamو از همه بدتر 2 برنامه در یک صفحه آیپد،اینا چین؟؟
استیو جابز میخواست اندروید رو نابود کنه،اونوقت بیاد ازش تقلید کنه؟
ظاهرا شما ایشون رو نمیشناسید.
احتمالا قيمتش ١٠٠ دلار فقط با آيپد اير اختلاف داشته باشه !! ولي از نظر من تبلتي كه نشه با دو دست باهاش كار كرد و نگهش داشت اصلا تبلت نيست ! خيلي اندازش مسخره است ! فكر كن اين غول ١٣ اينچي را بگذاري كنار رخت خوابت بخواي بلنش كني ! تازه موقع كار دستت به نصف صفحه نميرسه !! اون از ساعت با بدنه طلا اين هم از اين موجود غول پيكر ! البته براي غولها گوشي هم حساب نميشه :D ولي در دنياي آدمها بيش از حد بزرگه
اپل خودشم خیلی دلش میخواد همیشه شایع محصولات جدیدش باشه
حالا با لو رفتن کد یا هر چیز دیگه
یه تبلیغ مجانی مگه چه عیبی داره
من كه مشخصاتش را قبلا گفتم !! يكبارديگه هم ميگم
اندازه اين تبلت غول پيكر ١٣ اينچ با نسبت ٣ به ٤ هست يعني مكبوك پرو ١٣.٣ اينچي كنارش كوچيكه !
12.93 inch هستش و وضوحش 2732*2048 هستش يعني بيشتر از پنج ميليون پيكسل هستش
منبع
http://www.macrumors.com/2015/06/15/ios-9-code-ipad-pro-2732x2048-display/
كماكان مخالف فلسفه اين تبلت هستم ولي شايد بخرمش !!!