ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن BitTorrent Shoot با قابلیت ارسال فایل از طریق اینترنت بدون محدودیت حجم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک فایل ساده را برای شخص دیگری ارسال کنید، اما این عمل آنقدر با دردسر همراه شود که کلا از خیر به اشتراک گذاشتن فایل مورد نظر بگذرید. ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک فایل ساده را برای شخص دیگری ارسال کنید، اما این عمل آنقدر با دردسر همراه شود که کلا از خیر به اشتراک گذاشتن فایل مورد نظر بگذرید. پذیرش پیچیدگی های چنین عمل کوچکی، آن هم در دورانی که پیشرفت های شگرف تکنولوژیک بسیاری از ناممکن ها را برای انسان قابل انجام کرده اند، عجیب بوده و پذیرش آن هم چندان آسان نیست.

بسیاری از سرویس های اینترنتی از ایمیل گرفته تا فضاهای ابری محدودیت حجمی دارند، سرعت انتقال بلوتوث پایین است و اگر هردو دستگاه روی یک پلتفرم نرم افزاری نباشند گاهی انجام آن غیر ممکن می شود، حتی استفاده از حافظه MicroSD هم راه مناسبی نیست چرا که بسیاری از موبایل های جدید از آن پشتیبانی نمی کنند.

حالا بالاخره شاید زمان آن رسیده باشد که همه این مشکلات یکبار برای همیشه حل شوند، چرا که BitTorrent اپلیکیشنی به نام Shoot منتشر کرده که امکان ارسال اینترنتی بسیار راحت فایل را بین افراد ممکن می سازد. کارکرد این نرم افزار در ساده ترین شکل در نظر گرفته شده و هیچگونه محدودیتی نیز در مورد حجم وجود ندارد، در نتیجه هر فایلی که مد نظر داشته باشید قابل ارسال خواهد بود.

در ادامه معرفی این اپلیکیشن با دیجیاتو همراه باشید.

این اپلیکیشن، نه کارکرد نرم افزارهای دیگر اشتراک فایل این سازنده را دارد و نه امکانات با مسمایی همچون حافظه ابری به کاربر ارائه می کند، بلکه تنها برای انجام ۲ وظیفه ساده ساخته شده: ۱. ارسال فایل و ۲. دریافت فایل، همین و بس.

عملکرد آن نیز به این صورت است که در صورت انتخاب گزینه ارسال، پنجره ای برای انتخاب فایل مورد نظر باز شده و پس از انتخاب فایلها، اپلیکیشن یک کد QR ایجاد می کند که کاربران دیگر از طریق آن خواهند توانست فایل های مورد نظر را دانلود نمایند.

با انتخاب گزینه دریافت نیز دوربین فعال شده و آماده اسکن کد تولیدی توسط اپلیکیشن شخص ارسال کننده می شود که پس انجام این عمل، انتقال فایل ها بین ۲ دستگاه آغاز خواهد شد.

البته همانطور که پیشتر هم اشاره شد، اپلیکیشن شوت فایلها را از طریق اینترنت انتقال می دهد در نتیجه بهتر است این کار را از طریق اینترنت موبایل یا سرویس های با محدودیت حجم انجام ندهید، مگر اینکه فایل حجم زیادی نداشته باشد یا ضرورت داشته باشد.

البته BitTorrent برای جلوگیری از مصرف اتفاقی دیتای موبایل، این قابلیت را در تنظیمات خود در نظر گرفته که اگر بخواهید، انتقال فایل ها تنها از طریق Wi-Fi قابل انجام باشد.

یکی دیگر از دلایل قدرتمند و کاربردی بودن اپلیکیشن Shoot این است که بر روی هر ۳ پلتفرم ویندوزفون، اندروید و iOS وجود موجود است، و تنها محدودیت آن این است که هرچند دانلود نرم افزار و ارسال ۳ فایل اول مجانی است، اما برای ارسال موارد بعدی باید هزینه ارزان ۱.۹۹ دلاری آن را بپردازید. البته دریافت فایل برای همیشه رایگان بوده و نیازی به پرداخت این مبلغ برای آن کارکرد وجود ندارد.

از طریق لینک های زیر می توانید اپلیکیشن Shoot را بطور رایگان برای هریک از پلتفرم های ۳گانه دانلود بفرمایید.

Shoot

Shoot

سازنده: .BitTorrent, Inc قیمت: $1.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS و ویندوزفون حجم: ۶.۴ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • iBabak
    iBabak | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    اینا واقعا چی فکر کردن؟
    اگه دو تا دستگاه نزدیک هم باشن چه نیازیه از اینترنت برای ارسال فایل استفاده کنیم!

    اگه بخواهیم فایل رو به یه نفر دیگه که نزدیکمون نیست ارسال کنیم باید چیکار کرد با این برنامه؟

  • سهیل
    سهیل | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    دوستان بحث تورنت شد. یه اپ ناب دارم که باهاش می تونید هر فایل تورنتی را بدون جیلبریک دان کنید. هیچ جای دیگه ای هم ندیدم که معرفی شده باشه
    فقط یه مشکلی هست. این اپ چینیه و باید از اپ استور چین دانش کنید. پس باید یه اپل آی دی چین برا خودتون درست کنید و بعد این را سرچ کنید:
    迅雷
    ا

    • سهیل
      سهیل | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

      اینم لینکش:
      https://itunes.apple.com/cn/app/xun-lei-dian-ying-dian-shi/id593444693?l=en&mt=8

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی