ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

با جدیدترین اسپیکر بلوتوث کمپانی Ultimate Ears آشنا شوید

چنین تصور می شود که کمپانی Ultimate Ears، بهترین اسپیکرهای بلوتوث را می سازد. امروز این شرکت از اسپیکرهای جدیدی به نام UE Roll پرده برداشته که قابلیت جالبی به آن افزوده گشته؛ اسپیکرهای یاد شده در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چنین تصور می شود که کمپانی Ultimate Ears، بهترین اسپیکرهای بلوتوث را می سازد. امروز این شرکت از اسپیکرهای جدیدی به نام UE Roll پرده برداشته که قابلیت جالبی به آن افزوده گشته؛ اسپیکرهای یاد شده در برابر آب مقاوم هستند و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می رسند.

UE Roll توانسته برای این اسپیکر، گواهی IPX7 را دریافت کند، به این معنی که شما می توانید آن را با خود به حمام برده، درون وان قرار داده و یا زیر باران یا کنار استخر به راحتی از آن استفاده نمایید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اسپیکر یاد شده از دو پورت بهره می برد که شامل یک پورت USB و همچنین یک ورودی aux می شوند. از سوی دیگر سازنده ی محصول مورد بحث ادعا دارد که این اسپیکر در برابر ضربات نیز مقاوم است. طراحی محصولات شرکت Ultimate Ears به طور کلی به گونه ای هستند که شما قادر هستید آنها را در کیف خود گذاشته و با خیال راحت جا به جا کنید.

roll1_2040.0-w600

اسپیکر مورد بحث صرفا ۳۴۰ گرم وزن داشته و در نگاه اول به شکل یک ظرف غذا شباهت بسیاری دارد. لازم به ذکر است که کمپانی سازنده محصولاتی کوچک تر را نیز تولید نموده اما این اسپیکر اولین محصول آنها با گواهی IPX7 به شمار می رود.

roll3_2040.0-w600

گواهی یاد شده به معنای آن است که با خیال راحت می توانید برای ۳۰ دقیقه آن را در عمق یک متری آب قرار دهید و آسیبی نیز به عملکرد آن وارد نخواهد شد.

باتری اسپیکر مذکور نیز تا ۹ ساعت می تواند برای شما به پخش موسیقی بپردازد و در صورتی که از یک ارتباط بی سیم بهره بگیرید، از پخش کننده ی اصلی تا ۲۰ متر می تواند دور شود.

roll2_2040.0-w600

همچنین ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که صدای پخش شده از اسپیکر بسیار شفاف و عالی بوده و به نظر می رسد که بهترین انتخاب برای خرید تا سقف ۱۰۰ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حسين
    حسين | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    من اين اسبيكر رو از سوئد خريداري كردم....
    خيلييييي خوببب عايه ارزس داره ادم تا ٥٠٠ هزار تومان هم جاش بدههه..،

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014
    Google I/O 2015 = WWDC 2014 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    مدل ٢ گرافيكه FURY هم معرفي شده با قيمت ١٥٠٠ دلار ! يك كامپيوتر خيلي كوچك به اسم كوانتوم با دو GPU مدل R9 FURY X كه هر كدوم 4096 ريز هسته داره معرفي شده كه نسبت به مدل R9 290X كه ٢٥٠٠ هسته داشت پيشرفت خوبيه و مصرفش هم همونقدره ! با اينكه تكنولوژي ساخت هر دو روي ٢٨ نانومتر هستش

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014
    Google I/O 2015 = WWDC 2014 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    بنچمارك گرافيكي فوقالعاده متال و قدرت ٤ برابري اون نسبت به مدل غير متال !!!!!!!!!
    http://www.anandtech.com/show/9223/gfxbench-3-metal-ios
    قدرت بي نظير متال بر روي محصولات اپل را ببينيد
    واقعا اعجاب آوره و دعا ميكنم روزي اندرويديها هم به اين قدرت برسند (تو خواب )

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014
    Google I/O 2015 = WWDC 2014 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    AMD بالاخره گرافيك پرچمدار معرفي كرد مدلهاي R9 FURY كه از ٥٥٠ دلار و نسخه ٦٥٠ دلار داره و مصرف انرژي به عملكردش يك و نيم برابر نسل قبل هست مصرف انرژي اين كارتها در حد يك R9 290X هست و حتي كمتر ! نسخه ٦٥٠ دلاري خنك كننده آبي داره (رادياتور داره )
    يك مدل R9 nano هم معرفي شده كه ميگند با همون قدرت R9 290X نصف اون مصرف انرژي داره و تك فن هست و خيلي هم كوچيكه طولش ٦ اينچه
    از رمهاي HBM استفاده شده كه باعث شده PCB اين كارتها بسيار كم باشه !!

  • R3D R4N9ER
    R3D R4N9ER | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    دیجیاتو کنفرانس PC Gaming شروع شد!پاشو از خواب.
    من و دیوان الان داریم از تو Twitch میبینیم.

  • Divan Greedy (Aj Lee)
    Divan Greedy (Aj Lee) | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    مخاطب خاص /
    https://onedrive.live.com/redir?resid=32B56DF57204AFA4!362550&authkey=!AIjn28y3zYNZib8&v=3&ithint=photo%2cpng
    استریم
    http://www.theverge.com/2015/6/15/8782549/xbox-one-game-streaming-windows-10

  • aromin
    aromin | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    دوش
    .
    اسپیکر
    .
    یه مونیتور هم بود میشستیم فیلم میدیدم
    .
    منحرف هم خودتونید

    • Mr Sm
      Mr Sm | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

      بیاد ایران قیمتش میشه یک میلیون تومن!

  • علی
    علی | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    99.99$ :/
    یعنی نوکر این تبلیغتشونم !!!! واقعا بلد نیستن چطوری مشتریو بیارن تو باید بیان از میوه فروش های ما یاد بگیرن طرف زده کیلویی 3000 تومن می ری جلو می بینی یه ریز کنارش نوشته نیم کیلو یه ذره جلوتر می ری می بینی کنار 3000نوشته 4000 می پرسی قضیه چیه می گه از اون نیم کیلو 3000 داشتیم تموم شده حالا از اون کیلویی 8000 تومنیا بدم :D

    • Google I/O 2015 = WWDC 2014
      Google I/O 2015 = WWDC 2014 | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

      اينها براي تبليغ نيست بلكه نوع مالياتهاي اونجا به شكلي هست كه زير ١٠٠ دلار باشه اين قيمت در مياد در ضمن اون يك سنت هم واقعا ازت نميگيرند ! هر كي گيفت كارت اپ استور بخره ميدونه همون يك سنت هم بهت پس ميدهند !! چون نميتونند بيشتر از اون قيمتي كه گذاشتن بفروشن و جرم حساب ميشود
      مثلا اگر يك گيفت كارت ١٠٠ دلاري بخريد و باهاش ١٠٠ بازي يك دلاري بخريد در حقيقت ميتونيد باهاش ١٠١ بازي ١ دلاري بخريد !!! چون اون ٩٩ سنت هست و واقعي هم هست

      • علی
        علی | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

        در مورد مالیات قبول دارم
        ولی نیگاه کن الان این محصول نمی تونست 100.99 $ باشه ؟ چرا می تونست همون طوری که خیلی از شرکتا یه عالمه قیمت رو جابجا می کنن فقط به خاطر هزینه های تحقیقات (عین اپل واچ) ولی حالا دلیل این که این کارو نکردن اینه که بار روانی که 99.99$ روی مشتری وارد می کنه متفاوته عین تبلیغات صدا و سیما که قابلمه ها رو 88 هزار و 900 تومن می فروشه در مورد اون یک سنت هم تو خرید اینترنتی آره این طوریه ولی تو مغازه ها کی داده کی گرفته !!!

مطالب پیشنهادی