با جدیدترین اسپیکر بلوتوث کمپانی Ultimate Ears آشنا شوید
چنین تصور می شود که کمپانی Ultimate Ears، بهترین اسپیکرهای بلوتوث را می سازد. امروز این شرکت از اسپیکرهای جدیدی به نام UE Roll پرده برداشته که قابلیت جالبی به آن افزوده گشته؛ اسپیکرهای یاد شده در ...
چنین تصور می شود که کمپانی Ultimate Ears، بهترین اسپیکرهای بلوتوث را می سازد. امروز این شرکت از اسپیکرهای جدیدی به نام UE Roll پرده برداشته که قابلیت جالبی به آن افزوده گشته؛ اسپیکرهای یاد شده در برابر آب مقاوم هستند و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می رسند.
UE Roll توانسته برای این اسپیکر، گواهی IPX7 را دریافت کند، به این معنی که شما می توانید آن را با خود به حمام برده، درون وان قرار داده و یا زیر باران یا کنار استخر به راحتی از آن استفاده نمایید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اسپیکر یاد شده از دو پورت بهره می برد که شامل یک پورت USB و همچنین یک ورودی aux می شوند. از سوی دیگر سازنده ی محصول مورد بحث ادعا دارد که این اسپیکر در برابر ضربات نیز مقاوم است. طراحی محصولات شرکت Ultimate Ears به طور کلی به گونه ای هستند که شما قادر هستید آنها را در کیف خود گذاشته و با خیال راحت جا به جا کنید.
اسپیکر مورد بحث صرفا ۳۴۰ گرم وزن داشته و در نگاه اول به شکل یک ظرف غذا شباهت بسیاری دارد. لازم به ذکر است که کمپانی سازنده محصولاتی کوچک تر را نیز تولید نموده اما این اسپیکر اولین محصول آنها با گواهی IPX7 به شمار می رود.
گواهی یاد شده به معنای آن است که با خیال راحت می توانید برای ۳۰ دقیقه آن را در عمق یک متری آب قرار دهید و آسیبی نیز به عملکرد آن وارد نخواهد شد.
باتری اسپیکر مذکور نیز تا ۹ ساعت می تواند برای شما به پخش موسیقی بپردازد و در صورتی که از یک ارتباط بی سیم بهره بگیرید، از پخش کننده ی اصلی تا ۲۰ متر می تواند دور شود.
همچنین ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که صدای پخش شده از اسپیکر بسیار شفاف و عالی بوده و به نظر می رسد که بهترین انتخاب برای خرید تا سقف ۱۰۰ دلار است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



من اين اسبيكر رو از سوئد خريداري كردم....
خيلييييي خوببب عايه ارزس داره ادم تا ٥٠٠ هزار تومان هم جاش بدههه..،
مدل ٢ گرافيكه FURY هم معرفي شده با قيمت ١٥٠٠ دلار ! يك كامپيوتر خيلي كوچك به اسم كوانتوم با دو GPU مدل R9 FURY X كه هر كدوم 4096 ريز هسته داره معرفي شده كه نسبت به مدل R9 290X كه ٢٥٠٠ هسته داشت پيشرفت خوبيه و مصرفش هم همونقدره ! با اينكه تكنولوژي ساخت هر دو روي ٢٨ نانومتر هستش
بنچمارك گرافيكي فوقالعاده متال و قدرت ٤ برابري اون نسبت به مدل غير متال !!!!!!!!!
http://www.anandtech.com/show/9223/gfxbench-3-metal-ios
قدرت بي نظير متال بر روي محصولات اپل را ببينيد
واقعا اعجاب آوره و دعا ميكنم روزي اندرويديها هم به اين قدرت برسند (تو خواب )
AMD بالاخره گرافيك پرچمدار معرفي كرد مدلهاي R9 FURY كه از ٥٥٠ دلار و نسخه ٦٥٠ دلار داره و مصرف انرژي به عملكردش يك و نيم برابر نسل قبل هست مصرف انرژي اين كارتها در حد يك R9 290X هست و حتي كمتر ! نسخه ٦٥٠ دلاري خنك كننده آبي داره (رادياتور داره )
يك مدل R9 nano هم معرفي شده كه ميگند با همون قدرت R9 290X نصف اون مصرف انرژي داره و تك فن هست و خيلي هم كوچيكه طولش ٦ اينچه
از رمهاي HBM استفاده شده كه باعث شده PCB اين كارتها بسيار كم باشه !!
دیجیاتو کنفرانس PC Gaming شروع شد!پاشو از خواب.
من و دیوان الان داریم از تو Twitch میبینیم.
مخاطب خاص /
https://onedrive.live.com/redir?resid=32B56DF57204AFA4!362550&authkey=!AIjn28y3zYNZib8&v=3&ithint=photo%2cpng
استریم
http://www.theverge.com/2015/6/15/8782549/xbox-one-game-streaming-windows-10
دوش
.
اسپیکر
.
یه مونیتور هم بود میشستیم فیلم میدیدم
.
منحرف هم خودتونید
بیاد ایران قیمتش میشه یک میلیون تومن!
99.99$ :/
یعنی نوکر این تبلیغتشونم !!!! واقعا بلد نیستن چطوری مشتریو بیارن تو باید بیان از میوه فروش های ما یاد بگیرن طرف زده کیلویی 3000 تومن می ری جلو می بینی یه ریز کنارش نوشته نیم کیلو یه ذره جلوتر می ری می بینی کنار 3000نوشته 4000 می پرسی قضیه چیه می گه از اون نیم کیلو 3000 داشتیم تموم شده حالا از اون کیلویی 8000 تومنیا بدم :D
اينها براي تبليغ نيست بلكه نوع مالياتهاي اونجا به شكلي هست كه زير ١٠٠ دلار باشه اين قيمت در مياد در ضمن اون يك سنت هم واقعا ازت نميگيرند ! هر كي گيفت كارت اپ استور بخره ميدونه همون يك سنت هم بهت پس ميدهند !! چون نميتونند بيشتر از اون قيمتي كه گذاشتن بفروشن و جرم حساب ميشود
مثلا اگر يك گيفت كارت ١٠٠ دلاري بخريد و باهاش ١٠٠ بازي يك دلاري بخريد در حقيقت ميتونيد باهاش ١٠١ بازي ١ دلاري بخريد !!! چون اون ٩٩ سنت هست و واقعي هم هست
در مورد مالیات قبول دارم
ولی نیگاه کن الان این محصول نمی تونست 100.99 $ باشه ؟ چرا می تونست همون طوری که خیلی از شرکتا یه عالمه قیمت رو جابجا می کنن فقط به خاطر هزینه های تحقیقات (عین اپل واچ) ولی حالا دلیل این که این کارو نکردن اینه که بار روانی که 99.99$ روی مشتری وارد می کنه متفاوته عین تبلیغات صدا و سیما که قابلمه ها رو 88 هزار و 900 تومن می فروشه در مورد اون یک سنت هم تو خرید اینترنتی آره این طوریه ولی تو مغازه ها کی داده کی گرفته !!!