ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

احداث مرکز تحقیق و توسعه تلفن های هوشمند ال جی در هند با صرف بودجه ای ۱۵۷ میلیون دلاری

ال جی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلفن های هوشمند در جهان محسوب می شود و در طی سال های اخیر توانسته همواره از صنعت یاد شده سود مناسبی را کسب کند. ماه آوریل گذشته نیز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ تیر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

ال جی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلفن های هوشمند در جهان محسوب می شود و در طی سال های اخیر توانسته همواره از صنعت یاد شده سود مناسبی را کسب کند. ماه آوریل گذشته نیز برند کره ای مورد بحث پرچمدار تازه اش یعنی G4 را رونمایی کرد که تا به امروز بازخورد عمومی مناسبی دریافت نموده و آماده سازی چند مدل دیگر هم هنوز در دستور کار قرار دارند.

اما در این بین اخبار تازه ای شنیده شده که در آنها گفته می شود ال جی قصد دارد مانند بسیاری از فعالان دنیای تلفن های هوشمند در کشور هند سرمایه گذاری هایی را صورت داده و بدین ترتیب راه خودش و محصولاتش را به این سرزمین باز نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هندوستان در حال حاضر دومین بازار بزرگ جهان برای فروش موبایل های هوشمند به حساب می آید و از همین رو جای تعجب چندانی وجود ندارد که بسیاری از تولید کنندگان تمایل داشته باشند در بازار مذکور حضور یافته و به شکلی محصولات شان را در آنجا ارائه نمایند.

در همین راستا نخست وزیر کشور مورد اشاره سال گذشته طرحی با عنوان "Make in India" را اجرایی کرد، که طی آن برای شرکت هایی که کارخانجات تولیدیشان را به داخل هند انتقال دهند مزایای ویژه ای در نظر گرفته می شود.

شیائومی از جمله اولین برندهایی بود که از طرح فوق الذکر استقبال نمود و سعی کرد خودش را با بازار میزبان تازه اش انطباق دهد و پس از آن فاکسکان نیز پا پیش گذاشت و راهی سرزمین فیل ها گشت.

اکنون اما نوبت به کره ای ها و ال جی رسیده. بر طبق گزارش های موجود، ال جی می خواهد در سال جاری میلادی و با صرف ۱۵۷ میلیون دلار یک مرکز تحقیق، توسعه و بازاریابی بسیار وسیع و قدرتمند را در هند بنا کند.

غول تکنولوژی ساکن کره جنوبی در زمان حال نزدیک به ۱۰۰۰ برنامه نویس هندی را تحت استخدام خود دارد که در مرکز تحقیق و توسعه ای در شهر بنگالورو مشغول به کار هستند. Soon Kwon، مدیر دفتر ال جی در هند، می گوید فروش تلفن های هوشمند تقریباً ۱۰ درصد درآمد کمپانی متبوعش را تشکیل می دهد و آنها تلاش دارند این رقم را به ۱۵ درصد ارتقا بخشند.

البته آقای Kwon حاضر نیست در مورد مرکز تحقیق و توسعه جدید جزئیات خاصی را توضیح داده و یا در مورد احتمال تولید موبایل در هند حرفی بزند و لذا باید منتظر ماند و دید چه زمان اطلاعات بیشتری در این رابطه به رسانه ها راه می یابند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲ تیر ۱۳۹۴

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز digiatoباپرچم ابی . بیایید.نفر کم داریم اوضاع بحرانیه.

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲ تیر ۱۳۹۴

    لطفا جی 4 رو با بهترین های بازار آیفون 6 . اس 6. زی3 پلاس مقایسه نمایید.

  • aromin
    aromin | ۲ تیر ۱۳۹۴

    dell xps 13 بخاطر حاشیه باریک صفحه تو قسمت
    پایین سمت راست و پایین سمت چپ نشت نور داره
    دوستانی که که به فکر خرید هستند
    این نکته رو هم مدنظر قرار بدن
    .
    میتونید جست و جو کنید dell xps13 light bleed
    .
    http://en.community.dell.com/cfs-file/__key/communityserver-discussions-components-files/3518/0_2D00_1.jpg

مطالب پیشنهادی