ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت اهمیت تلفن های هوشمند لومیا برای اهالی کسب و کار را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

مایکروسافت امروز ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده و سعی دارد از طریق آن بگوید که چرا تلفن های هوشمند لومیا "بهترین گزینه برای اهالی کسب و کار" هستند. ویدئوی مذکور نشان می دهد در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

مایکروسافت امروز ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده و سعی دارد از طریق آن بگوید که چرا تلفن های هوشمند لومیا "بهترین گزینه برای اهالی کسب و کار" هستند.

ویدئوی مذکور نشان می دهد در طول یک روز و درست از زمانی که کاربر از خواب بیدار می شود، چطور موبایل لومیا می تواند یاری رسان او باشد؛ چک کردن رویدادهای ثبت شده در تقویم، باز تنظیم مجدد آنها و خواندن و پاسخ دادن بسیار سریع به ایمیلها از جمله مواردی هستند که توسط تلفن های هوشمند مایکروسافتی به آسانی قابل انجامند.

سپس کاربرد ابزارهایی همانند وان درایو، مایکروسافت آفیس و دستیار صوتی کورتانا به نمایش در می آیند و ویدئو به شما یادآور می گردد آنچه که بر روی موبایل خود در حال انجامش بوده اید را می توانید بر روی سایر ابزارهای مبتنی بر پلتفرم مایکروسافت همانند کامپیوترهای شخصی یا تبلت سرفس تان نیز دنبال کنید.

اگر کمی در ویدئوی مورد بحث دقت نمایید، متوجه می شوید که اسمارت فون به کار گرفته شده در آن در اصل لومیا ۶۴۰ XL است. موبایل یاد شده نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P دارد، از فناوری LTE پشتیبانی می کند و در قسمت پشت و جلوی آن به ترتیب دوربین هایی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی تعبیه گشته اند.

این تلفن هوشمند قدرت خودش را از چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰ و یک گیگابایت حافظه ی رم می گیرد و کمپانی سازنده ضمن مجهز کردنش به ویندوز ۸.۱ و فراهم آوردن امکان ارتقاش به ویندوز ۱۰، هشت گیگابایت هم حافظه ی داخلی قابل افزایش نیز برای آن در نظر گرفته است.

از شما دعوت به عمل می آوریم تا در پایان ویدئوی تبلیغاتی جدید مایکروسافت را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • soroush KH
    soroush KH | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    همش ارور

  • میطی
    میطی | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    استایل ویدئو شبیه فیلم «فیفتی شیدز آو گری»ه. :)
    لومیا 640 واقعا گوشی خوبیه. نسبت به قیمتش (حتی توی ایران) ارزش خرید زیادی داره.

  • BuBo
    BuBo | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    من خودم مایکی رو دوست دارم این چیزی هم که میگم تو تیزر شرکت های دیگه هم هست، مثل همین، با چند تا تصویر زیبا یه موسیقی فرودی و اوجی و چند تا تصویر از مبایل میخوان کاربر رو جری کنن، آخه الان این تیزر چی گفت و چی داشت، خب چک کردن میل word و تماس تصویری و ... یه سری امکانات فراگیر.
    همه همین هستنا، اپل سامسونگ، آقا قابلیت رو نشون بدین موزیک ویدو نیست که

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

      باز اینا از انیمیشن های بی سر و ته اندرویید که بهتره که کلی پخش کردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی