ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تست سقوط دیجیاتو: LG G Flex 2

جی فلکس 2 (بررسی دیجیاتو) را شاید بتوان یکی از متفاوت ترین موبایل های ال جی دانست. این دستگاه به لطف نمایشگر خمیده ای که دارد، از ارگونومی خاصی بهره می برد و تجربه ای ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۲۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جی فلکس 2 (بررسی دیجیاتو) را شاید بتوان یکی از متفاوت ترین موبایل های ال جی دانست. این دستگاه به لطف نمایشگر خمیده ای که دارد، از ارگونومی خاصی بهره می برد و تجربه ای متفاوت از سایر موبایل های موجود در بازار را به کاربر ارائه می دهد.

ال جی قابلیت های جالبی را برای این دستگاه در نظر گرفته است؛ برای مثال G Flex 2 می تواند در برابر فشار ۱۰۰۰ پوندی از خود مقاومت نشان دهد و همچنان خمیدگی خود را حفظ نماید. بدنه پشتی این دستگاه نیز بافتی ترمیم پذیر دارد و می تواند خط و خش های کوچک را محو نماید.

بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا در ادامه تست های سقوط دیجیاتو، استحکام G Flex 2 را مورد آزمایش قرار دهیم. ویدیو این دراپ تست را در ادامه از دست ندهید.

مانی قاسمی
مانی قاسمی

Mani is the founder of Digiato. He has been working as a tech journalist for almost ten years. You can follow him on twitter: @manigh

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • TWRP
    TWRP | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    دیجیاتو :d
    من :|
    ال جی :|
    مدیر عامل ال جی :|
    مدیر عامل سامی :|
    تیم کوک :|
    یوها برادر جومونگ :|
    خود جومونگ:|

    دجیاتو تو فک کنم تامین کننده ی اون یارویی هستی که با کالیبر شلیک میکنه به ایپد و گوشی ها :(
    ولی کار خوبی میکنی حال کردیم :دی

    • shs77
      shs77 | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

      یوها برادر جومونگ :-o
      برادرش بود :-o

      :-D

      • TWRP
        TWRP | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

        نمیدونم چیکارش میشد :)))
        حداقل هم وطنش که میشد d:

  • Alireza Azizi
    Alireza Azizi | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    عالی بود دیجی جونم مثل همیشه بازم در آخر یه تیکه هیجان انگیز بود مثل همیشه

  • رایموند
    رایموند | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    درود....عالی بود ممنون....

  • جواد
    جواد | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    حیف اون گوشی نازنین نبود ؟؟ :(

    خب با نصف قیمت میدادینش به من :D

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    دهن جی فلکسو آسفالت کردین :D
    .
    .
    درباره در پشت:
    دیجی جون برادر، الجی که جادوگر نیست...
    ۱۰ دیقه صب میکردی... آسفالتش نمیکردی.. شاید درست میشد :|
    .
    بعد از این آسفالت تست! برنامه بعدی چی میتونه باشه!!!؟
    دهنِ سگ تست؟

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

      دهن جی فلکس آسفالت کردین!!!!!!!
      کامنت سنگین بود 10 تنفس.

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

      دهن سگ تست :-D

    • Sajjad
      Sajjad | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

      عالی بود اون پهپادی که باهاش فیلم از بالارو گرفتین مزایده کنید به همراه این جی فلکس زیر غلتک رفته :D

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    گوشی 2 میلیونی رو نگاه دراپ تست میکنن.!!!!!!!

  • مهرداد
    مهرداد | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    این دراپ تست خیلی خوب بود. از همه نظر. مرسی
    فقط یه پیشنهاد، زیرنویس انگلیسی رو جوری تنظیم رنگ کنین که توی پس زمینه های مختلف ویدئو بشه خوندشون.

  • ABBAS
    ABBAS | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    گوشی حیف شد.

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

      خو مثبت دِهی خیلی حاااااال میده !

      • ABBAS
        ABBAS | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

        من که از همون اولش 1+ به خودم که حق من بوده
        مال من بوده
        تو مشت من بوده رو در حق خودم ادا کرده ام
        -----------------------
        الان یعنی به خودت مثبت دادی خیلی حال کردی یا به من تیکه میندازی
        راستشو بگو!

        • Siamak Gol
          Siamak Gol | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

          خخخخخخخ :D
          خود دیگران به تو تیکه اندازی بینی داری !
          منظورم خودم بودم.....
          اون که اره..برندِ خودته.‌ :D
          مثبت دهی مال تو بود! تو مشتت بود.. !! حقت بود.. عه !!!

          • knight.bivatan
            knight.bivatan | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

            سیامک من از همون اول به خودم مثبت نمیدادم
            ولی معتقدم خود مثبت دهی مثل هر کاری با خود(از جمله خودکشی خود زنی خود خوری خود بزرگ بینی خود ا ر...) کاملن آزاده
            هر کاری با خودت کردی بکن فقط خونه رو کثیف نکن :-D
            عباس یه +یا-به خود دادن هیچ چیزی رو تغییر نمیده
            هیچ مانعی نداره
            ولی آمار رو دوست داشتم

  • AP
    AP | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    دیجی ما تست کالیبر 50 میخوایم!
    :)
    .
    #مانی رمبو!

  • SaMsUnG.8001
    SaMsUnG.8001 | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    ‌من چرا جدیدا با تبلتم نمی تونم از اپارات فیلم ببینیم؟دانلود هم نمیشه.
    Galaxy tab s با مرورگر chrom

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی