تست سقوط دیجیاتو: LG G Flex 2
جی فلکس 2 (بررسی دیجیاتو) را شاید بتوان یکی از متفاوت ترین موبایل های ال جی دانست. این دستگاه به لطف نمایشگر خمیده ای که دارد، از ارگونومی خاصی بهره می برد و تجربه ای ...
جی فلکس 2 (بررسی دیجیاتو) را شاید بتوان یکی از متفاوت ترین موبایل های ال جی دانست. این دستگاه به لطف نمایشگر خمیده ای که دارد، از ارگونومی خاصی بهره می برد و تجربه ای متفاوت از سایر موبایل های موجود در بازار را به کاربر ارائه می دهد.
ال جی قابلیت های جالبی را برای این دستگاه در نظر گرفته است؛ برای مثال G Flex 2 می تواند در برابر فشار ۱۰۰۰ پوندی از خود مقاومت نشان دهد و همچنان خمیدگی خود را حفظ نماید. بدنه پشتی این دستگاه نیز بافتی ترمیم پذیر دارد و می تواند خط و خش های کوچک را محو نماید.
بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا در ادامه تست های سقوط دیجیاتو، استحکام G Flex 2 را مورد آزمایش قرار دهیم. ویدیو این دراپ تست را در ادامه از دست ندهید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دیجیاتو :d
من :|
ال جی :|
مدیر عامل ال جی :|
مدیر عامل سامی :|
تیم کوک :|
یوها برادر جومونگ :|
خود جومونگ:|
دجیاتو تو فک کنم تامین کننده ی اون یارویی هستی که با کالیبر شلیک میکنه به ایپد و گوشی ها :(
ولی کار خوبی میکنی حال کردیم :دی
یوها برادر جومونگ :-o
برادرش بود :-o
:-D
نمیدونم چیکارش میشد :)))
حداقل هم وطنش که میشد d:
عالی بود دیجی جونم مثل همیشه بازم در آخر یه تیکه هیجان انگیز بود مثل همیشه
درود....عالی بود ممنون....
حیف اون گوشی نازنین نبود ؟؟ :(
خب با نصف قیمت میدادینش به من :D
دهن جی فلکسو آسفالت کردین :D
.
.
درباره در پشت:
دیجی جون برادر، الجی که جادوگر نیست...
۱۰ دیقه صب میکردی... آسفالتش نمیکردی.. شاید درست میشد :|
.
بعد از این آسفالت تست! برنامه بعدی چی میتونه باشه!!!؟
دهنِ سگ تست؟
دهن جی فلکس آسفالت کردین!!!!!!!
کامنت سنگین بود 10 تنفس.
دهن سگ تست :-D
عالی بود اون پهپادی که باهاش فیلم از بالارو گرفتین مزایده کنید به همراه این جی فلکس زیر غلتک رفته :D
گوشی 2 میلیونی رو نگاه دراپ تست میکنن.!!!!!!!
این دراپ تست خیلی خوب بود. از همه نظر. مرسی
فقط یه پیشنهاد، زیرنویس انگلیسی رو جوری تنظیم رنگ کنین که توی پس زمینه های مختلف ویدئو بشه خوندشون.
گوشی حیف شد.
خو مثبت دِهی خیلی حاااااال میده !
من که از همون اولش 1+ به خودم که حق من بوده
مال من بوده
تو مشت من بوده رو در حق خودم ادا کرده ام
-----------------------
الان یعنی به خودت مثبت دادی خیلی حال کردی یا به من تیکه میندازی
راستشو بگو!
خخخخخخخ :D
خود دیگران به تو تیکه اندازی بینی داری !
منظورم خودم بودم.....
اون که اره..برندِ خودته. :D
مثبت دهی مال تو بود! تو مشتت بود.. !! حقت بود.. عه !!!
سیامک من از همون اول به خودم مثبت نمیدادم
ولی معتقدم خود مثبت دهی مثل هر کاری با خود(از جمله خودکشی خود زنی خود خوری خود بزرگ بینی خود ا ر...) کاملن آزاده
هر کاری با خودت کردی بکن فقط خونه رو کثیف نکن :-D
عباس یه +یا-به خود دادن هیچ چیزی رو تغییر نمیده
هیچ مانعی نداره
ولی آمار رو دوست داشتم
دیجی ما تست کالیبر 50 میخوایم!
:)
.
#مانی رمبو!
من چرا جدیدا با تبلتم نمی تونم از اپارات فیلم ببینیم؟دانلود هم نمیشه.
Galaxy tab s با مرورگر chrom