ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با BlueStacks App Player حالا می توان اپلیکیشن های اندرویدی را روی مک اجرا نمود

BlueStacks نرم افزار شبیه ساز رایگان اندروید برای دسکتاپ است که با آن می توان اپ ها و بازی های این سیستم عامل را روی صفحه بزرگ و با ماوس و کیبورد تجربه کرد. دسترسی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

BlueStacks نرم افزار شبیه ساز رایگان اندروید برای دسکتاپ است که با آن می توان اپ ها و بازی های این سیستم عامل را روی صفحه بزرگ و با ماوس و کیبورد تجربه کرد. دسترسی به نرم افزار یادشده تا امروز به کاربران پی سی محدود شده بود، اما از این پس کاربران مک نیز می توانند به جامعه 90 میلیونی کاربران این نرم افزار شبیه ساز در ویندوز بپیوندند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در حالی که نسخه آلفایی از این نرم افزار شبیه ساز قبلا در سال 2012 در اختیار کاربران مک قرار گرفته بود، کمپانی سازنده امروز نسخه نهایی آن را برای مک عرضه نموده تا کاربران سیستم عامل اپل هم بتوانند لذت اجرای بازی ها و اپلیکیشن های محبوب اندرویدی را روی دسکتاپ تجربه کنند.

کمپانی سازنده اذعان داشته که برای بهینه سازی BlueStacks در مک به منظور بهره گیری از حداکثر کارایی صفحه رتینا و استفاده از ژست های حرکتی ترک پدهای اپل تلاش زیادی به خرج داده.

BlueStacks می تواند اپلیکیشن های مبتنی بر پردازنده های 32-بیتی و معماری های ARM را به خوبی اجرا کند. پشتیبانی از اپلیکیشن های Android TV و اشتراک گذاری فایل از دسکتاپ به موبایل از طریق همگام سازی از دیگر قابلیت های این نرم افزار شبیه ساز هستند.

با این شبیه ساز، کاربران قادرند تا اپلیکیشن های اندرویدی را به روش مرسوم از طریق گوگل پلی دانلود نمایند. تصاویر زیر چگونگی کارکرد بلواستکس را به طور ساده به نمایش گذاشته اند:

screen-shot-2015-07-01-at-14-20-15 screen-shot-2015-07-01-at-14-19-45 screen-shot-2015-07-01-at-14-20-25 screen-shot-2015-07-01-at-14-21-24

گفتنی است در بلواستکس به غیر از پشتیبانی از ترک پد و صفحه نمایش رتینا، میکروفون و سنسور و دوربین نیز در تعامل کامل با اپلیکیشن ها قرار دارند. این نرم افزار شبیه ساز را می توانید از این لینک به رایگان برای مک دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • hashem
    hashem | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    salam in ke mige iran ro saport nemikone link dige i bedin khob merssiiii

  • mm98
    mm98 | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    من 450

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی