ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی .Flick؛ اپلیکیشنی برای تبادل آسان فایل میان سیستم های عامل مختلف

این روزها استفاده از امواج وای فای به ساده ترین راه برای برقراری ارتباط میان گجت های مختلف تبدیل شده که دیگر دردسر اتصال سیمی و سرعت پایین انتقال داده را ندارد. اپلیکیشن .Flick ابزار خوبی است ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

این روزها استفاده از امواج وای فای به ساده ترین راه برای برقراری ارتباط میان گجت های مختلف تبدیل شده که دیگر دردسر اتصال سیمی و سرعت پایین انتقال داده را ندارد. اپلیکیشن .Flick ابزار خوبی است که با آن می توانید تنها با یک اشاره، محتوایی مثل عکس و ویدئو و سند را با نهایت سرعت میان پلتفرم های iOS، اندروید، ویندوزفون، مک، ویندوز و لینوکس به اشتراک بگذارید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

فلیک می تواند هم از طریق بلوتوث و هم وای فای میان گجت شما و دستگاه های دیگر یک پل ارتباطی ایجاد کند. با ایجاد این ارتباط، حالا به آسانی و تنها با یک سوایپ می توانید فایل ها را به طرف مقابل بفرستید.

اما منظور از یک سوایپ چیست؟ فرض کنید که خواستار انتقال چند عکس از گجت اندرویدی خود به یک آیپد یا لپتاپ ویندوزی هستید. برای این کار کافیست در مرحله نخست تصاویر را با فشردن آیکن عکس در گوشه صفحه به صورت بندانگشتی به فضای خالی فلیک بیاورید. گجت هایی که توسط اپلیکیشن به کمک بلوتوث یا وای فای شناخته شده، در بالای تصویر مستقر هستند.

Flick. 4

برای ارسال تصویر به هر کدام، کافیست عکس را گرفته و به سمت آیکن گجت دیگر در بالای صفحه هُل بدهید. در این صورت خواهید دید که این تصویر در نهایت سرعت وارد فضای خالی فلیک در دستگاه پذیرنده می شود. با همین مکانیزم جالب و لذت بخش قادرید فایل های ویدئویی، اسناد، یادداشت و مخاطبین تلفنی را مثل پاس کاری در فوتبال بین گجت های مختلف مبادله کنید.

فلیک قابلیت Broadcasting هم دارد که به شما اجازه می دهد تا یک فایل را به طور همزمان میان چندین دستگاه از پلتفرم های مختلف منتشر نمایید. اگر فایل ارسالی یا دریافتی حجیم بود، سازندگان اپلیکیشن برای اینکه در مدت تبادل فایل حوصله تان سر نرود امکانی فراهم کرده اند تا با طرف مقابل خود دوز بازی کنید که الحق ایده خلاقانه و کم نظیری است.

شاید تنها ایرادی که می توان به فلیک وارد کرد، عدم پشتیبانی اش از فایل های فشرده و فرمت های متفرقه باشد. البته فلیک کاربرد خاص خود را دارد و ما معتقدیم که نباید آن را با اپلیکیشن هایی همچون زاپیا یا AirDroid مقایسه کرد. برای استفاده از فلیک در پلتفرم موبایل می توانید از لینک های زیر استفاده کنید و برای بهره گیری از آن در مک، ویندوز و لینوکس می بایست نرم افزار رایانه ای آن را از وبسایت فلیک دریافت نمایید.

.Flick

.Flick

سازنده: ydangle قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید، ویندوزفون، مک، لینوکس و ویندوز حجم: 9.4 / 3.5 / 2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • karim
    karim | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    بهترینه ....

  • سامان
    سامان | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    اپ خوبيه، فقط توجه كنيد كه در حالت پيش فرض خودش، رزولوشن عكس ها رو كم مي كنه. لذا در بخش تنظيمات، گزينه Image Quality را به Highest تغيير بديد.

  • مجتبی عقیلی
    مجتبی عقیلی | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    دیجی جان جدیدا زیاد Down می شی. زیاد رو ابرایی. قضیه چیه؟ :|

  • ABBAS
    ABBAS | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    اپ خوبی بود مرسی

مطالب پیشنهادی