ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نوکیا به شکل رسمی در پی یافتن یک همکار تجاری برای ساخت موبایل های هوشمند است

نوکیا امروز در بیانیه ای رسمی عنوان نمود که می خواهد دوباره به صنعت ساخت تلفن های هوشمند بازگردد. بر اساس گفته های آقای Robert Morlino، سخنگوی بخش تکنولوژی شرکت یاد شده، نوکیا علاقه دارد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

نوکیا امروز در بیانیه ای رسمی عنوان نمود که می خواهد دوباره به صنعت ساخت تلفن های هوشمند بازگردد. بر اساس گفته های آقای Robert Morlino، سخنگوی بخش تکنولوژی شرکت یاد شده، نوکیا علاقه دارد تا با همکاری یک کمپانی دیگر، به بازار موبایل های هوشمند بازگردد هرچند که در پی این همکاری، شرکت فنلاندی در اصل تولید کننده خود دستگاه های موبایل نخواهد بود.

آقای Morlino در این خصوص یادآور می شود که در گذشته زمانی که نوکیا بخش دستگاه ها و همچنین تجارت سرویس های خود را به مایکروسافت فروخت، در واقع بخش هایی نظیر «بازاریابی، تولید و شبکه های توزیع» خود را نیز تسلیم شرکت ساکن ردموند نموده.

اکنون بر اساس گفته های سخنگوی شرکت فنلاندی، نوکیا در پی یافتن یک کمپانی «با شهرتی در سطح جهانی» است تا همکاری اش را با آن آغاز نموده و با استفاده از برند «نوکیا»، موبایل های خود را به واسطه شریک تجاری جدید به تولید رسانده، بازاریابی نموده، آنها را توزیع کرده و از همه مهم تر، سپس مشتریان را نیز پشتیبانی کند. در این همکاری، نوکیا در واقع وظیفه هدایت بخش طراحی و متمایز نمودن محصولات خود از سایر تولید کنندگان را بر عهده خواهد داشت.

در بیانیه رسمی خود نوکیا عنوان شده: «مشخصا تا پیش از سه ماهه چهارم از سال ۲۰۱۶، خبری از موبایل های جدید با برند نوکیا نخواهد بود. [این بخش در واقع یکی از بندهای توافقنامه شرکت فنلاندی با مایکروسافت است] پس از آن زمان البته، کمپانی دوباره می تواند به طراحی محصولات مشغول شود.»

نوکیا پیشتر این تجربه را داشته و با همکاری شرکت فاکسکان، تبلت N1 را طراحی نمود که بازخورد بسیار خوبی را نیز از سوی طرفداران دریافت کرد. حال باید منتظر ماند و دید کدام شرکت به همکاری با نوکیا و زنده کردن موبایل هایش علاقه نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Hamed_Karimi
    Hamed_Karimi | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    میتونه فرصت خوبی واسه سونی و اچ تی سی باشن که یه سر و سامانی به خودشون بدن

    میتونن مثل شرکت تویوتا یه برند لوکس به نام لکسوس واسه خودش درست کرد یکی از این دو تا شرکت هم یه برند لوکس با گوشی های طراحی نوکیا تاسیس کنن -

  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    خیلی خوبه اما خب معنیش این نیست که همین که شروع به تولید کرد از فرداش همه واسه خریدش صف بکشن و میلیونی بفروشه! اما خب اگه طراحی خاص خودش رو با نوآوری ترکیب کنه کم کم میتونه با بازاریابی و البته کیفیت خوب و پشتیبانی عالی از کاریرهاش واسه خودش جایی باز کنه!

    • reza_mohammadi
      reza_mohammadi | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

      خوبه که یه برند خوش نام دوباره برگرده! اما اینبار باید هم اندروید بزنه هم وین فون!
      راستش من اون زمان که داشت سقوط میکرد خیلی ناراحت شدم اما یکی از دوستان حرف قشنگی به اونایی که دو آتیشه طرفدار نوکیا بودن و از فروشش به مایکروسافت ناراحت بودن و بدوبیراه نثار بانی هاش میکردن زد!
      اونم این بود که اون موقع که داشت سقوط میکرد و زمین میخورد چرا نرفتین و گوشی هاش رو که انصافا" کیفیت خیلی بهتری نسبت به چینی های اندرویدی داشتن نخریدین و فقط آخی آخی کردین و از کنارش رد شدین! (این آخریه یه درد دل بود زیاد به دل نگیرین)

  • میثم وفایی نژاد
    میثم وفایی نژاد | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    درسته. که خیلی از ما با نوکیا خاطره داریم ولی امروز دیگه باید قبول کنیم که این شرکت شکست خورده...
    اینم دلیلش اینه که اون زمانی که اکثر شرکت ها به سمت سیستم عامل های نوین مثل اندروید روی آوردند نوکیا با استمرار بی جهت خودش روی سیستم عامل سیمبین باعث عقب ماندگیش شد...
    نوکیا فکر کرد که این شهرت رو میتونه تا ابد حفظ کنه ولی اشتباه بزرگی کرد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی