ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش تبلت های ایسوس امسال احتمالا با ۳۰ درصد کاهش مواجه گردد

همانطور که احتمالا می دانید بازار تبلت ها تمام مدت اخیر را با کاهش دائمی میزان فروش سپری کرده که توضیح دلایل آن نیز مجالی طولانی را طلب می کند. بطور خلاصه اما می توان به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

همانطور که احتمالا می دانید بازار تبلت ها تمام مدت اخیر را با کاهش دائمی میزان فروش سپری کرده که توضیح دلایل آن نیز مجالی طولانی را طلب می کند. بطور خلاصه اما می توان به ترجیح کاربران به استفاده از فبلت ها و عدم ارائه سریع نمونه های جدید و متنوع را، از عمده ترین دلایل رویگردانی کاربران نسبت به این دستگاه ها به شمار آورد.

ایسوس هم تولیدکننده دیگری است که از مواجه با کاهش فروش در امان نمانده و انتظار می رود در پایان امسال و پس از عرضه بین ۶ تا ۷ میلیون تبلت، در نهایت کاهش فروش ۳۰ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کند، سالی که در آن موفق شده بود ۹.۴ میلیون دستگاه از این محصولات را به فروش برساند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی تایوانی سال جاری را از همان ابتدا با کاهش فروش تبلت هایش آغاز کرده موفق نشد هدفگذاری های فروش ۱.۸ میلیون تبلت در بازه ۳ ماهه نخست و ۱.۲ میلیون در ۳ ماهه دوم را محقق نماید. سازنده یادشده در مجموع این ۶ ماه، تنها ۲.۵ میلیون دستگاه تبلت به فروش رساند که کاهش ۳۹ درصدی نسبت به بازه مشابه سال گذشته و آمار فروش ۱.۵ میلیون تبلت در ۳ ماهه اول و ۱ میلیون در ۳ ماهه بعدی را نشان می دهد.

همچنین گفتنیست ایسوز اخیرا تبلت ZenPad S 8 Z580C را با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار آمریکا عرضه کرده است. این دستگاه ۸ اینچی نمایشگر با روزلوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ داشته و تراکم پیکسل های آن نیز ۳۲۰ ppi است. چیپست در نظر گرفته شده نیز مدل Atom Z3530 و دوربین های جلو و عقب آن به ترتیب کیفیتی ۲ و ۵ مگاپیکسلی دارند.

نمونه ارزانتری نیز به نام ZenPad 8 Z380C وجود دارد که با قیمت ۱۳۰ دلار عرضه شده و نمایشگر ۸ اینچی آن از رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ با تراکم ۱۸۹ پیکسل در اینچ بهره مند است و چیپست آن هم Intel x3-C3200 با ۴ هسته ۱.۲ گیگاهرتزی، در کنار ۱ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    یادمه بچه که بودیم با هم سن و سال های خودمون که میوفتادیم رو کل کل یه عده ای همش میگفتن بابای من اینو داره بابای من اونو داره! بابای من باباتو میزنه و از این حرفا! :)

    حالا بچه های ما! ایسوس هووای رو میزنه! نخیر هوواوی ایسوس رو میزنه ! نخیر لنوو هر دوشون رو میزنه! اِ پ سامسونگ چی! سونی ... اپل هم که همه رو میزنه :)
    یعنی هیشکی تیتر و متن خبر رو کاری نداره فقط دعوا سر علایق شخصیه!

  • dark7
    dark7 | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    مقایسه تبلت های ایسوس و هواوی مثله مقایسه galaxy tab با iPad هست در واقعیت تبلت اپل سریع تر روان تر و زیباتره اما افرادی اینو قبول ندارن.

    • esmaeilprl
      esmaeilprl | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

      من دیگه حرفی ندارم :)
      ایسوس اگه بدرد بخور بود سیستم هاش تو کشور جهان سومی مثل ایران فقط فروش نداشت ! عین لنوو همه جا بهترین میشد!!!
      ایسوس خوبه ولی در شرایطی ک ibm.Lenovo
      نباشه

  • LORD.SAJAD
    LORD.SAJAD | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    بنظر من ایسوس یکی از بهترین تولیئد کننده تبلت در جهان است و درصد کاهش هم بخاطر و جود رقیب اصلی سرفیس و ایپد ایر هست

    • یه خر
      یه خر | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

      ایسوس تو زمینه ی تبلت خیلی سرمایه گذاری کرده ولی به هیچ عنوان نتونسته به موفقیت هاش توی لپ تاپ برسه همیشه تبلت های ایسوس به عنوان یه تبلت متوسط شناخته می شن و به هیچ عنوان در صدر نبوده فروش بالای ایسوس هم به خاطر قیمت بسیار مناسب تبلت هاشه مثلا بهترین تبلت نیمه اول 2015 Xperia Tablet Z4 هستش (http://goo.gl/nhntNa ) خلاصه همیشه سایه آیپدها و تبلت گونه هایی (شبه تبلت) عین سیرفیس رو سرش سنگینی کرده موفقیت های این شرکت تایوانی عین چینی ها به خاطر قیمته

      • dark7
        dark7 | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

        البته کیفیت تبلت های ایسوس با تبلت های چینی مثل هواوی و لنووو و ... قابل مقایسه نیست و کیفیتش خیلی بالاتره و سری جدید تبلت های رده بالای ایسوس هم با بهترین های بازار رقابت میکند چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت.

        • esmaeilprl
          esmaeilprl | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

          شما فقط یه متعصب چشم بسته ای
          لنوو همونطوری ک تو لپتاپ دل.اچ پی.ایسر.ایسوس و... رو نابود کرده و خواهد کرد تو بازار تبلت هم نماینده هایی شایسته تر از ایسوس داره.مثلا yoga 8inch 2
          ک کیفیت ساخت بسیار بهتری نسبت به هم رده هاش تو ایسوس داره
          راجع هواوی هم همین بس ک بعید میدونم ایسوس تبلتی داشته باشه ک بتونه با media pad x1
          رقابت کنه :) با دید باز نظر بدین
          درضمن من تبلت ایسوس داشتم ک با وجود سالم بودن با پنجاه درصد قیمت دادم رفت ک فقط شکلشو نبینم!!!

          • dark7
            dark7 | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

            مدیا پد که بهترین تبلت هواوی حتی با تبلت memo pad8 Asus با پردارنده 64 بیت هم قابل مقایسه نیست...در ضمن من طرفدار هیچ برند خاصی نیستم ولی اینو مطمئن هستم ک ایسوس از هواوی بهتره.

          • dark7
            dark7 | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

            در ضمن چون گوشی و نوت بوک شما هواوی و لنوو هست این حرفو زدی ...انوقت کسی ک چشم بسته حرف میزنه منم یا شما؟!

مطالب پیشنهادی