ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مارکوس براونلی جزئیات دوربین اصلی وان پلاس ۲ را فاش کرد [تماشا کنید]

روز گذشته مارکوس براونلی، که بسیاری او را با نام کاربریش در یوتوب یعنی MKBHD می شناسند، تصویری را بر روی اینترنت منتشر کرد که گفته می شد بوسیله تلفن هوشمند وان پلاس ۲ به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

روز گذشته مارکوس براونلی، که بسیاری او را با نام کاربریش در یوتوب یعنی MKBHD می شناسند، تصویری را بر روی اینترنت منتشر کرد که گفته می شد بوسیله تلفن هوشمند وان پلاس ۲ به ثبت رسیده.

شرکت وان پلاس تا به امروز در مورد پرچمدار بعدیش چندان راز دار نبوده و خودش با میل و رغبت برخی از مشخصه های آن را فاش کرده. برای مثال می دانیم این موبایل پورت USB-C دارد و به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

عکسی که براونلی منتشر کرده بود دارای کیفیتی برابر ۴۱۶۰ در ۳۱۲۰ پیکسل یا به زبان دیگر ۱۳ مگاپیکسلی بود. داده های تصویر نیز حکایت از ثبت آن با دوربینی دارای گشودگی دهانه لنز f/2 و فاصله کنونی ۴.۶ میلی متر داشتند.

کمپانی چینی مورد بحث افشا نمودن ویژگی های دستاورد بعدی اش را به عنوان بخشی از سیاست های کمپین تبلیغاتی آن لحاظ نموده و حالا ظاهراً براونلی نیز قسمتی از کارزار مذکور شده است.

در نهایت اندکی بعد و همان دیروز وی به گمانه زنی ها خاتمه داد. مارکوس که ابتدا ویدئویی ۲۸ ثانیه ای از آنباکس وان پلاس ۲ در اسنپ چت منتشر کرده بود، مجدداً ویدئوی تازه دیگری را روی یوتوب قرار داد و در آن تائید کرد اسمارت فون یاد شده را در اختیار دارد و دوربینش را نیز مورد بررسی قرار داده.

بر طبق گفته های این یوتیوبر معروف، دوربین اصلی وان پلاس ۲، ۱۳ مگاپیکسلی و دارای گشودگی دهانه لنز f/2 است و فوکوس لیزری خودکار نیز از دیگر ویژگی های شاخص آن محسوب می شود.

گفتنیست کمپانی سازنده ی موبایل فوق الذکر قصد دارد تا آن را در ۲۷ جولای (۵ مرداد) و طی مراسمی ویژه که از طریق فناوری واقعیت مجازی نیز قابل مشاهده خواهد بود معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    این همون مارکوس داداش گم شده امینم نیستش! داره حرف میزنه یا تکست رپ میخونه! :)

    برخلاف خیلی ها که یه کلمه میگن و صدتا اِ اِ اِ میکنن خیلی مسلط و روون حرف میزنه! من که با این سواد کم انگلیسیم همش جا میموندم

  • مهدی
    مهدی | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    من به آینده این شرکت خوشبینم

مطالب پیشنهادی