ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار جزئیاتی بیشتر از عملکرد هوآوی در نیمه اول ۲۰۱۵؛ چینی ها ۴۸.۵ میلیون دستگاه موبایل فروخته اند

روزی نیست که بیاید و برود و در آن خبری از موفقیت روز افزون کمپانی های چینی و رشد بیش از پیش آنها نباشد. نام هایی همچون شیائومی، لنوو، ZTE و هوآوی دائما در حال ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

روزی نیست که بیاید و برود و در آن خبری از موفقیت روز افزون کمپانی های چینی و رشد بیش از پیش آنها نباشد. نام هایی همچون شیائومی، لنوو، ZTE و هوآوی دائما در حال بال و پر گرفتن هستند و مرتباً می خواهند جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهند.

اگر به خاطر داشته باشید چند روز قبل در دیجیاتو گزارش مالی هوآوی از نیمه اول سال ۲۰۱۵ را منتشر کردیم؛ گزارش مذکور از موفقیت روز افزون برند مورد بحث و ترقی چشم گیر آن خبر می داد.

اما بر حسب اینکه کمپانی چینی یاد شده شرکتی کاملاً خصوصی است و اجباری در اعلام دقیق برخی آمار ندارد، جای بعضی از جزئیات همانند میزان تلفن های هوشمند به فروش رفته در گزارش منتشر شده خالی بود که حالا اطلاعات کامل تری در این رابطه در اختیار سانه ها قرار گرفته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اکنون می دانیم که هوآوی در نیمه ی اول ۲۰۱۵ و در سراسر جهان ۴۸.۵ میلیون دستگاه موبایل به فروش رسانده، که این رقم نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته رشدی ۸۷ درصدی داشته است.

گفتنیست هوآوی تلاش دارد تا خودش را یکه تاز بازار نشان دهد، ولی باید منتظر ماند و دید سایر رقبای این کمپانی و نام هایی همچون لنوو تا چه حد ترقی داشته اند و آیا آنها نیز عملکرد و رشدی همسان را تجربه نموده اند یا فاصله ی مابین شان با برند پیش تر ذکر شده زیادتر گشته است.

چینی ها در ادامه ی توضیحات خود افزوده اند که در بین ماه های میلادی می الی ژوئن در طی هر ۳۰ روز ۱۰ میلیون دستگاه موبایل فروخته اند، که این رقم به تنهایی حکایت از شتاب یافتن بیشتر رشد شان دارد.

سال گذشته هوآوی هدف گذاری کرده بود که ۸۰ میلیون عدد اسمارت فون بفروشد که به چنین هدفی دست نیافت و تنها ۷۵ میلیون دستگاه موبایلش فروش رفت، ولی امسال آنها بر روی عرضه ی ۱۰۰ میلیون تلفن هوشمند متمرکز شده اند و به نظر می آید دستیابی به این هدف چندان سخت نباشد.

کمپانی فوق الذکر قصد دارد در آینده ای نزدیک از دیوایس قدرتمندی همچون Mate 8 نیز پرده بردارد و ضمناً طی ماه های اخیر گستره متنوعی از محصولات را وارد بازار کرده تا بیش از هر زمان دیگری حواس ها را معطوف خود نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • عرفان
    عرفان | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    من G610 شو یکسالو‌نیمه که دارم
    مرگ نداره
    نزدیک 70تا برنامه‌هم روش ریختم و بازی‌هایی مثل ShadowGun HD و 300 رو هم روش بدون مشکل اجرا کردم.
    چندبارم بطور وحشتناک از دستم افتاده و بجز چنتا خَشومَش چیزیش نشده
    با این کیفیت و قیمت، قطعا گوشی بعدیم هم هوآوی خواهد بود

  • SiRoOs
    SiRoOs | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    اونایی که منفی میدن ...شون سوخته که هوایی اینهمه داره پیشرفت میکنه

  • محمد
    محمد | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    من honor 3C Lite دارم واقعا عالیه و بازی GTA رو راحت و بدون تیک باز میکنه.

  • Reza56444
    Reza56444 | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    از لحاظ جنس بدنه ودوربین انصافا هوآوی گوشی های خوبی میزنه ولی چون از پردازنده های خودش استفاده میکنه سرعتش اصلا خوب نیست و به درد بازی نمیخوره(امتحان کردم) وبعد2ماه که کلا هنگی میشه!

  • pars
    pars | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    من که honor 4C خریدم فوق العاده هست , هواوی داره خیلی خوب کار میکنه وضعف های چندسال پیشش هم پوشش داده و عالی شده و از 2014 گوشی هاش دلچسب و با کیفیت خیلی بهتر از قبل عرضه میشن و رابط کاربری EMUI3 و 3.1 هم عالی شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی