ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی موبایل G8 را معرفی کرد

هوآوی امروز از تلفن هوشمند G8 رونمایی به عمل آورد هرچند که در روزهای گذشته، سازمان TENAA نیز تصاویر و مشخصات همین موبایل را منتشر نموده بود. همانگونه که انتظار می رفت، با موبایلی همراه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

هوآوی امروز از تلفن هوشمند G8 رونمایی به عمل آورد هرچند که در روزهای گذشته، سازمان TENAA نیز تصاویر و مشخصات همین موبایل را منتشر نموده بود. همانگونه که انتظار می رفت، با موبایلی همراه با امکاناتی مناسب رو به رو هستیم که از یک نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن تمام اچ تی استفاده می کند.

ابعاد این نمایشگر در کنار رزولوشن یاد شده، باعث به وجود آمدن چگالی ۴۰۱ پیسکل می شود و از سوی دیگر نیز هوآوی تصمیم گرفته در این موبایل از سیستم-بر-چیپ های خانگی خود بهره نگرفته و چیپستی ۸ هسته ای از کوالکام با نام اسنپدراگون ۶۱۵ را به خدمت خود گیرد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که گفتیم، هوآوی از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده نموده و در این چیپست، یک پردازنده گرافیکی Adreno 405 نیز یافت می شود.

از سوی دیگر شرکت چینی، دو انتخاب را بر سر راه مشتریان خود قرار داده. کاربران علاقه مند به محصول جدید هوآوی می توانند یا نمونه ای که از فضای داخلی ۸ - ۱۶ گیگابایت به همراه دو گیگابایت رم بهره می برد را انتخاب کنند یا به سراغ نمونه ۳۲ گیگابایتی بروند که از یک چیپ حافظه رم ۳ گیگابایتی استفاده می کند. هر کدام را که انتخاب کنید، در هر صورت می توانید از طریق کارت های حافظه جانبی، فضای ذخیره سازی را تا ۶۴ گیگابایت اضافه کنید.

نگاهی که به دوربین ها داشته باشیم، با دو سنسور ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی رو به رو می گردیم که دوربین جلو، مشخصا برای ثبت تصاویر خودگرفت بهینه گشته. انرژی این دستگاه نیز از طریق یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری تامین می گردد و اندروید ۵.۱ نیز به شکل پیش فرض نصب گشته که البته می توان رابط کاربری اختصاصی هوآوی با نام Emotion را نیز بر روی اندروید دید. در نهایت نیز باید گفت که سازنده چینی در این محصول یک اسکنر اثر انگشت را نیز به کار گرفته است.

هوآوی قیمت G8 را نیز اعلام داشته و عنوان نموده ورژنی که از دو گیگابایت رم بهره می برد، قیمتی برابر با ۳۷۰ دلار دارد در حالی که نسخه ۳ گیگابایتی را باید با قیمت ۴۳۴ دلار خرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • M
    M | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  • Masoud king
    Masoud king | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    بسیاااار زیبااااست,عاللییییه ,مخصوصا با بدنه ی فلزیش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی