ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از بازی فال اوت 4 منتشر شد

بتسدا، دمویی جدید از بازی فال اوت 4 را در کنفرانس Quakecon خود به نمایش در آورد که اطلاعات مختلفی درباره ی برخی ویژگی های بازی در اختیارمان می گذارد. سگ همراه بازیکن، Dog Meat ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

بتسدا، دمویی جدید از بازی فال اوت 4 را در کنفرانس Quakecon خود به نمایش در آورد که اطلاعات مختلفی درباره ی برخی ویژگی های بازی در اختیارمان می گذارد.

سگ همراه بازیکن، Dog Meat نام دارد و براساس سگ واقعی طراح اصلی بازی ساخته شده است. سازندگان از حرکات مختلف آن سگ در شرایط های متفاوت، فیلم برداری کرده اند تا داگ میت طبیعی ترین حرکات ممکن را ارائه کند.

بازیکن به محض خروج از پناهگاه یا Vault، و در همان اوایل بازی، می تواند داگ میت را پیدا کند. هم چنین در حالی که گیمر به کار خاصی مشغول است، می تواند سگ را به ساختمان های مختلف بفرستد تا آیتم های به درد بخور را جمع آور کند. ضمنا باید اشاره کرد تاد هاوارد، کارگردان بازی، چندی پیش در توییتر اعلام کرد که داگ میت نمی میرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Fallout-4-Trailer-Screenshot-45-1280x720

یکی از کاراکترهایی که در طول بازی با وی برخورد خواهیم داشت، Preston Garvey نام دارد و گروهی از سربازان داوطلب را در جهت تامین رفاه عمومی به کار می گیرد. گیمر اگر مایل باشد، می تواند به مقر آن ها در کنکورد، واقع در ایالت ماساچوست، رفته و به عضویت این گروه در آید.

از دیگر همراهان احتمالی گیمر هم زنی است به نام Piper، و می توان او را در "شهر الماس" که روی خرابه های استادیوم Fenway Park ساخته شده است، یافت. پایپر از توانایی کاریزمای بسیار بالایی برخوردار است و برای رسیدن به اهدافش به راحتی دروغ می گوید.

چندین و چند همراه مختلف برای گیمر وجود دارد که از جمله ی آن ها می توان به Mr. Handy (ربات دستیار معروف)، پایپر، داگ میت و گاروی اشاره کرد. البته بازی بدون همراه هم قابل پیشروی است و گیمر اگر بازی را به این شکل دنبال کند، Perkهای خاصی دریافت خواهد کرد.

در کل 70 پرک در بازی وجود دارد که خود آن ها، هر یک به چند دسته تقسیم می شوند و در کل 275 قابلیت مختلف را برای گیمر به ارمغان می آورند.

بسیاری از انیمیشن های بازی به کمک موشن کپچر، ساخته و پرداخته شده اند اما انیمیشن چهره ها از این قاعده مستثنی اند. این بدان معناست که حرکات لب و لیپ سینک به صورت از پیش تعیین شده خواهد بود.

در آخر باید اضافه کرد که گیمر می تواند به شهرهایی چون لِکسینگتون و کویینزی نیز سفر کند.

فال اوت 4 در 10 نوامبر سال جاری برای اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. هم چنین لازم به ذکر است، بتسدا در کنفرانس خود تاکید کرد که نسخه ی اندروید بازی Fallout Shelter نیز ماه آینده ی میلادی در دسترس قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ☆James hetfielD☆
    ☆James hetfielD☆ | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    این بازی فقط برای xbox 1 عرضه میشه یا برای ps4 هم میاد؟

    • reza_mohammadi
      reza_mohammadi | ۷ مرداد ۱۳۹۴

      هر دو عزیز!

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    این خبرو میشه پوشش بدید
    http://wmpoweruser.com/project-astoria-aims-for-developers-to-run-unchanged-android-binaries-on-windows-10-mobile/

  • Hesam
    Hesam | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    تاریخ عرضه ی این بازی با rise of tombraider یکیه(تا اونجایی ک یادمه!!)
    امیدوارم هیچ کدومشون ضربه نخورن از این بابت مخصوصا tombraider

مطالب پیشنهادی