ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Moto G از موتورولا رسما معرفی شد

بالاخره موتورولا دقایقی پیش، پس از هفته ها فاش شدن اطلاعات مختلف از موبایل هایش، موتو جی جدید و نسخه سال ۲۰۱۵ را به شکل رسمی معرفی نمود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۵

بالاخره موتورولا دقایقی پیش، پس از هفته ها فاش شدن اطلاعات مختلف از موبایل هایش، موتو جی جدید و نسخه سال ۲۰۱۵ را به شکل رسمی معرفی نمود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی خود موتورولا، نسل سوم از تلفن هوشمند میان رده ی Moto G از یک نمایشگر ۵ اینچ بهره برده که صرفا رزولوشن اچ دی را برای کاربران به ارمغان می آورد. از سوی دیگر، شرکت آمریکایی اکنون تصمیم گرفته تا چیپست به کار رفته در آن را ارتقا داده و از اسنپدراگون ۴۱۰ استفاده کند؛ سیستم-بر-چیپی که فرکانس کاری اش تا ۱.۴ گیگاهرتز قابل افزایش است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نسخه جدید موتو جی، از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می کند که در برابر نمونه سال گذشته و سنسور ۸ مگاپکسلی آن، یک ارتقای مناسب به شمار می رود. از سوی دیگر ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را نیز می توان در نسل سوم همین محصول یافت. البته موتورولا مدل ارزان تری را نیز در نظر گرفته که از حافظه داخلی ۸ و رم یک گیگابایتی استفاده می کند.

موتورولا همواره نسخه های اندروید بروز را استفاده کرده و اکنون نیز موبایل جدید به همراه نسخه ۵.۱ از سیستم عامل محبوب گوگل به بازار می آید.

خبر جالب اما اینکه امسال، شرکت مورد بحث، موتو جی را مجهز به گواهی IPX7 نموده؛ به معنای آنکه کاربر این موبایل می تواند آن را برای مدت ۳۰ دقیقه در عمق نیم متری نگه دارد.

موتورولا واقعا برای موبایل میان رده و خوش قیمت خود سنگ تمام گذاشته چرا که این محصول از نسل چهارم شبکه های مخابراتی نیز پشتیبانی به عمل می آورد و از طرفی، از درگاه کارت حافظه microSD نیز برخوردار است. سایر مشخصات شامل دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، فلاش دوگانه و باتری بزرگ تر تا حجم ۲۰ درصد از نمونه سال گذشته می شوند.

مراسم همانگونه که می دانید در دهلی نو و کشور هند برگزار می شود و در آنجا گفته شده که دو نمونه ی موتو جی جدید با قیمت ۱۱.۹۹۹ روپیه برای مدل ۸ گیگابایت و ۱۲.۹۹۹ روپیه برای مدل ۱۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. همین اعداد را به دلار که تبدیل کنیم، به قیمت های ۱۸۷ و ۲۰۳ دلار می رسیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حامد
    حامد | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    نکته ای که دوستان کمتر دقت می کنن قابلیت موتو میکیره.‌ میشه رنگ همه چیو شخصی سازی کرد، جنس قاب رو انتخاب کرد و حتی پشت قاب نوشته مخصوصی رو نوشت.
    قرار نیست آیفون یا گلکسی ۶ باشه، اما تو میان رده ها خاصه.
    همه چی که کلاس نیست که. گوشیو باید دوست داشت، باهاش حال کرد.

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    شرکتا تازه هندو‌ کشف کردن!
    لامصب مراسمشم‌تو هند میگیره...
    .
    قیمتش زیاده :D
    و طراحی هم همون قبلی....
    البته قبلی هم زیاد چیز خاصی‌نبود...
    و کلا گوشیای الانِ موتوروالله طراحیاش چیز خاصی نیستن....

    • JEFRiUM
      JEFRiUM | ۶ مرداد ۱۳۹۴

      کاملا موافقم.

مطالب پیشنهادی