ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی سامسونگ منتشر شد؛ کره ای ها قیمت کهکشانی های خود را کاهش می دهند

سامسونگ الکترونیکس عاقبت امروز گزارش مالی خودش را از سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۵ منتشر نمود و اعداد و ارقام موجود در این گزارش، بسیار نزدیک به پیش بینی های قبلی صورت گرفته توسط این شرکت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

سامسونگ الکترونیکس عاقبت امروز گزارش مالی خودش را از سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۵ منتشر نمود و اعداد و ارقام موجود در این گزارش، بسیار نزدیک به پیش بینی های قبلی صورت گرفته توسط این شرکت هستند.

طبق آنچه کره ای ها ذکر نموده اند سود خالص شان با تنزلی هشت درصدی نسبت به بازه ی زمانی مشابه در سال قبل، اکنون به ۴.۹۳ میلیارد دلار رسیده و درآمدشان هم با نزولی هفت درصدی برابر با ۴۱.۷ میلیارد دلار گشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هر چند گزارش های سامسونگ الکترونیکس از چند فصل مالی اخیر نشان از بهبود آهسته و پیوسته ی اوضاع در این شرکت دارند، اما مدیران آن می گویند عدم موفقیت در رسیدن به اهداف تعیین شده برای فروش گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، پاسخگویی نامناسب به تقاضاهای موجود در زمان عرضه و هزینه های بالای تبلیغات از جمله عوامل حاشیه ای هستند که بر درآمد و سود خالص شرکت به جد اثر گذار بوده اند.

غول تکنولوژی کره ای پیش بینی نموده که بخش موبایلش در نیمه ی دوم سال برای حضور در بازار تلفن های هوشمند با چالش های بیشتر و فضای رقباتی تری روبرو خواهد بود و از همین جهت بنا را بر این گذاشته تا با تنظیم و کاهش قیمت دو کهکشانی کنونی خود (اس ۶ و اس ۶ اج) و عرضه ی دو فبلت تازه با عنواین گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج موقعیتش را حفظ نماید.

گفتنیست سامسونگ قصد دارد در روز ۲۲ مرداد با برگزاری مراسمی تحت نام آشنای Unpacked در شهر نیویورک، از فبلت های جدیدش پرده بردارد.

samsung-report

آنطور که از شواهد و گزارش مالی سامسونگ الکترونیکس بر می آید بازهم کمپانی مورد بحث نتوانسته در رقابت با بزرگترین رقیبش یعنی شرکت اپل به صورتیکه انتظار می رفته کوبنده و با اقتدار ظاهر گردد.

کره ای ها از جمله بزرگان دنیای اندروید به حساب می آیند، ولی ظاهراً در بازه ی زمانی فعلی و با حضور برندهایی مانند شیائومی، موتورولا و وان پلاس بازار اسمارت فون های مبتنی بر پلتفرم موبایلی گوگل از هر زمان دیگری رقابتی تر شده و حضور در آن حتی برای بزرگانی همچون سامسونگ چالش نیز برانگیز گشته است.

باید منتظر ماند و دید آیا فبلت های جدید کمپانی فوق الذکر طی چند ماه آینده می توانند اوضاع را برای سازنده ی خود تغییر دهند و آنها را به روزهای اوج بازگردانند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • morteza
    morteza | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    نسبت به قیمتش واقعا زشته اگه زشت نبود اجش 800 هزار الی یه تومن گرونتر نبود کپی کرده از سونی و اپل ولی هر کاری کنه اسمش کپیه هر چقدرم تمییز کپی کنه

  • morteza
    morteza | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    1200!!!؟؟؟؟ نه 1800 کمتر نشده علاعدین هم از این کمتر نیست البته s6 خیلی زشته شایدم رو دستشون مونده باز اج اش یه چیزی

    • احمدM2
      احمدM2 | ۸ مرداد ۱۳۹۴

      زشته؟؟؟
      حالت خوبه شما؟؟؟

  • morteza
    morteza | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    سامسونگ همیشه بعد اینکه گوشیشو دو برابر قیمت میفروشه و دزدی میکنه و اشکال گوشیهاش معلوم میشه همیشه یه یک میلیونی میاد پایین حالا باز برید سامسونگ بخرید در ضمن من اپلی نیستم و از پایین رده سونی استفاده میکنم ولی ترجیح میدم وقتی هزینه میکنم سرمایه ام از بین نره و پشیمون نشم یا مثلا برم سراغ برندایی مثل سونی و اچ تی سی که قیمتشون معقول تره و کیفیتشم پایین نمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی