ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحلیل گران می گویند اکنون هوآوی سومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه است

تحلیلگران سازمان Strategy Analytics با بررسی کلی بازار ابزارهای هوشمند به این نتیجه رسیدند که هوآوی بالاخره موفق شده که از مایکروسافت پیشی بگیرد و به رتبه سوم لیست بزرگ ترین تولیدکنندگان تلفن های همراه برسد. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

تحلیلگران سازمان Strategy Analytics با بررسی کلی بازار ابزارهای هوشمند به این نتیجه رسیدند که هوآوی بالاخره موفق شده که از مایکروسافت پیشی بگیرد و به رتبه سوم لیست بزرگ ترین تولیدکنندگان تلفن های همراه برسد.

هوآوی با رشد 50 درصد طی سه ماه اخیر توانست 30.6 میلیون واحد تلفن هوشمند به بازار بفرستد و حالا با در نظر گرفتن این ارقام، پس از سامسونگ و اپل، می توان هوآوی را پرفروش ترین برند تلفن همراه جهان دانست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کن هایرز از Strategy Analytics می گوید: «هوآوی در فصل دوم سال 2015، 30.6 میلیون تلفن موبایل روانه بازار کرد و 7 درصد از سهم بازار جهانی را از آن خود نمود. هوآوری به سرعت در تمامی منطقه ها در حال پیشرفت است، به خصوص در چین، جایی که مدل های 4G مثل Mate7 بسیار محبوب شده اند. بالاخره هوآوی توانست جایگاه مایکروسافت را بگیرد و برای اولین بار به سومین تولیدکننده بزرگ تلفن های همراه تبدیل شود».

اوایل ماه، هوآوی از میزان درآمدزایی خود سخن گفت و ادعا کرد که قادر خواهند بود تا انتهای سال 100 میلیون واحد تلفن همراه به فروش برسانند. سامسونگ جایگاه اول خود را حفظ نمود اما فروش ناامید کننده کهکشانی ها، سهم کره ای ها از بازار را تقریبا 2 درصد کاهش داد. اوایل امروز بود که آمار سامسونگ را نیز با یکدیگر مرور کردیم.

اپل نیز رتبه دوم را محکم چسبیده و حتی نسبت به سال گذشته نیز بهتر عمل کرده است. در فصل دوم سال 2014، سهم اپل از بازار 8.2 درصد بود، درحالی که این رقم امسال به 10.9 افزایش پیدا کرده است. فروش آیفون 35 درصد افزایش یافت و 47 میلیون واحد طی این سه ماه فروخته شده.

Strategy Analytics می گوید شیائومی همچنان مهره ای بزرگ در چین باقی خواهد ماند اما روند نزولی آن ها هم در بازار چین و هم در بازار جهانی، رتبه شرکت را با خطری جدی روبرو می کند. خبر خوب دیگر برای هوآوی، افزایش فروش تبلت هایش بود که پیشتر به مطالعه آن پرداختیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • حسین حیدری
    حسین حیدری | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    میشه یه نفر بگه هواوی از کجا اومده!؟؟من هرچی فکر کردن یادم نیومد،همون کشوری که با اون جنس های بونجول و ارزون زیاد فروش میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی