ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Olio ساعت های هوشمندش را با طلای 24 عیار می سازد

اوایل امسال بود که شرکت Olio ساعت هوشمند کاملا متفاوتی را به ما معرفی کرد، ساعتی به نام Model One. قطعه ای گران بها که روی لوکس بودن تاکید بسیاری دارد و آنقدرها هم که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

اوایل امسال بود که شرکت Olio ساعت هوشمند کاملا متفاوتی را به ما معرفی کرد، ساعتی به نام Model One. قطعه ای گران بها که روی لوکس بودن تاکید بسیاری دارد و آنقدرها هم که فکر کنید مطیع تلفن همراه نیست یا یک قطعه تکنولوژی به حساب نمی آید، بلکه یقینا می توان آن را نسل بعدی ساعت های لوکس نامید، ساعت های لوکسی که کم کم هوشمند می شوند.

وقتی که Olio از ساعت خود پرده برداشت، همه می دانستیم که این قطعه 545 دلاری قرار نیست هم اندازه اپل واچ یا دیگر ساعت های هوشمند اندرویدی کارایی دیجیتالی داشته باشد اما بدنه آن به قدری زیباست که ارزش این بها را دارد. این مسئله که برخلاف دیگر ساعت ها، Model One می تواند چندین روز شارژ نگه دارد را نیز نباید فراموش کرد.

در ابتدا، Olio تنها هزار ساعت تولید کرد، 500 عدد با بدنه مشکی و 500 عدد با بدنه استیل. این تعداد در مدت زمان اندکی فروخته شدند اما امروز شرکت مذکور سری جدیدی برای معرفی دارد، ساعت هایی زیبا، ستودنی و البته گران قیمت.

سخت افزاری که پیش از این روی Model One سوار بود حالا قرار است در بدنه ای از جنس طلا قرار بگیرد. استیو جیکوبز، مدیرعامل و موسس Olio می گوید یک بدنه مخصوص با طلای 18 عیار و بدنه ای دیگر با طلای 24 عیار ساخته خواهند شد، طلایی که به زعم او واقعا خالص اند.

اگر واقعا قصد خرید این ساعت ها رو داشته باشید، می توانید مبلغی در حدود 1195 الی 1395 دلار کنار بگذارید. تفاوت قیمت ها بستگی به جنس بند ساعت و البته عیار طلا دارد. تعداد این ساعت ها بسیار اندک است، بنابراین باید سریع تر برای داشتن شان اقدام کنید.

براساس گفته جیکوبز، بازار هدف Olio، حرفه ای ها هستند: «پرفروش ترین مدل های ما، گران قیمت ها هستند. مردم برای ساعت خرید ارزان قیمت پیش ما نمی آیند، آن ها می آیند تا قطعه ای لوکس که هوشمند و کارآمد باشند بخرند».

در ادامه می توانید تریلر و تصاویر این ساعت را مشاهده کنید.

تصاویر اغواگرانه این ساعت هوشمند و لوکس را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

olio01-1

olio02-1

olio03-1

olio04-1

olio05-1

olio06-1

olio07-1

olio08-1

olio09-1

olio18-1

olio17-1

olio16-1

olio14-1

olio15-1

olio12-1

olio13-1

olio11-1

olio10-1

olio19-1

olio20-1

olio21-1

olio22-1

olio23-1

olio24-1

olio25-1

olio26-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • علی
    علی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    بنظرم بدترین اختراع انسان همین ساعت های هوشمنده

  • morteza
    morteza | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    ما ساعت میخریم که وقتمونو چک کنیمو وقتو از دست ندیم نه اینکه یه مدتی از وقتمون رو هم صرف شارژ کردن ساعت بکنیم واقعا ساعت دیجیتال یه چیز مسخره ست هیچی ساعت عقربه ای نمیشه من الان 1.5 ساله یه باطری انداختم هنوز داره کار میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی