ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل جدید بلک بری با نام پاسپورت Silver Edition به بازار عرضه خواهد شد

اطلاعات محرمانه‌ ای که به تازگی از بلک بری فاش شده نشان می دهند که موبایل جدید این کمپانی با نام BlackBerry Passport Silver Edition عرضه خواهد شد؛ دستگاهی که پیش از این با نام های Oslo و ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اطلاعات محرمانه‌ ای که به تازگی از بلک بری فاش شده نشان می دهند که موبایل جدید این کمپانی با نام BlackBerry Passport Silver Edition عرضه خواهد شد؛ دستگاهی که پیش از این با نام های Oslo و Dallas شناخته می شد، حالا با نام متفاوتی به بازار خواهد آمد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تعویض نام این دستگاه چندان عجیب نیست، چرا که ویژگی های بسیاری را از نسخه اصلی بلک بری پاسپورت {بررسی دیجیاتو} به ارث برده و شباهت هایی به آن دارد. اگر اطلاعات فاش شده درست باشند، این موبایل صفحه نمایشی 4.5 اینچی خواهد داشت.

اسنپدراگون 801 با پردازنده چهار هسته ای و 2.2 گیگاهرتزی به آن نیرو خواهد بخشید و  با حالت مربعی نمایشگرش به شما اجازه خواهد داد تا دید عریض تری به تصاویر داشته باشید.

بلک بری جدید به دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه مجهز بوده و باتری 3450 میلی آمپر بر ساعتی آن نیز می تواند برای حداقل یک روز پاسخگوی نیازهایتان باشد؛ و اگر گوشه های تیز بلک بری پاسپورت قبلی شما را اذیت می‌کرد، محصول جدید همین شرکت با گوشه های محنی شکلش، کار نگه داشتن تلفن در دست را ساده تر خواهد کرد.

نسخه تازه بلک بری پاسپورت در کشورهای مالزی، اندونزی و سنگاپور به ثبت رسیده و احتمالا تا عرضه نهایی به بازارها فاصله چندانی نخواهد داشت. همان طور که قبلا هم گفته بودیم فروش موبایل های بلک بری روند چندان جالبی نداشته و احتمال خروج آنها از بازار تلفن های هوشمند وجود دارد؛ شاید Passport Silver Edition از آخرین تلاش های این شرکت برای زنده ماندن در صنعت موبایل باشد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • V For Vendets
    V For Vendets | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    آخرین نفس های بلک بری ...

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    اگه این باشه خیلی زیباست خیلی ولی چرا 4.5 سایز صفحه ....

  • فرزام
    فرزام | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    بلک بری یعنی
    سادگی کارایی
    خاص بودن

مطالب پیشنهادی