ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل جدید سونی با رنگ طلایی هم عرضه خواهد شد

پیش از این تایید شده بود که سونی دستگاه جدیدی را از سری اکسپریا معرفی خواهد کرد و تاریخ 12 مرداد هم برای این رویداد تعیین شده بود. موبایلی که علاوه بر دوربین و سخت ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

پیش از این تایید شده بود که سونی دستگاه جدیدی را از سری اکسپریا معرفی خواهد کرد و تاریخ 12 مرداد هم برای این رویداد تعیین شده بود. موبایلی که علاوه بر دوربین و سخت افزار قدرتمندش، ویژگی های جالب دیگری هم خواهد داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همچنان باید تا روز دوشنبه و معرفی رسمی اکسپریای جدید منتظر بمانیم و فعلا تنها  اطلاعات موثق درباره این موبایل را می توان از تیزرهای تبلیغاتی شرکت سونی متوجه شد. هر چند که پیشتر تصاویر این گوشی ها فاش شده و در دسترس رسانه ها قرار گرفته بود.

موبایل تازه و قدرتمند سونی احتمالا از چیپست 64 بیتی مدیاتک، نمایشگری 5.5 اینچی، 2 گیگابایت رم و مهم تر از همه دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز بوده و دوربین جلوی آن نیز از فلاش برخوردار است.

Previously-posted-Sony-teasers-for-its-upcoming-Xperia-phone

ولی این موارد تنها ویژگی های اکسپریای جدید نیستند؛ محصول جدید سونی مانند سایر هم خانواده هایش در چند سال گذشته، تا حدی از قابلیت ضد آب بودن بهره مند است؛ و مهم تر اینکه کمپانی ژاپنی، خبر داده که موبایل های جدید خود را با رنگ طلایی نیز عرضه خواهد کرد.

در تیزرهای تبلیغاتی سونی عبارتی وجود دارد که همین گمانه زنی را تقویت کرده. در این تیزرها گفته می‌ شود که «چیزی طلایی در افق جرقه می زند». طرفداران این کمپانی ژاپنی حتما منتظر دیدن این شی طلایی رنگ خواهند ماند.

Screen Shot 1394-05-10 at 10.56.05-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • امیرمحمد
    امیرمحمد | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    دماوند گرم عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی